Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Częstochowa: REMONT LABORATORIÓW W BUDYNKU PRZY AL. ARMII KRAJOWEJ 13/15
W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 352025 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT LABORATORIÓW W BUDYNKU PRZY AL. ARMII KRAJOWEJ 13/15 W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont laboratoriów w budynku przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części - zadania: Zadanie 1: Wykonanie remontu laboratorium 0009 Katedry Mikrobiologii i Biotechnologii. Zadanie nr 2: Wykonanie remontu laboratorium 47 Katedry Chemii Fizycznej. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownictwo realizowanych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonej do niniejszej SIWZ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Przedmiar robót podlega obowiązkowej weryfikacji przez Wykonawcę. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do eksploatacji bez pomniejszenia jego wartości użytkowej, estetycznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: zadanie nr 1: 1000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych), zadanie nr 2: 500 zł. (pięćset złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275.). 4. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz do oferty musi być załączony oryginał dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium (np. gwarancji ubezpieczeniowej) lub jego kopia (poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) - w przypadku gdy z treści dokumentu jednoznacznie wynika możliwość dochodzenia roszczeń gwarancyjnych na podstawie kopii dokumentu. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwota oznaczona w pkt. 1 musi być przelana na rachunek zamawiającego 27 1050 1142 1000 0005 0162 3581. Nie dopuszcza się wpłat gotówką w kasie Zamawiającego bądź banku prowadzącym rachunek Zamawiającego. Wskazane jest by Wykonawca dołączył do oferty kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się dzień uznania rachunku Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga w szczególności posiadania doświadczenia i wiedzy rozumianych jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla zadania nr 1: co najmniej trzy zamówienia obejmujące remont pomieszczenia/pomieszczeń o wartości min.50 000 zł. brutto każde i obejmujące branże ogólnobudowlaną, sanitarną i elektryczną łącznie w każdym zamówieniu. Przez jedno zamówienie rozumie się roboty wykonane w ramach jednej umowy. Dla zadania nr 2: co najmniej trzy zamówienia obejmujące remont pomieszczenia/pomieszczeń o wartości min.30 000 zł. brutto każde i obejmujące branże ogólnobudowlaną i sanitarną łącznie w każdym zamówieniu. Przez jedno zamówienie rozumie się roboty wykonane w ramach jednej umowy. W przypadku składania oferty na oba zadania wystarczającym jest posiadanie doświadczenia i wiedzy wymaganych dla zadania nr 1. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, o ile nie wynika ono z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty; - w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 upzp. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 29, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza. ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Wykonanie remontu laboratorium 0009 Katedry Mikrobiologii i Biotechnologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont laboratorium 0009 w budynku przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownictwo realizowanych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonej do niniejszej SIWZ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Przedmiar robót podlega obowiązkowej weryfikacji przez Wykonawcę. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do eksploatacji bez pomniejszenia jego wartości użytkowej, estetycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu laboratorium 47 Katedry Chemii Fizycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont laboratorium 47 w budynku przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownictwo realizowanych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonej do niniejszej SIWZ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Przedmiar robót podlega obowiązkowej weryfikacji przez Wykonawcę. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do eksploatacji bez pomniejszenia jego wartości użytkowej, estetycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Budowę drogi rowerowej w Al. Jana Pawła II od Rynku Wieluńskiego do ul. ks. Jerzego Popiełuszki
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa spektrometru Ramana w technologii SERDS do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Zakup i dostawa sprzętu terapeutycznego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 7 części.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie
- Modernizacji systemu SKCD w Centralnej Przepompowni Ścieków
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.