Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Ruda Śląska: Zakup i dostawa materiałów remontowo- budowlanych i instalacyjnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 351566 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska PSP w Rudzie Śląskiej , ul. Strażacka 10, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 0-32 244 70 70, faks 0-32 244 70 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpspruda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych nie mająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów remontowo- budowlanych i instalacyjnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów remontowo- budowlanych i instalacyjnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej do 130000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zakup i dostawa materiałów remontowo- budowlanych i instalacyjnych dla KM PSP w Rudzie Śląskiej w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym zdolnym do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r. Nr 92, poz. 881) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r. Nr 92, poz. 881).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zapytania dotyczące SIWZ proszę kierować na adres: s.gebauer@wp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: K M Państwowej Straży Pożarnej
w Rudzie Śląskiej 41 - 710 Ruda Śląska, ul. Strażacka 10 pok. nr. 1 oraz na życzenie wykonawcy drogą elektroniczną.Zapytania proszę kierować na adres: s.gebauer@wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej 41 - 710 Ruda Śląska, ul. Strażacka 10 pok. nr.2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Rozbiórki budynków - 2 części
- Dostawa agregatu prądotwórczego do zasilania spawarek inwertorowych dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Modernizacja energetyczna budynku przy ul. Katowickiej 4-6-8-10 w Rudzie Śląskiej etap I- remont kapitalny dachu budynku
- Dostawa respiratorów na potrzeby Oddziału Neonatologicznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka" - w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 z późniejszymi zmianami - z podziałem na 16 pakietów
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 - dla Ruchu Bielszowice, zadanie nr 2 - dla Ruchu Halemba
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/53/2025/A Sukcesywny zakup materiałów budowlanych oraz farb na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU NR 4 DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH I DIABETOLOGII ORAZ REMONT CZĘŚCI PIWNICY, DYŻURKI LEKARZY I PRO MORTE
- Przebudowa placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Łubnicach
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- "Dostawa narzędzi i elektronarzędzi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.