Ogłoszenie z dnia 2013-08-30
Gliwice: Rozszerzenie liczby licencji do systemu IntraDok o 100 dodatkowych użytkowników dla Centrum Onkologii-Instytytu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 350914 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozszerzenie liczby licencji do systemu IntraDok o 100 dodatkowych użytkowników dla Centrum Onkologii-Instytytu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmował rozszerzenie liczby licencji do systemu IntraDok o 100 dodatkowych użytkowników oraz objęcie opieką techniczną posiadanego przez Zamawiającego systemu IntraDok rozbudowanego o ww. licencje.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.59.10.00 - Rozszerzanie umów serwisowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WASKO S.A., ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83886,00
Oferta z najniższą ceną: 83886,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83886,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
System obiegu dokumentów IntraDok, którego dotyczy niniejsze postępowanie (przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie licencji jak również objęcie opieką techniczną posiadanego przez Zamawiającego systemu IntraDok rozbudowanego o ww. licencję i stanowi uzupełnienie (poszerzenie) wdrożonego u Zamawiającego systemu IntraDok oraz opieki technicznej nad tym systemem) jest produktem autorstwa WASKO S.A., do którego wyłączne prawa autorskie posiada ww. Wykonawca. Jednocześnie system IntraDok nie może być oferowany przez inne podmioty bez zgody WASKO S.A. W związku z powyższym, odstąpiono od procedur podstawowych i zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) ppkt b) Pzp, gdyż z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów przedmiot zamówienia może być zrealizowany wyłącznie przez jednego Wykonawcę, tj. WASKO S.A.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- ZP/G/29/25"Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych dla Gliwic, Skawiny oraz Poznania." Cz. I-IV
- 34-P-25 Wykonanie przeglądów elektrycznych w budynkach Zamawiającego
- Modernizacja i przebudowa pomieszczeń 121-126 w budynku Laboratorium Budownictwa wraz z remontem hali laboratoryjnej po zalaniu, znak sprawy: DZPZ.284.30.2025.AP
- Dostawa benzyny bezołowiowej Pb-98 dla Akademickiego Ośrodka Lotniczego Politechniki Śląskiej wraz z usługą tankowania, znak sprawy: DZPZ.282.47.2025.AP
- Sukcesywne przeprowadzenie egzaminów teoretycznych zewnętrznych dla operatorów dronów w kategoriach A2 i STS01. Znak sprawy: DZPZ.283.56.2025.AL
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do budynku szkolnego i przedszkolnego przy ul. Dworkowej 5 w Kobyłce
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość (...)
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania systemu SIEM wraz z modułem SOAR, wdrożenie i konfiguracja systemu SIEM, wdrożenie i konfiguracja modułu SOAR na okres 12 msc. oraz dostawę urządzenia UTM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.