Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Konstancin-Jeziorna: OBSŁUGA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH NA TERENIE GMINY KONSTANCIN - JEZIORNA
Numer ogłoszenia: 350675 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 756 48 10, 717-53-85, faks 022 756 48 85, 7564608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancin.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH NA TERENIE GMINY KONSTANCIN - JEZIORNA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OBSŁUGĘ SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH NA TERENIE GMINY KONSTANCIN - JEZIORNA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00 - 90.12.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 i nr 3, 2)w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), b)aktualne zezwolenia na transport i zbieranie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów opakowaniowych wydane przez właściwy organ, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), d)oświadczenie o gotowości przyjęcia wyselekcjonowanych odpadów opakowaniowych objętych zamówieniem ( na podstawie umów z odbiorcami). Uwaga: zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami odpady winny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się możliwość poddawania odpadów odzyskowi lub unieszkodliwianiu na terenie innego województwa, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji przeznaczonej do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza. 3)w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego na opróżnianiu specjalnych, odpowiednio oznakowanych zbiorników, pojemników lub worków na selektywną zbiórkę odpadów komunalnych i opakowaniowych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto - załącznik nr 4 do SIWZ, b)wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywani zamówienia, w tym minimum 1 samochód z urządzeniem HDS - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku jeśli Wykonawca poda w wykazie, o którym mowa w pkt 3. b, że będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wskazanego w wykazie. 4)w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 i nr 3, 2)w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), b)aktualne zezwolenia na transport i zbieranie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów opakowaniowych wydane przez właściwy organ, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), d)oświadczenie o gotowości przyjęcia wyselekcjonowanych odpadów opakowaniowych objętych zamówieniem ( na podstawie umów z odbiorcami). Uwaga: zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami odpady winny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się możliwość poddawania odpadów odzyskowi lub unieszkodliwianiu na terenie innego województwa, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji przeznaczonej do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza. 3)w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego na opróżnianiu specjalnych, odpowiednio oznakowanych zbiorników, pojemników lub worków na selektywną zbiórkę odpadów komunalnych i opakowaniowych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto - załącznik nr 4 do SIWZ, b)wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywani zamówienia, w tym minimum 1 samochód z urządzeniem HDS - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku jeśli Wykonawca poda w wykazie, o którym mowa w pkt 3. b, że będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wskazanego w wykazie. 4)w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancin.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ul. Warszawska 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:15, miejsce: Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin -Jeziorna, 05-520 Konstancin-Jeziorna ul. Warszawska 32 pok. nr 4 w kancelarii.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Dostawa pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn. "Przeniesienie aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczenia, rozbudową gabinetu zabiegowego i gabinetów lekarskich w Szpitalu Konstancinie-Jeziornie"
- Wykonanie nasadzeń drzew w gminie Konstancin-Jeziorna w 2025 r. i ich pielęgnacja w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2026 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2026 r.
- Ochrona fizyczna i monitoring Ratusza Gminy Konstancin-Jeziorna przy ul. Piaseczyńskiej 77 oraz monitoring budynków Gryf przy ul. Sobieskiego 13 i Kamilin przy ul. Piłsudskiego 42
- Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Słomczynie 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





