eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaOBSŁUGA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH NA TERENIE GMINY KONSTANCIN - JEZIORNA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Konstancin-Jeziorna: OBSŁUGA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH NA TERENIE GMINY KONSTANCIN - JEZIORNA
Numer ogłoszenia: 350675 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 756 48 10, 717-53-85, faks 022 756 48 85, 7564608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancin.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH NA TERENIE GMINY KONSTANCIN - JEZIORNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OBSŁUGĘ SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH NA TERENIE GMINY KONSTANCIN - JEZIORNA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00 - 90.12.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 i nr 3, 2)w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), b)aktualne zezwolenia na transport i zbieranie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów opakowaniowych wydane przez właściwy organ, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), d)oświadczenie o gotowości przyjęcia wyselekcjonowanych odpadów opakowaniowych objętych zamówieniem ( na podstawie umów z odbiorcami). Uwaga: zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami odpady winny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się możliwość poddawania odpadów odzyskowi lub unieszkodliwianiu na terenie innego województwa, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji przeznaczonej do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza. 3)w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego na opróżnianiu specjalnych, odpowiednio oznakowanych zbiorników, pojemników lub worków na selektywną zbiórkę odpadów komunalnych i opakowaniowych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto - załącznik nr 4 do SIWZ, b)wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywani zamówienia, w tym minimum 1 samochód z urządzeniem HDS - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku jeśli Wykonawca poda w wykazie, o którym mowa w pkt 3. b, że będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wskazanego w wykazie. 4)w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 i nr 3, 2)w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), b)aktualne zezwolenia na transport i zbieranie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów opakowaniowych wydane przez właściwy organ, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), d)oświadczenie o gotowości przyjęcia wyselekcjonowanych odpadów opakowaniowych objętych zamówieniem ( na podstawie umów z odbiorcami). Uwaga: zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami odpady winny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się możliwość poddawania odpadów odzyskowi lub unieszkodliwianiu na terenie innego województwa, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji przeznaczonej do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza. 3)w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego na opróżnianiu specjalnych, odpowiednio oznakowanych zbiorników, pojemników lub worków na selektywną zbiórkę odpadów komunalnych i opakowaniowych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto - załącznik nr 4 do SIWZ, b)wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywani zamówienia, w tym minimum 1 samochód z urządzeniem HDS - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku jeśli Wykonawca poda w wykazie, o którym mowa w pkt 3. b, że będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wskazanego w wykazie. 4)w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancin.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ul. Warszawska 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:15, miejsce: Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin -Jeziorna, 05-520 Konstancin-Jeziorna ul. Warszawska 32 pok. nr 4 w kancelarii.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.