Ogłoszenie z dnia 2016-11-24
Ogłoszenie nr 350467 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.
Opole: Usługa utrzymania czystości w obiektach użytkowanych przez Izbę Celną w Opolu
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
16000016400000, ul.
ul. Szpitalna
,
45010
Opole, państwo
, woj.
opolskie, tel.
774 006 706, faks
774 006 707, e-mail
iwona.prendota@opo.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opole.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w obiektach użytkowanych przez Izbę Celną w Opolu
Numer referencyjny 380000-ILGR.271.7.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w obiektach użytkowanych przez Izbę Celną w Opolu.
2. Wykaz powierzchni do sprzątania w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Zakres usług sprzątania i utrzymania w czystości obiektów użytkowanych przez Zamawiającego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Wykonawca w ramach usługi sprzątania zobowiązany jest dostarczać materiały eksploatacyjne takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, niszczarek, wkłady dezynfekująco-czyszczące do WC i pisuarów, odświeżacze powietrza w aerozolu (nie należy wyposażać toalet w mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy) oraz zapewnić sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania usługi.
5. Wszystkie środki i materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atest stosowanych środków czystości.
6. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie przeznaczone do składowania sprzętu i środków czystości, a tam gdzie nie jest to możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia jednolitego ubioru osób sprzątających
z oznaczeniem Wykonawcy (logo) oraz wyposaży każdą osobę wykonującą usługę sprzątania w identyfikator zawierający między innymi imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy. Identyfikatory winne być noszone w widocznym miejscu przez osoby świadczące usługę przy wykonywaniu zadań.
8. Zamawiający zastrzega sobie, w czasie trwania umowy, prawo zmniejszenia metrażu powierzchni sprzątanej, rodzaju powierzchni sprzątanej oraz prawo zmiany godzin świadczenia usług sprzątania.
9. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym SIWZ.
11. Zamawiający stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na usługi sprzątania. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), efektywniejsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia).
12. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące warunku zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez Wykonawcę:
12.1. dla udokumentowania zatrudnienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wraz z imiennym wskazaniem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - przed podpisaniem umowy,
12.2. wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz i oświadczenie, o których mowa powyżej;
12.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym etapie realizacji umowy, żądania przedłożenia do wglądu przez Wykonawcę dokumentów źródłowych (np. umowa o pracę), potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu;
12.4. niespełnienie przedmiotowych wymagań skutkować będzie naliczaniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy - załączniku nr 7 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV): 90910000-9,
Dodatkowe kody CPV:
90919200-4,
90911300-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie w trybie "zapytania
o cenę" na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami).
W odniesieniu do zamówienia na usługę sprzątania budynków, gdy prawidłowo szacowana wartość tego zamówienia jest mniejsza niż progi wskazane w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych dalej p.z.p., dopuszczalne jest przeprowadzenie procedury uregulowanej w trybie zapytania o cenę.
W niniejszym postępowaniu należy zauważyć, że przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych. Ten rodzaj usług jest powszechnie wskazywany jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości obiektów biurowych (wewnątrz i na zewnątrz) i ich bezpośredniego otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr przez praktycznie nieograniczoną grupę konsumentów (Informator UZP 1/2012). Przesłankę art. 70 ustawy p.z.p. należałoby zatem rozumieć jako możliwość realizacji typowych w danej branży zamówień, przez większość podmiotów tej branży. (...)" Urząd Zamówień Publicznych podtrzymuje przykład uprawnionego zastosowania trybu zapytania o cenę w odniesieniu do przedmiotowej usługi
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ODNOWA Sp. z o.o.,
uslugi@odnowa.pl,
ul. Koraszewskiego 8-16,
45-011,
Opole, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług architektonicznych, budowlanych, inżynieryjnych i kontrolnych podczas realizacji zadań inwestycyjno-remontowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Dostawy produktów mleczarskich i tłuszczy
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa licencji dostępowych (CAL) do Windows Server 2025 Datacenter
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu zimowego w roku akademickim 2025/2026.
- Usługa naprawy wałów napędowych do pojazdów marki JELCZ P862
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





