To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Mielec: Kompleksowe sprzątanie budynków Urzędu Miejskiego w Mielcu oraz terenów przyległych w latach 2012-2013
Numer ogłoszenia: 3503 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327647 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7888500, faks 17 7888505.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie budynków Urzędu Miejskiego w Mielcu oraz terenów przyległych w latach 2012-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Urząd Miejski w Mielcu posiada dwa budynki administracyjne: 1) budynek główny znajdujący się przy ul. Żeromskiego 26 z siedzibą Prezydenta Miasta Mielca, składający się z piwnic i trzech kondygnacji o całkowitej powierzchni użytkowej 1519 m2, 2) budynek pomocniczy (drugi) znajdujący się przy ul. Żeromskiego 23 w odległości 60 mb od budynku głównego, gdzie zlokalizowane są trzy wydziały - architektury i geodezji, inżynierii miejskiej oraz oświaty. Budynek skłąda się z piwnic pod 2/3 jego I kondygnacji i dwóch kondygnacji o całkowitej powierzchni użytkowej 798,5 m2. Z części budynku korzysta również Miejski Zarząd Przedszkoli i Żłobków który zajmuje powierzchnię około 100 m2. Łączna powierzchnia użytkowa budynków administracyjnych wynosi 2317,5 m2. Ponadto nawierzchnia terenów zielonych do utrzymania na posesjach Urzędu Miejskiego to ok. 888 m2, a całkowita powierzchnia placów utwardzonych i parkingów to 2712 m2. Wyposażenie budynków w pomieszczenia sanitarne i socjalne oraz ilość osób przebywających w budynku: 1) Budynek główny - Żeromskiego 26 - parter: WC dla osób niepełnosprawnych: jedna miska klozetowa, umywalka, po jednym pojemniku na papier toaletowy T-B0 mini , mydła w płynie, mini papier ręcznikowy każdy firmy TORK. WC męskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego T-B0m, dwie umywalki , pisuar, dwa pojemniki na mydło mini i jeden dozowniki papieru ręcznikowego firmy TORK pomieszczenie socjalne: zlewozmywak, dozownik papieru ręcznikowego. - piętro pierwsze WC męskie: dwie kabiny z miskami klozetowymi z dwoma dozownikami papieru toaletowego T2, pisuar, dwie umywalki z jednym podajnikiem papieru ręcznikowego H3 i dwoma dozownikami na mydło S1 firmy TORK pomieszczenie socjalne: zlewozmywak, dozownik papieru ręcznikowego. - piętro drugie WC damskie: dwie kabiny z miskami klozetowymi z dwoma dozownikami papieru toaletowego T2, dwie umywalki z jednym podajnikiem papieru ręcznikowego H3 i dwoma dozownikami na mydło S1firmy TORK pomieszczenie socjalne: zlewozmywak, dozownik papieru ręcznikowego. Przewidywana ilość osób w budynku to 80 pracowników oraz interesanci, łącznie ok 120 osób dziennie. 2) Budynek pomocniczy - Żeromskiego 23 - parter: WC dla osób niepełnosprawnych: jedna miska klozetowa, umywalka, po jednym pojemniku na papier toaletowy, mydła w płynie i papier ręcznikowy firmy TORK. WC męskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego, umywalka, pisuar, pojemnik na mydło i jeden dozowniki papieru ręcznikowego firmy TORK. WC damskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego, umywalka, pojemnik na mydło i jeden dozownik papieru ręcznikowego firmy TORK. - piętro WC męskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego, umywalka, pojemnik na mydło i jeden dozowniki papieru ręcznikowego firmy TORK. WC damskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego, umywalka, pojemnik na mydło i jeden dozowniki papieru ręcznikowego firmy TORK. Przewidywana ilość osób w budynku to 38 pracowników oraz interesanci, łącznie ok 70 osób dziennie. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest kompleksowe sprzątanie budynków Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23 i 26 oraz placów przyległych do tych budynków (zgodnie z załącznikiem graficznym - rys. 1 i rys. 2) polegające na: 1) Czynności codzienne: - utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych (w tym sali obsługi mieszkańców) i korytarzy, odkurzanie wykładzin dywanowych, mycie na mokro posadzek wodoodpornych, zamiatanie itp., - ścieranie kurzu z mebli, lad i parapetów, - sprzątanie toalet, wykładanie środków higienicznych (ręczniki papierowe, papier toaletowy - niniejsze produkty muszą jakościowo odpowiadać produktom firmy TORK), - uzupełnianie mydła w płynie w dozownikach umieszczonych w toaletach, - wykładanie kostek zapachowych, - opróżnianie koszy - wykładanie worków na śmieci, - mycie lamperii, balustrad, drzwi i luster, - dbanie o bieżącą czystość w obiektach i na terenie przyległym do budynków UM zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Czynności okresowe: - trzykrotne w ciągu roku mycie okien w pomieszczeniach biurowych (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym), - czterokrotne w ciągu roku koszenie trawników położonych na terenie należącym do Urzędu Miejskiego (zgodnie z załącznikiem graficznym), w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, - Czterokrotne w ciągu roku konserwowanie (polegające na czyszczeniu i impregnowaniu) wykładzin PCV firmy FORBO grubości 2 mm (w korytarzach oraz sali obsługi mieszkańców w budynku przy ul. Żeromskiego 26) o powierzchni ok. 200m2, - trzykrotne w ciągu roku mycie daszków z poliwęglanu nad wejściami do budynków, - konserwacja zieleni, pielęgnowanie rabatów i krzewów. 3) Czynności okresowe w sezonie zimowym: - utrzymanie ciągów pieszych (chodników, wejścia do budynków), polegające na usuwaniu śniegu i błota pośniegowego oraz zabezpieczenie przed poślizgnięciami. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń oraz niezbędnych środków czystości.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ sp.z.o.o., ul. Ciepłownicza 8, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136856,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138692,88
Oferta z najniższą ceną: 138692,88 / Oferta z najwyższą ceną: 282464,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Konfiguracja i pełne wdrożenie oprogramowania Zabbix do monitorowania infrastruktury IT
- Wymiana nawierzchni tarasu przy Przedszkolu Miejskim nr 4 w Mielcu (MBO)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 143R w km 5+230 - 5+400 w m. Brzyście"
- Dowóz do szkół uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miejskiej Mielec w roku szkolnym 2025/2026
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 184 R od km 0+930 do km 1+460 w m. Podole
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 zebranych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu powiatu mieleckiego od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Szczecinek- Plac Wolności 13 i ul. 1 Maja 3-5
- Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- DZP.26.161.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Świadczenie usług porządkowych w siedzibie WFOŚiW w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz w wynajmowanych pomieszczeniach w budynku przy ul. Wita Stwosza 2 i ul. Jagiellońskiej 13 w Katowicach.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pyskowice w sezonie 2025/2026
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.