eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzedmiotem zamówienia jest druk i dostawa formularza zaświadczenia lekarskiego ZUS ZLA spełniającego nastęujące wymagania:



Ogłoszenie z dnia 2005-07-15

POZYCJA 35016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Bożena Kubicka, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525, fax 022 642 80 86, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Bożena Kubicka, ul. Czerniakowska 16 Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pokój 510, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234560, fax 022 642 80 86. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Bożena Kubicka, ul. Czerniakowska 16 Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pokój 510, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234560, fax 022 642 80 86. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Ewa Kalinowska, Monika Brzeszczyńska, ul. Czerniakowska 16 Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pokój 525 (sekretariat), 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525, fax 022 642 80 86. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 15. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa formularza zaświadczenia lekarskiego ZUS ZLA spełniającego nastęujące wymagania: 1/ Ogólny nakład - 1.000.000 bloków. 2/ Objętość - 25 kompletów w bloku + okładka. Każdy komplet to oryginał + 2 kopie. 3/ Format - A5 poziomo +/- 2 mm. 4/ Druk: a/ oryginał - 2+0: Pantone 171 i czarny, b/ 1 kopia - 2+0: Pantone 376 i blokada kopiowania w polu nr 14, c/ 2 kopia - 1+0: Pantone 341. 5/ Okładka - cięta, zadrukowana dwustronnie, kolor zadruku czarny: a/ 1 strona - ZUS ZLA, seria .. zakres numeracji od .. - do .., b/ 2 strona - vacat, c/ 3 strona - tekst pouczenia, d/ 4 strona - cd. pouczenia. 6/ Numeracja: a/ seria - 2 litery (z wyłączeniem "polskich" liter np.: ś, ć, ń, ł), b/ 7-mio cyfrowy numerator, którego czcionka musi być z grupy jednoelementowych, prosta, dobrze rozpozawalna dla odczytu OCR. Wielkość czcionki musi być dostosowana do wydrukowania numeratora w okienku o wymiarach 10x35 mm lecz nie mniejsza niż 10 pkt. typograficznych. 7/ Papier: a/ okładka: biały 170 g/m kw., b/ oryginał: papier biały samokopiujący 90 g/m kw. CB-OCR, c/ 1 kopia: papier biału samokopiujący 50-60 g/m kw. - CFB, d/ 2 kopia: papier biały samokopiujący 50-60 g/m kw. - CF 8/ Wymagania szczególne: a/ na 1 kopii warstwa blokująca kopiowanie w polu 14 formularza, b/ mikroperforacja wzdłuż lewego krótszego boku wg załączonego schematu (Załącznik nr 1 do SIWZ), wykonana w oryginale i w 1-ej kopii, c/ w główce formularza gilosz identyfikujący wykonawcę druku, d/ mikrodruk identyfikujący wykonawcę druku. 9/ Wymagania dotyczące jakości wykonania druku: a/ Elementy pozycjonujące powinny być nadrukowane z odchyłką nie większą niż +/- 0,5 mm., liczoną od wierzchołka kotwicy w kształcie litery L do najbliższego narożnika kartki. b/ Elementy pozycjonujące powinny być wydrukowane z odchyłką nie większą niż +/- 0,1 mm, liczoną od dwóch najbliższych kotwic. c/ Symbol typu formularza powinien być nadrukowany z odchyłką nie większą niż +/- 0,2 mm, liczoną od wierzchołka dwóch najbliższych kotwic. d/ Nadruk kolorem czarnym musi być odpowiednio nasycony, aby zachować kontrast w stosunku do tła nie mniejszy niż 30%. e/ Druk 7-cyfrowego numeratora musi być wykonany z jednakowym nasileniem czerni dla wszystkich cyfr, dobrze odbity na kopiach, bez śladów przebicia papieru. 10/ Wykończenie - bloki skompletowane, zszyte z ciętą okładką na 2 zszywki. 11/ Pakowanie - paczki po 40 bloków i po 20 bloków, zaopatrzone w nalepkę opisującą wzór formularza, serii i zakres numeracji, zgodnie z zawartością. Poszczególne paczki ofoliowane folią polietylenową. 12/ Wzór formularza (Załącznik nr 1 do SIWZ) stanowi załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 27 lipca 1999 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu wystawiania zaświadczeń lekarskich, wzoru zaświadczenia lekarskiego i zaświadczenia lekarskiego wydanego w wyniku kontroli lekarza orzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. Nr 65, poz. 741). 13/ W przypadku konieczności uzyskania diapozytywu w celu wydrukowania wzoru formularza ZUS ZLA - diapozytywy można otrzymać w Biurze Poligrafii w Warszawie, ul. Podskarbińska 25A, tel 022 810-87-21. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: dostawy sukcesywne do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z harmonogramem dostaw określonym w SIWZ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.13.00.00 - Usługi w zakresie drukowania druków ścisłego zarachowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zgodnie z określeniem w pkt II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Każda dostawa realizowana do jednostek organizacyjnych ZUS wskazanych w rozdzielniku dostaw w następujących terminach: 1/ Pierwsza dostawa - ogółem 200.000 bloków do 30 od daty zawarcia umowy. 2/ Druga dostawa - ogółem 150.000 bloków przed upływem 60 dni od dnia ostatniej dostawy 3/ Trzecia dostawa - ogółem 100.000 bloków przed upływem 60 dni od dnia ostatniej dostawy 4/ Czwarta dostawa - ogółem 100.000 bloków przed upływem 60 dni od dnia ostatniej dostawy 5/ Piąta dostawa - ogółem 150.000 bloków przed upływem 60 dni od dnia ostatniej dostawy 6/ Szósta dostawa - ogółem 150.000 bloków przed upływem 60 dni od dnia ostatniej dostawy 7/ Siódma dostawa - ogółem 150.000 bloków przed upływem 60 dni od dnia ostatniej dostawy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 37.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatności w terminie 30 dni od daty doręczenia każdorazowo faktury VAT wystawionej na podstawie podpisanych przez obie strony Specyfikacji wysyłkowych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm./. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotyczące warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków bądź opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych w pkt III.2.1 ppkt 1, 3, 4 i 5 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, gdy w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym labo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/390/36/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.08.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.08.2005, godzina 11:00, duża sala konferencyjna Ip. w budynku "Lipsk".

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.