eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i oddziałów Sądu Okręgowego w Katowicach i ROD-K z podziałem na zadaniaZadanie nr 1 - Zakup komputerów stacjonarnych- 27 sztuk; Zadanie nr 2 - Zakup monitorów LCD 22 cale- 4 sztuki; Zadanie nr 3 - Zakup skanerów z ADF - 9 sztuk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Katowice: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i oddziałów Sądu Okręgowego w Katowicach i ROD-K z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Zakup komputerów stacjonarnych- 27 sztuk; Zadanie nr 2 - Zakup monitorów LCD 22 cale- 4 sztuki; Zadanie nr 3 - Zakup skanerów z ADF - 9 sztuk.
Numer ogłoszenia: 349958 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach , ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i oddziałów Sądu Okręgowego w Katowicach i ROD-K z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Zakup komputerów stacjonarnych- 27 sztuk; Zadanie nr 2 - Zakup monitorów LCD 22 cale- 4 sztuki; Zadanie nr 3 - Zakup skanerów z ADF - 9 sztuk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i oddziałów Sądu Okręgowego w Katowicach i ROD-K z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Zakup komputerów stacjonarnych- 27 sztuk; Zadanie nr 2 - Zakup monitorów LCD 22 cale- 4 sztuki; Zadanie nr 3 - Zakup skanerów z ADF - 9 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki nr 3a do SIWZ -dla zadania nr 1 , nr 3b do SIWZ -dla zadania nr 2, nr 3c do SIWZ -dla zadania nr 3 Obligatoryjne wymagania techniczne-opis wymagań minimum, dotyczące poszczególnych zadań. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. Wskazane w załącznikach nr 3a, nr 3b, nr 3c, do SIWZ, parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. Przedmiot oferty musi być objęty gwarancją producenta, nie krótszą niż: 36 miesięcy dla zadania nr 1 oraz nie krótszą niż 24 miesiące dla zadania nr 2, zadania nr 3, liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi przez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi przez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi przez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi przez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi przez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Wykonawca na potwierdzenie spełnienia dla zadania nr 1, warunków określonych przez Zamawiającego załączy do oferty następujące dokumenty: a) oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z wymaganym przez Zamawiającego systemem operacyjnym Windows 7 (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), b) certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem . Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3 warunków określonych przez Zamawiającego załączy do oferty następujące dokumenty: a) certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o niekaralności osób - członków władz osoby prawnej oraz podmiotu w zakresie informacji jak w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Wykaz wskazanych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku etc.). Zmiany umowy można dokonać co do rodzaju/typu/modelu sprzętu pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego sprzętu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian. Zmiany powyższe nie mogą skutkować zmianą wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH 40-028 Katowice ul. Francuska Sekcja ds. Zamówień Publicznych pokój P.009.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 09:00, miejsce: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH 40-028 Katowice ul. Francuska Sekcja ds. Zamówień Publicznych pokój P.009.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i oddziałów Sądu Okręgowego w Katowicach i ROD-K z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 - Zakup komputerów stacjonarnych- 27 sztuk;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik nr 3a do SIWZ -dla zadania nr 1 Obligatoryjne wymagania techniczne-opis wymagań minimum. Załącznik ten stanowi integralną część SIWZ. Wskazane w załączniku nr 3a do SIWZ, parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Brak wskazania w ofercie parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub zaproponowanie sprzętu o parametrach technicznych niższych niż wykazane w Obligatoryjnych wymaganiach technicznych - opis wymagań minimum spowoduje odrzucenie oferty. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. Przedmiot oferty musi być objęty gwarancją producenta, nie krótszą niż: 36 miesięcy dla zadania nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i oddziałów Sądu Okręgowego w Katowicach i ROD-K z podziałem na zadania. Zadanie nr 2 - Zakup monitorów LCD 22- 4 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik nr 3b do SIWZ -dla zadania nr 2 Obligatoryjne wymagania techniczne-opis wymagań minimum. Załącznik ten stanowi integralną część SIWZ. Wskazane w załączniku nr 3b do SIWZ, parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Brak wskazania w ofercie parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub zaproponowanie sprzętu o parametrach technicznych niższych niż wykazane w Obligatoryjnych wymaganiach technicznych - opis wymagań minimum spowoduje odrzucenie oferty. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. Przedmiot oferty musi być objęty gwarancją producenta nie krótszą niż 24 miesiące dla zadania nr 2 liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i oddziałów Sądu Okręgowego w Katowicach i ROD-K z podziałem na zadania Zadanie nr 3 - Zakup skanerów z ADF - 9 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik nr 3c do SIWZ -dla zadania nr 3 Obligatoryjne wymagania techniczne-opis wymagań minimum. Załącznikten stanowi integralną część SIWZ. Wskazane w załączniku nr 3c, do SIWZ, parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Brak wskazania w ofercie parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub zaproponowanie sprzętu o parametrach technicznych niższych niż wykazane w Obligatoryjnych wymaganiach technicznych - opis wymagań minimum spowoduje odrzucenie oferty. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. Przedmiot oferty musi być objęty gwarancją producenta nie krótszą niż 24 miesiące dla zadania nr 3, liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.