Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w pojemnikach i kontenerach Wykonawcy z jednostek wojskowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: Marian Jasnowski, ul. Jana z Kolna 8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44, e-mail: wjarosz@MW.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzigdynia.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.rzigdynia.mil.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w pojemnikach i kontenerach Wykonawcy z jednostek wojskowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: Malbork, Słupsk, Gdynia, Czarne, Wejherowo, Ustka, Pruszcz Gdański. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w pojemnikach i kontenerach Wykonawcy z jednostek wojskowych: - Jednostka Wojskowa Nr 1128 w Malborku, - Jednostka Wojskowa Nr 1872 w Słupsku, - Jednostka Wojskowa Nr 4651 w Gdyni Babie Doły, - Jednostka Wojskowa Nr 4961 w Słupsku Redzikowo, - Jednostka Wojskowa Nr 4141 w Czarnem, - Jednostka Wojskowa Nr 4934 w Wejherowie - rejon Gdynia Grabówek, - Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej w Ustce, - Jednostka Wojskowa Nr 1479 w Gdyni, - Jednostka Wojskowa Nr 1300 w Pruszczu Gdańskim, - Centralna Składnica Marynarki Wojennej w Gdyni - rejon Westerplatte, - Jednostka Wojskowa Nr 3672 w Ustce Poligon. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. I część zamówienia: - Jednostka Wojskowa Nr 1128 w Malborku. II część zamówienia: - Jednostka Wojskowa Nr 1300 w Pruszczu Gdańskim, - Centralna Składnica Marynarki Wojennej w Gdyni - rejon Westerplatte. III część zamówienia: - Jednostka Wojskowa Nr 4651 w Gdyni Babie Doły, - Jednostka Wojskowa Nr 4934 w Wejherowie - rejon Gdynia Grabówek, - Jednostka Wojskowa Nr 1479 w Gdyni. IV część zamówienia: - Jednostka Wojskowa Nr 1872 w Słupsku, - Jednostka Wojskowa Nr 4961 w Słupsku Redzikowo. V część zamówienia: - Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej w Ustce, - Jednostka Wojskowa Nr 3672 w Ustce - poligon. VI część zamówienia: - Jednostka Wojskowa Nr 4141 w Czarnem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy spełniający następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - posiadają minimum dwa samochody specjalistyczne do wywozu nieczystości, - posiadają własne środki finansowe w wysokości minimum 50.000 zł lub posiadają możliwość zaciągnięcia kredytu do tej kwoty. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych, , - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz specjalistycznych samochodów do wywozu nieczystości, - zaświadczenie z banku o wysokości posiadających środków finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu, - aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, - aktualną informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 700.00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 30.09.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 66.000,00 zł Wadium na poszczególne części zamówienia: I część zamówienia - 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), II część zamówienia - 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), III część zamówienia - 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), IV część zamówienia - 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), V część zamówienia - 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), VI część zamówienia: - 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy spełniający następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - posiadają minimum dwa samochody specjalistyczne do wywozu nieczystości, - posiadają własne środki finansowe w wysokości minimum 50.000 zł lub posiadają możliwość zaciągnięcia kredytu do tej kwoty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków: zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz specjalistycznych samochodów do wywozu nieczystości, - zaświadczenie z banku o wysokości posiadających środków finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu, - aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, - aktualną informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 10:30, Rejonowy Zarząd Infrastyruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8 b, 81-912 Gdynia III PIĘTRO, POKÓJ 311.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni. 1) Krótki opis: I część zamówienia: Jednostka Wojskowa Nr 1128 w Malborku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 20.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.09.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni. 1) Krótki opis: II część zamówienia: Jednostka Wojskowa Nr 1300 w Pruszczu Gdańskim, Centralna Składnica Marynarki Wojennej w Gdyni - rejon Westerplatte. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 120.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.09.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni. 1) Krótki opis: III część zamówienia: Jednostka Wojskowa Nr 4651 w Gdyni Babie Doły, Jednostka Wojskowa Nr 4934 w Wejherowie - rejon Gdynia Grabówek, Jednostka Wojskowa Nr 1479 w Gdyni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyzej 180.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.09.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni. 1) Krótki opis: IV część zamówienia: Jednostka Wojskowa Nr 1872 w Słupsku, Jednostka Wojskowa Nr 4961 w Słupsku Redzikowo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 80.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.09.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni. 1) Krótki opis: V część zamówienia: Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej w Ustce, Jednostka Wojskowa Nr 3672 w Ustce - poligon. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 190.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.09.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni. 1) Krótki opis: VI część zamówienia: Jednostka Wojskowa Nr 4141 w Czarnem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyzej 140.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.09.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa 3 sztuk maszyn do rozwijania i naciągania siatek węzłowych projekt: "Ochrona gatunków oraz siedlisk przyrodniczych w obszarach administrowanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni".
- Dostawa stołów laboratoryjnych na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego- powtórka.
- Dostawa kalibratora i hydrofonu
- PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI I GWARANCJI PRODUCENTA DLA URZĄDZEŃ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA TECHNICZNEGO
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej przez zespół piłki nożnej mężczyzn podczas rozgrywek o mistrzostwo od III do V Ligi w II połowie 2025 roku
- Wymiana części i wału korbowego silnika pomocniczego na statku Dar Młodzieży - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.