Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Gdańsk: PRZESZUKANIE TERENU POD ROZBUDOWĘ WĘZŁA OT (DK S6) Z ULICĄ KARTUSKĄ (DK 7) - WĘZŁA KARCZEMKI W GDAŃSKU NA OBECNOŚĆ NIEWYPAŁÓW
I NIEWYBUCHÓW WRAZ Z ICH LIKWIDACJĄ
Numer ogłoszenia: 349610 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZESZUKANIE TERENU POD ROZBUDOWĘ WĘZŁA OT (DK S6) Z ULICĄ KARTUSKĄ (DK 7) - WĘZŁA KARCZEMKI W GDAŃSKU NA OBECNOŚĆ NIEWYPAŁÓW I NIEWYBUCHÓW WRAZ Z ICH LIKWIDACJĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeszukanie terenu pod rozbudowę węzła OT (DK S6) z ulicą Kartuską (DK 7) - Węzła Karczemki w Gdańsku na obecność niewypałów i niewybuchów wraz z ich likwidacją. W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy: a) Przeszukanie terenu objętego zamówieniem na obecność niewypałów i niewybuchów do głębokości 1,50 m wraz z niezbędnym karczowaniem krzaków i poszycia (wraz z ich załadunkiem i wywozem) na powierzchni około 2,5 ha w celu przeszukania miejsc niedostępnych. b) Likwidacja znalezionych niewypałów i niewybuchów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.31.00 - Usługi usuwania broni oraz amunicji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt C i D, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: 1) Przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Wartości przychodu podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego. 2) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200 000 PLN. Wartości ubezpieczenia podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu ubezpieczenia. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Sprawujący nadzór nad wykonywaniem usług - 1 osoba - posiadanie doświadczenia co najmniej 24 miesięcy w realizacji usług przeszukiwania terenów na obecność niewypałów i niewybuchów (w tym nadzór nad co najmniej jedną usługą związaną z przeszukaniem terenu na obecność niewybuchów i niewypałów pod roboty budowlane) oraz kwalifikacji zawodowych potwierdzonych zdanym egzaminem do wykonywania prac związanych z dostępem do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego na samodzielnych stanowiskach, w tym na stanowiskach nadzoru, w zakresie prowadzenia prac przy użyciu materiałów wybuchowych poza górnictwem z wyłączeniem pokazów pirotechnicznych, przed komisją kwalifikacyjną przy Ministrze Gospodarki i Pracy zgodnie z ustawą o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego; 2) Pozostały personel - co najmniej 10 osób - posiadanie doświadczenia w realizacji usług przeszukiwania terenów na obecność niewypałów i niewybuchów co najmniej 12 miesięcy oraz posiadanie odpowiednich uprawnień do prowadzenia prac minerskich lub uprawnień jak wymieniono w ppkt 1). 3. Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. a) wykrywacze metali o zasięgu wykrywania przedmiotów metalowych do 1,5 m - min. 10 szt. b) samochód do przewozu materiałów wybuchowych oraz niewybuchów - min. 1 szt. c) samochód terenowy do przewozu pracowników i sprzętu - min. 2 szt. d) sprzęt do robót ziemnych (koparka) - min. 1 szt. e) drobny sprzęt saperski, w tym: taśmy, znaczniki, tablice ostrzegawcze, sprzęt geodezyjny). 4. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej dwie usługi (zadania) polegające na przeszukiwaniu terenów pod roboty budowlane na obecność niewypałów i niewybuchów, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że wykonał w ramach jednego zadania, usługę polegającą na przeszukaniu terenu pod roboty budowlane, na obecność niewybuchów i niewypałów na głębokość do 1,2 metra i powierzchni przeszukania min. 50 ha. Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. Wartości wykonanych usług podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru usług. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp (punkt A), natomiast warunki określone w punkcie B muszą spełniać łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca może posłużyć się Formularzem 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, z oznaczeniem podmiotu, na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1.1). 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość określoną w pkt B.1.2). 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (POTENCJAŁ KADROWY) do SIWZ. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia w realizacji usług przeszukiwania terenów na obecność niewypałów i niewybuchów dotyczące 11 osób wskazanych przez Wykonawcę, w tym: 1 osoby wskazanej do sprawowania nadzoru i 10 osób wykonujących przeszukanie. Do wykazu winny być dołączone kopie zaświadczeń do wykonywania prac związanych z dostępem do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego na samodzielnych stanowiskach lub uprawnień do prowadzenia prac minerskich oraz ewentualnie kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Dla 1 osoby wskazanej do sprawowania nadzoru należy przedłożyć wypełniony Załącznik do Formularza 3.2 - Informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2 do SIWZ. Wykaz na Formularzu 3.2 wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2 Potencjał kadrowy. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4. Wykaz narzędzi i urządzeń oraz środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu, którymi będzie dysponował, musi do wykazu załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.4. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5.
Opłata 7,40 PLN
Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w wersji wydrukowanej w Oddziale w Gdańsku przy ul. Subisława 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 2. Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu..
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





