To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-23
Ogłoszenie nr 349501 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.
Białystok: Dostawa testów autoimmunologicznych, pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora, kubeczków mikro do oznaczeń biochemicznych i immunochemicznych, testów do diagnostyki chorób infekcyjnych metodą ELISA i zestawu do oznaczeń karbapenemaz oraz uchwytów do strzykawek jednorazowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319144-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, krajowy numer identyfikacyjny
5065772900000, ul.
ul. Marii Curie-Skłodowskiej
26,
15950
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
085 7488510, 7488531, faks
085 7488593, 7488502, e-mail
zamowienia_wsz@tlen.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sniadecja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów autoimmunologicznych, pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora, kubeczków mikro do oznaczeń biochemicznych i immunochemicznych, testów do diagnostyki chorób infekcyjnych metodą ELISA i zestawu do oznaczeń karbapenemaz oraz uchwytów do strzykawek jednorazowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA-ZP-252-39/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A) Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów autoimmunologicznych, pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora, kubeczków mikro do oznaczeń biochemicznych i immunochemicznych, testów do diagnostyki chorób infekcyjnych metodą ELISA i zestawu do oznaczeń karbapenemaz oraz uchwytów do strzykawek jednorazowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości i asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Szczegółowy Oferty,Projekty umów stanowiące załącznik nr 7,8,9,10,11,12 i 13 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
38437000-7,
33696300-8,
33696000-5,
33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa testów autoimmunologicznych do ilościowego oznaczania przeciwciał przeciwko określonym antygenom wraz z dzierżawą sprzętu do oznaczania przeciwciał określonym antygenom |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie: W Pakiecie nr 1 zgodnie z treścią SIWZ oraz Ogłoszeniem o Zamówieniu kryteria oceny ofert stanowią: cena - 60 % oraz Parametry oceniane - 40 %. W zakresie kryterium "Parametry oceniane" -ocena ofert obywać się miała wg tabeli parametrów wymaganych wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do siwz - Ocena Parametrów dla Pakietu nr 1. Ponieważ Zamawiający jedynie w Ogłoszeniu o Zamówieniu wskazał załącznik nr 3 jako dokument niezbędny do przedłożenia przez Wykonawców pomijając ten wymóg w SIWZ, zachodzi rozbieżność między SIWZ a Ogłoszeniem o Zamówieniu, zatem Zamawiający nie ma możliwości wezwania Wykonawcy do uzupełnienia braku tj. złożenia wypełnionego Załącznika nr 3. Nadmienić należy, iż pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty do Pakietu nr 1 dołączyli do oferty Załącznik nr 3. Natomiast Wykonawca EMMA Paweł Majsiak, ul. Tarasowa 4/110, 20-819 Lublinie nie dołączył do oferty ww. Załącznika nr 3 do siwz, tym samym nie jest możliwe dokonanie oceny ofert w zakresie Pakietu nr 1. W związku z powyższym postępowanie w Pakiecie nr 1 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT218320.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa pasków do analizy ogólnej moczu wraz z dzierżawą analizatora. |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47867.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53789.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa sprzętu niezbędnego do wykonywania oznaczeń biochemicznych i immunochemicznych kompatybilny z analizatorem Cobas 6000. |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1944.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa testów do diagnostyki chorób infekcyjnych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą automatycznego analizatora na okres 3 lat i wstawieniem mikroskopu optycznego. |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono oferty nie podlegającej odrzuceniu. Brak ofert. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT422605.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa testów do diagnostyki chorób infekcyjnych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą analizatora. |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono oferty nie podlegającej odrzuceniu. Brak ofert. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44745.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dostawa zestawów do wykrywania karbapenemaz |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10711.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10550.09 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Dostawa specjalistycznnego sprzętu drobnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono oferty nie podlegającej odrzuceniu. Brak ofert. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1020.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna 2026
- Dostawa agregatów prądotwórczych na przyczepie III
- DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Potencjał doradztwa zawodowego w sektorze edukacji i rynku pracy (publicznym i prywatnym) w województwie podlaskim"
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





