To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Inowrocław: Dostosowanie długości dróg ewakuacyjnych do wymagań p/poż w Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 349484 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321132 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Wierzbińskiego 49, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3574824, 2573415, faks 052 3574824.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie długości dróg ewakuacyjnych do wymagań p/poż w Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: Wykonanie systemu automatycznego zamykania drzwi w celu dostosowania długości dróg ewakuacyjnych obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony p/pożarowej. Wykonanie w pionie kondygnacji nadziemnych 1 i 2 piętra drzwi w profilu aluminiowym w kolorze białym przeszklonych dymoszczelnych EI 30 wyposażonych w samozamykacz. Korytarze podzielić kondygnacji 2 i 3 (1 i 2 piętro) drzwiami dymoszczelnymi z samozamykaczami w zawiasach. Część piwniczna od strony szczytowej klatki schodowej zamknąć drzwiami o klasie odporności EI 30 wyposażonymi w samozamykacz. Poziom 1 pietra: Zamknąć istniejące klatki schodowe drzwiami z samozamykaczami DDZ 1, DDZ2 w miejscach wskazanych na rzutach kondygnacji. Zabudowa przeszklona aluminiowa w kolorze białym. Podzielić korytarz drzwiami dymoszczelnymi DD1 z samozamykaczami w zawiasach. Drzwi z możliwością pozostawienia w pozycji otwartej trzymane przez elektromagnesy, które zostaną zwolnione w przypadku wykrycia zadymienia. Drzwi zaopatrzyć w klamki umożliwiające otwarcie ich z każdej ze stron w przypadku zamknięcia przez samozamykacze. Poziom 2 pietra: Zamknąć istniejące klatki schodowe drzwiami z samozamykaczami DDZ2 w miejscach wskazanych na rzutach kondygnacji ,zabudowa przeszklona , aluminiowa. Podzielić korytarz drzwiami dymoszczelnymi DD1 z samozamykaczami w zawiasach. Drzwi w pozycji otwartej trzymane przez elektromagnesy, które zostaną zwolnione w przypadku wykrycia zadymienia. Drzwi zaopatrzyć w klamki umożliwiające otwarcie ich z każdej ze stron w przypadku zamknięcia przez samozamykacze. Wykonanie instalacji dla systemu automatycznego zamykania drzwi: Zamontowane trzymacze drzwi sterowane są z Centrali Zamknięć Ogniowych umieszczonej na każdej kondygnacji z możliwością ręcznego wyzwolenia. Centrala zasilana z sieci 230V oraz wyposażona dodatkowo we własne , niezależne źródło w postaci baterii akumulatorów zapewniających działanie centrali w stanie dozorowania przez 30 godzin i dodatkowo w stanie alarmowania przez 0,5 godziny. Trzymacze utrzymują drzwi w stanie pracy niezakłóconej w położeniu otwartym umożliwiając w ten sposób swobodny ruch towarowy i osobowy. W przypadku wyzwolenia centrali z pomocą sygnału z czujek optycznych dymu następuje przełączenie urządzeń na stan jałowy oraz zamknięcie drzwi p/pożarowych przez zamykacze przewidziane w projekcie budowlanym. Dotychczasowa centralka wymaga wymiany. Instalację okablować przewodami zgodnymi z wykazanymi na rysunkach schematycznych central. Centrali oddymiania i zamknięć drzwi należy podłączyć do nowej centrali sygnalizacji pożaru. Okablowanie należy ułożyć w korytkach z PCV w miejscach jak najmniej naruszających estetykę Domu. Materiały wykorzystywane w realizacji przedmiotu zamówienia winny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie PN, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z : PN lub aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono PN. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagać będą odrzucone. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją oraz ST oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Z uwagi na specyfikę Domu, teren prac winien być utrzymywany w należytym porządku, i na bieżąco sprzątany. Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia prze wykonawcę przy pomocy podwykonawcy(ów). Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(om). Przed zawarciem umów z podwykonawcą(ami) wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji zamawiającemu dotyczących podwykonawcy(ów). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów pierwszego gatunku o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji technicznej. Materiały użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających PN oraz innym niż określonych w dokumentacji. UWAGA: Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji budynku objętego niniejszym zadaniem wraz z jego bezpośrednim otoczeniem. Wizja budynku nie należy do przedmiotu zamówienia i z tytułu jej przeprowadzenia wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia miejsca prowadzonych prac od zdarzeń losowych, ognia. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu, rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126), w tym względzie Kierownik budowy opracowuje plan BIOZ. Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu całości robót stanowiących przedmiot zamówienia, objętych umową, w oparciu o fakturę końcową wystawioną na podstawie protokołu odbioru końcowego faktycznie wykonanych robót objętych niniejszym zamówieniem i spełniających warunki jego przeznaczenia. Protokół odbioru końcowego dotyczy całego zakresu zadania inwestycyjnego. W przypadku, gdy wykonawca powierzy realizację części zamówienia podwykonawcom wskazanym w ofercie, wykonawca zobowiązany jest do doręczenia zamawiającemu w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru robót stanowiącego podstawę do wystawienia faktury Vat, pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę , którego wierzytelność jest częścią składową tej faktury, o dokonaniu terminowej zapłaty, na rzecz tego podwykonawcy, a w przypadku niedotrzymania terminu określonego w umowie lub przepisach prawa po otrzymaniu należnych mu odsetek z tytułu nieterminowej zapłaty. W przypadku niedostarczenia potwierdzenia, zamawiający zatrzyma z należności wykonawcy, kwotę w wysokości równej należności podwykonawcy, do czasu otrzymania tego, potwierdzenia lub nie zaakceptuje faktury wystawionej przez wykonawcę. Cena wykonania zamówienia podana przez wykonawcę w ofercie jest cena ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko wykonawcy. Zamawiający uzna zamówienia za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury Vat wystawionej przez wykonawcę na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAt w terminie 30 dni od dnia doręczenia jej zamawiającemu. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia. Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe dla użytkownika należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Pożarniczych, ul. Lelewela 16A, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62413,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62413,59
Oferta z najniższą ceną: 62413,59 / Oferta z najwyższą ceną: 89440,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych- II
- "Likwidacja przełomów oraz remonty odcinków dróg powiatowych - część IV: remont drogi powiatowej nr 2511C Sójkowo - Sławęcin od km 1+990 do km 2+030 oraz od km 3+410 do km 3+690"
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Malowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej)
- Wymiana drzwi zewnętrznych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grzesiuka
- Modernizacja obiektu przedszkola miejskiego w Lipianach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.