eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostosowanie długości dróg ewakuacyjnych do wymagań p/poż w Domu Pomocy Spolecznej w Inowroclawiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Inowrocław: Dostosowanie długości dróg ewakuacyjnych do wymagań p/poż w Domu Pomocy Spolecznej w Inowroclawiu
Numer ogłoszenia: 321132 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Inowrocławiu , ul. Wierzbińskiego 49, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3574824, 2573415, faks 052 3574824.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie długości dróg ewakuacyjnych do wymagań p/poż w Domu Pomocy Spolecznej w Inowroclawiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu automatycznego zamykania drzwi w celu dostosowania długości dróg ewakuacyjnych obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony p/pożarowej. Wykonanie w pionie kondygnacji nadziemnych 1 i 2 piętra drzwi w profilu aluminiowym w kolorze białym przeszklonych dymoszczelnych EI 30 wyposażonych w samozamykacz. Korytarze podzielić kondygnacji 2 i 3 (1 i 2 piętro) drzwiami dymoszczelnymi z samozamykaczami w zawiasach. Część piwniczna od strony szczytowej klatki schodowej zamknąć drzwiami o klasie odporności EI 30 wyposażonymi w samozamykacz. Poziom 1 pietra: Zamknąć istniejące klatki schodowe drzwiami z samozamykaczami DDZ 1, DDZ2 w miejscach wskazanych na rzutach kondygnacji. Zabudowa przeszklona aluminiowa w kolorze białym. Podzielić korytarz drzwiami dymoszczelnymi DD1 z samozamykaczami w zawiasach. Drzwi z możliwością pozostawienia w pozycji otwartej trzymane przez elektromagnesy, które zostaną zwolnione w przypadku wykrycia zadymienia. Drzwi zaopatrzyć w klamki umożliwiające otwarcie ich z każdej ze stron w przypadku zamknięcia przez samozamykacze. Poziom 2 pietra: Zamknąć istniejące klatki schodowe drzwiami z samozamykaczami DDZ2 w miejscach wskazanych na rzutach kondygnacji ,zabudowa przeszklona , aluminiowa. Podzielić korytarz drzwiami dymoszczelnymi DD1 z samozamykaczami w zawiasach. Drzwi w pozycji otwartej trzymane przez elektromagnesy, które zostaną zwolnione w przypadku wykrycia zadymienia. Drzwi zaopatrzyć w klamki umożliwiające otwarcie ich z każdej ze stron w przypadku zamknięcia przez samozamykacze. Wykonanie instalacji dla systemu automatycznego zamykania drzwi: Zamontowane trzymacze drzwi sterowane są z Centrali Zamknięć Ogniowych umieszczonej na każdej kondygnacji z możliwością ręcznego wyzwolenia. Centrala zasilana z sieci 230V oraz wyposażona dodatkowo we własne , niezależne źródło w postaci baterii akumulatorów zapewniających działanie centrali w stanie dozorowania przez 30 godzin i dodatkowo w stanie alarmowania przez 0,5 godziny. Trzymacze utrzymują drzwi w stanie pracy niezakłóconej w położeniu otwartym umożliwiając w ten sposób swobodny ruch towarowy i osobowy. W przypadku wyzwolenia centrali z pomocą sygnału z czujek optycznych dymu następuje przełączenie urządzeń na stan jałowy oraz zamknięcie drzwi p/pożarowych przez zamykacze przewidziane w projekcie budowlanym. Dotychczasowa centralka wymaga wymiany. Instalację okablować przewodami zgodnymi z wykazanymi na rysunkach schematycznych central. Centrali oddymiania i zamknięć drzwi należy podłączyć do nowej centrali sygnalizacji pożaru. Okablowanie należy ułożyć w korytkach z PCV w miejscach jak najmniej naruszających estetykę Domu. Materiały wykorzystywane w realizacji przedmiotu zamówienia winny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie PN, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z : PN lub aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono PN. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagać będą odrzucone. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją oraz ST oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Z uwagi na specyfikę Domu, teren prac winien być utrzymywany w należytym porządku, i na bieżąco sprzątany. Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia prze wykonawcę przy pomocy podwykonawcy(ów). Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(om). Przed zawarciem umów z podwykonawcą(ami) wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji zamawiającemu dotyczących podwykonawcy(ów). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów pierwszego gatunku o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji technicznej. Materiały użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających PN oraz innym niż określonych w dokumentacji. UWAGA: Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji budynku objętego niniejszym zadaniem wraz z jego bezpośrednim otoczeniem. Wizja budynku nie należy do przedmiotu zamówienia i z tytułu jej przeprowadzenia wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia miejsca prowadzonych prac od zdarzeń losowych, ognia. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu, rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126), w tym względzie Kierownik budowy opracowuje plan BIOZ. Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu całości robót stanowiących przedmiot zamówienia, objętych umową, w oparciu o fakturę końcową wystawioną na podstawie protokołu odbioru końcowego faktycznie wykonanych robót objętych niniejszym zamówieniem i spełniających warunki jego przeznaczenia. Protokół odbioru końcowego dotyczy całego zakresu zadania inwestycyjnego. W przypadku, gdy wykonawca powierzy realizację części zamówienia podwykonawcom wskazanym w ofercie, wykonawca zobowiązany jest do doręczenia zamawiającemu w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru robót stanowiącego podstawę do wystawienia faktury Vat, pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę , którego wierzytelność jest częścią składową tej faktury, o dokonaniu terminowej zapłaty, na rzecz tego podwykonawcy, a w przypadku niedotrzymania terminu określonego w umowie lub przepisach prawa po otrzymaniu należnych mu odsetek z tytułu nieterminowej zapłaty. W przypadku niedostarczenia potwierdzenia, zamawiający zatrzyma z należności wykonawcy, kwotę w wysokości równej należności podwykonawcy, do czasu otrzymania tego, potwierdzenia lub nie zaakceptuje faktury wystawionej przez wykonawcę. Cena wykonania zamówienia podana przez wykonawcę w ofercie jest cena ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko wykonawcy. Zamawiający uzna zamówienia za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury Vat wystawionej przez wykonawcę na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAt w terminie 30 dni od dnia doręczenia jej zamawiającemu. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia. Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe dla użytkownika należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.W szczególności uprawnienia budowlane o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia 1) konstrukcyjno - budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych i p/poż oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wylegitymuje się minimum dwiema robotami budowlanymi łącznie obejmującymi: roboty konstrukcyjno-budowlane, instalacji elektrycznej i p/poż., odgromowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipinowroclaw.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Spolecznej w Inowroclawiu ul. Wierzbińskiego 49 Dzial administracyjno-gospodarczy tel. 52 357 4824.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej 88-100 Inowrocław ul. Wierzbinskiego 49 Dzial Administracyjno-gospodarczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.