eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w ramach I etapu zadania Modernizacja składu MPS na lotnisku Dęblin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w ramach I etapu zadania Modernizacja składu MPS na lotnisku Dęblin
Numer ogłoszenia: 349380 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840600, faks 022 6840666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach I etapu zadania Modernizacja składu MPS na lotnisku Dęblin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach I etapu Modernizacja składu MPS na lotnisku Dęblin - obejmujących; I.Budowę przyłącza teletechnicznego w tym: 1.budowę studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych typu SKR 1 - 8 szt. 2.budowę studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych typu SK 1 - 4 szt 3.wprowadzenie kanalizacji kablowej 1 otworowej z rur PCW do budynków przez podłoże betonowe - 1 wprowadzenie 4.wprowadzenie kanalizacji kablowej 1 otworowej z rur PCW do zbiorników przez podłoże betonowe - 4 wprowadzenia 5.wykonanie przepustów długości do 10 m pod drogami i torami z wciągnięciem rur przepustowych HDPE o średnicy 110/6,3 - 4 przepusty 6.wykonanie przepustów długości pod drogami i torami z wciągnięciem rur przepustowych HDPE o średnicy 110/6,3 - dodatek za każdy 1 m ponad 10 m - 20 m 7.budowie kanalizacji kablowej 1 otworowej z rur PCV - 350 mb II.Wykonanie i montaż króćców do monitorowania przestrzeni międzydennej: 1.dostawa króćca pomiaru ręcznego K4 DN 100 - 4 kpl 2.montaż króćca pomiaru ręcznego K4 DN 100 - 4 kpl. III.Wykonanie i montaż króćców pomiarowych dla systemu kontroli stanów magazynowych: 1.zabezpieczenie powłoki TANK SYSTEM - 4 kpl. 2.wykonanie i montaż króćców pomiarowych - 4 kpl. 3.montaż i stabilizacja rury pomiaru ręcznego średnicy 114,3 mm długości 5,90 m z mocowaniem do ściany zbiornika - 4 szt. 4.montaż i stabilizacja rury pomiaru automatycznego średnicy 219,1 mm długości 5,9 m z mocowaniem do ściany zbiornika - 4 szt. 5.wykonanie i montaż płytek stalowych odniesienia z mocowaniem do ściany zbiornika i rury pomiarowej - 8 szt. 6.prace pomocnicze IV.Budowę systemu monitorowania wycieków oraz stanów magazynowych zbiorników V700 m3 w tym: 1.Dostawa urządzeń; a)dostawa czujnika oparów w wykonaniu przeciwwybuchowym dla strefy 1 IIA T3 warunki pomiaru: przestrzeń międzypłaszczowa, paliwo lotnicze F 34, JET A -1 - 4 kpl b)dostawa szczelinowego czujnika paliw ciekłych, wykonanie przeciwwybuchowe dla strefy 1 II A T3, warunki pomiaru: przestrzeń międzypłaszczowa, paliwo lotnicze F34, JET A -1 - 4 kpl c)dostawa sond do wykonywania pomiarów poziomu produktu, fazy wodnej oraz temperatury w zbiorniku V 700 m3, paliwo lotnicze F34, JET A -1 - 4 kpl d)dostawa modułu barierowego zasilanie 230V 50Hz , wyposażenie 4 bariery iskrobezpieczne 4 wejściowe, port do podłączania sieci, wykonanie przeciwwybuchowe od strony wejścia ATEX II 1 G - 1 kpl e)dostawa kontrolera, zasilanie 230V, 50Hz, klawiatura, klawisze alfanumeryczne i funkcyjne, wyświetlacz port do podłączenia sieci, port do podłączenia PC, port do podłączenia drukarki zewnętrznej, wykonanie przeciwwybuchowe od strony wejścia -1 kpl f)dostawa drukarki do współpracy z kontrolerem, zasilanie 230V, 50Hz - 1kpl. g)dostawa stacji operatorskiej klasy Workstatation 370 MT - 1 kpl -dostawa drukarki laserowej monochromatycznej - 1 kpl -dostawa zasilacza bezprzerwowego, moc 1,6 kVA , czas podtrzymania 10min-1 pl -dostawa oprogramowania narzędziowego i aplikacyjnego do systemów Automatyk 1 kpl 2.Montaż systemu opomiarowania; a)montaż sond do pomiaru stanów magazynowych, fazy wodnej oraz temperatury produktu - 4 ukł b)montaż w przestrzeni miedzydennej układu pomiaru parametrów chemicznych z zastosowaniem czujnika oparów - 4 ukł c)montaż w przestrzeni międzydennej układu pomiaru parametrów chemicznych cieczy z zastosowaniem szczelinowego czujnika paliw ciekłych i cieczy - 4 ukł d)montaż kontrolera e)montaż stacji operatorskiej , zasilacza UPS i oprogramowania systemowego - 1 f)montaż elektrycznego układu zdalnego przeniesienia wskazań - 4 ukł g)ułożenie magistrali z przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej (łączny przekrój żył Cu - 10 mm2 ) wciągane do rur - 2400 m h)podłączenie systemu, zaprogramowanie, próbne uruchomienie 1 kpl V.Uruchomienie systemu pomiarowego i szkolenie obsługi w tym: 1.uruchomienie systemu , szkolenie obsługi -1 kpl 2.projekt AKPiA - 1 kpl 3.wizualizacja - 1kpl VI.Prace legalizacyjne: 1.próba wodna szczelności urządzenia - 4 kpl 2.zatwierdzenie typu - 1 grupa 3.dostawa taśm pomiarowych wzorcowych - 4 szt. 4.wzorcowanie zbiorników - 4 szt. 5.legalizacja ostateczna - 4 szt. VII.Wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego zewnętrznej powłoki płaszczy zbiorników (4 zbiorniki): 1.odtłuszczenie powierzchni zbiorników do wysokości 1 m - 190 m2 2.czyszczenie strumieniowo ścierne do pierwszego stopnia czystości zewnętrznej powierzchni zbiorników do wysokości 1 m - 190 m2 3.dwukrotne malowanie farbami epoksydowymi zewnętrznej powierzchni zbiorników do wysokości 1 m - 190 m2 Szczegółowy zakres zamówienia określa jawna dokumentacja projektowa tj. przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ ). a)Przedmiary robót; -przedmiar wykonania przyłącza teletechnicznego, -przedmiar wykonania i montażu króćców pomiarowych dla systemu kontroli stanów magazynowych zbiorników V 700 m3, -przedmiar wykonania i montażu króćców pomiarowych systemu monitorowania przestrzeni międzydennej zbiorników V 700 m3, -przedmiar wykonania i montażu systemu monitorowania stanów magazynowych zbiorników V 700 m3, -przedmiar wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego zewnętrznego płaszcza zbiorników V 700 m3, b)Specyfikacje techniczne; -przyłącze teletechniczne ( kanalizacja kablowa ), -montaż króćców pomiarowych, c)Dokumentacja projektowa; -budowa systemu pomiaru i monitorowania stanów magazynowych i montażu króćców pomiarowych zbiorników V 700 m3 oraz dokumentacja projektowa niejawna wskazana w pkt 3.7 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez weryfikację niżej wymienionych oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, b)Oświadczenie potwierdzające, że oferowane roboty budowlane, spełniają wymogi określone przez zamawiającego w SIWZ, c)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, d)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pracownikami posiadającymi uprawnienia do pracy na materiałach niejawnych o klauzuli POUFNE, e)Oświadczenie, że zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, co do oferty oraz co do wykonania przedmiotu zamówienia są solidarne (jeżeli dotyczy),f)Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. b)Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w wykazach zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez weryfikację niżej wymienionych dokumentów złożonych przez Wykonawcę: a)Wykaz osób funkcyjnych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.b)Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcą. c)Dokumenty potwierdzające, że firma ubiegająca się o realizację zamówienia spełnia wymogi Ustawy w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE: -zarządzenie (decyzja organizacyjna) o powołaniu Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych wraz z poświadczeniem bezpieczeństwa Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych wydanego przez Służbę Ochrony Państwa (SKW lub ABW) i zaświadczeniem stwierdzającym odbycie przez ww. Pełnomocnika szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydanego przez Służbę Ochrony Państwa (SKW lub ABW); -decyzja organizacyjna o utworzeniu kancelarii tajnej spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. z 2005 r. nr 208 poz. 1741) lub Zarządzeniu nr 12/MON Ministra Obrony narodowej z dnia 12 marca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu organizacji kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za rejestrowanie, przechowywanie, obieg i udostępnienie materiałów niejawnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych (Dz. Urz. MON z 2010 r. nr 5 poz.49); -decyzja o uruchomieniu systemu sieci teleinformatycznej służącej do wytwarzania, przechowywania, przetwarzania lub przechowywania informacji niejawnych, stanowiących tajemnice służbową oznaczonych klauzulą POUFNE, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale 10 ustawy o ochronie informacji niejawnych (tylko w przypadku, gdy dokumentacja będąca częścią składową przedmiotu umowy będzie wytwarzana, przetwarzana lub przechowywana w systemie lub sieci teleinformatycznej; -Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania, w procesie realizacji inwestycji przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych określonych ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity, Dz. U. Nr 196 z 2005 r., poz. 1631 i aktów wykonawczych do ustawy oraz Instrukcji ochrony informacji niejawnych, która stanowić będzie integralną część umowy w przypadku jej zawarcia z Wykonawcą; -Oświadczenie o posiadaniu Szczegółowych wymagań w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają: -wymagane prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych, specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Oświadczenie stwierdzające, że kierownik budowy posiada: -poświadczenie bezpieczeństwa o dopuszczeniu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE (dla potrzeb zapoznania się z materiałami niejawnymi); -zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz-Oferta wykonawcy stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ, 2. Kosztorys oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku powstania konieczności zaniechania wykonania części zamówienia. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych nie objętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczającym 50 % wartości umowy, strony ustalą zakres i szacunkową wartość tych robót w protokole konieczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Nowowiejska 28a, 00-911 Warszawa, pokój Nr 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 10:00, miejsce: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Nowowiejska 28a, 00-911 Warszawa, pokój Nr 428..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.