eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Promocja głównych osi regionu lubelskiego na przykładzie współpracy miast - Lublin i Puławy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Puławy: Promocja głównych osi regionu lubelskiego na przykładzie współpracy miast - Lublin i Puławy
Numer ogłoszenia: 34912 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11504 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Puławy, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 4586035, faks 81 4586199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja głównych osi regionu lubelskiego na przykładzie współpracy miast - Lublin i Puławy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu Promocja głównych osi regionu lubelskiego na przykładzie współpracy miast - Lublin i Puławy oraz promocji wizerunku miasta jako miejsca atrakcyjnego do tworzenia nowych inwestycji. Działania w tym zakresie powinny być skierowane na pobudzanie potencjalnych inwestorów do lokowania inwestycji w Puławach oraz w regionie. Wykonawca poprzez użycie spójnych narzędzi informacji i promocji zapewni upowszechnienie wiedzy i publicznej świadomości na temat marki gospodarczej miasta Puławy i regionu lubelskiego oraz możliwości rozwoju gospodarczego na tym obszarze. Grupą docelową kampanii są potencjalni inwestorzy bądź przedsiębiorcy chcący rozwijać działalność swoich firm..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Promocja głównych osi rozwoju regionu lubelskiego na przykładzie współpracy miast - Lublin i Puławy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa: II Infrastruktura ekonomiczna, Działanie: 2.4 Schemat B współfinansowanego ze środków europejskich..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kampania prasowa w prasie o zasięgu regionalnym, krajowym i międzynarodowym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JERO Sp. z o. o., ul. Dobra 54 lok.41, 03-312 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64381,89

  • Oferta z najniższą ceną: 64381,89 / Oferta z najwyższą ceną: 79684,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kampania internetowa na trzech portalach internetowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTERMIND MEDIA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 107, 02-011 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36285,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36285,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa zestawów promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER MEDIA ,, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106158,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74337,26

  • Oferta z najniższą ceną: 74337,26 / Oferta z najwyższą ceną: 133455,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.