eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup paliw dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Warszawa: Zakup paliw dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 34908 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, fax 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie: 1) Zakup paliwa do samochodów służbowych Akademii Medycznej. 2) Zakup paliwa do obsługi sprzętu ogrodniczego i odśnieżającego dla potrzeb Działu Eksploatacji Kampusu Banacha Akademii Medycznej w Warszawie 3) Zakup paliwa do obsługi sprzętu ogrodniczego dla potrzeb Działu Eksploatacji Kampusu Bazy Pozostałej. 4) Zakup paliwa do obsługi sprzętu motorowodnego dla potrzeb Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Akademii Medycznej w Warszawie w następujących ilościach: - Benzyna bezołowiowa Pb 95, norma PN-EN 228:2006 - 12 400 litrów - Benzyna bezołowiowa Pb 98, norma PN-EN 228:2006 - 10 800 litrów - Olej napędowy ON, norma PN-EN 590:2006 - 19 200 litrów Paliwo oprócz spełnienia norm w/w winno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu MGiP z dnia 19.10.2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.) 2. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca zagwarantował: 1) obrót bezgotówkowy; 2) dostępność paliwa w godzinach co najmniej od 6:00-18:00 przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek), w sobotę, w godzinach co najmniej od 08:00-14:00, oraz na terenie całego kraju; 3) rejestrację pobranego paliwa w karcie drogowej w przypadku pojazdów, lub za pomocą kart elektronicznych; 4) wystawianie miesięcznych wykazów pobranego paliwa na poszczególne pojazdy i sprzęt; 5) wystawianie miesięcznych faktur za pobrane paliwo na podstawie miesięcznego wykazu na poszczególne pojazdy i sprzęt; 6) maksymalną odległość przynajmniej 1 stacji tankowania paliwa w promieniu 8 km od bazy transportu znajdującej się w Warszawie przy ul. Oczki 4. 3. Wykonawca określi cenę jednego litra paliwa w poszczególnych kategoriach zgodnie z ustalonym cennikiem sprzedaży paliwa na dzień poprzedzający dzień składania i otwarcia ofert. 4. Zakup paliwa do samochodów służbowych AM będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego bezpośrednio na stacji paliwowej Wykonawcy. 5. Zakup paliwa do obsługi sprzętu ogrodniczego i odśnieżającego będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego bezpośrednio w stacji paliwowej Wykonawcy do kanistrów przywiezionych przez kierowców samochodów służbowych AM. 6. Zakup paliwa do obsługi sprzętu motorowodnego będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego bezpośrednio w stacji paliwowej Wykonawcy do kanistrów przywiezionych przez kierowców samochodów służbowych AM. 7. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania ilości litrów zakupionego paliwa w poszczególnych kategoriach i wartości brutto zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz przedłożenie właściwych dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty winny zostać złożone w następującej kolejności: 1) wypełniony formularz oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) wypełniony wykaz stacji paliw na terenie kraju, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4), 5) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5) 6) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) Informację o podwykonawcach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Oferowany stały rabat - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna w Warszawie Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademia Medyczna w Warszawie Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.