eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup paliw dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Warszawa: Zakup paliw dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 60466 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 34908 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, fax 022 5720377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie: 1) Zakup paliwa do samochodów służbowych Akademii Medycznej. 2) Zakup paliwa do obsługi sprzętu ogrodniczego i odśnieżającego dla potrzeb Działu Eksploatacji Kampusu Banacha Akademii Medycznej w Warszawie 3) Zakup paliwa do obsługi sprzętu ogrodniczego dla potrzeb Działu Eksploatacji Kampusu Bazy Pozostałej. 4) Zakup paliwa do obsługi sprzętu motorowodnego dla potrzeb Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Akademii Medycznej w Warszawie w następujących ilościach: Benzyna bezołowiowa Pb 95, norma PN-EN 228:2006 - 2 400 litrów Benzyna bezołowiowa Pb 98, norma PN-EN 228:2006 - 10 800 litrów Olej napędowy ON, norma PN-EN 590:2006 - 19 200 litrów Paliwo oprócz spełnienia norm w/w winno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu MGiP z dnia 19.10.2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.) 2. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca zagwarantował: 1) obrót bezgotówkowy; 2) dostępność paliwa w godzinach co najmniej od 6:00-18:00 przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek), w sobotę, w godzinach co najmniej od 08:00-14:00, oraz na terenie całego kraju; 3) rejestrację pobranego paliwa w karcie drogowej w przypadku pojazdów, lub za pomocą kart elektronicznych; 4) wystawianie miesięcznych wykazów pobranego paliwa na poszczególne pojazdy i sprzęt; 5) wystawianie miesięcznych faktur za pobrane paliwo na podstawie miesięcznego wykazu na poszczególne pojazdy i sprzęt; 6) maksymalną odległość przynajmniej 1 stacji tankowania paliwa w promieniu 8 km od bazy transportu znajdującej się w Warszawie przy ul. Oczki 4. 3. Wykonawca określi cenę jednego litra paliwa w poszczególnych kategoriach zgodnie z ustalonym cennikiem sprzedaży paliwa na dzień poprzedzający dzień składania i otwarcia ofert. 4. Zakup paliwa do samochodów służbowych AM będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego bezpośrednio na stacji paliwowej Wykonawcy. 5. Zakup paliwa do obsługi sprzętu ogrodniczego i odśnieżającego będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego bezpośrednio w stacji paliwowej Wykonawcy do kanistrów przywiezionych przez kierowców samochodów służbowych AM. 6. Zakup paliwa do obsługi sprzętu motorowodnego będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego bezpośrednio w stacji paliwowej Wykonawcy do kanistrów przywiezionych przez kierowców samochodów służbowych AM. 7. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania ilości litrów zakupionego paliwa w poszczególnych kategoriach i wartości brutto zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 153036 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe Sp. z o.o., ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 11, 02-366 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 153036.00
  • Oferta z najniższą ceną: 153036.00 / oferta z najwyższą ceną: 153036.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.