Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-06
Radomierzyce: Zakup materiałów i wyposażenia dla OSP Radomierzyce w miejsce zniszczonego lub utraconego w czasie powodzi czerwiec-październik 2010r.
Numer ogłoszenia: 349069 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Radomierzycach , Radomierzyce 65, 59-900 Radomierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 075 7718126, faks 075 7756564.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów i wyposażenia dla OSP Radomierzyce w miejsce zniszczonego lub utraconego w czasie powodzi czerwiec-październik 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i wyposażenia dla OSP w Radomierzycach w miejsce zniszczonych lub utraconych w czasie powodzi czerwiec-październik 2010r. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: Materiały i wyposażenie strażackie: Lp. Nazwa sprzętu/wyposażenia - Ilość/szt.: 1. Szafka strażacka szatniowa- 7; 2. Smok ssawny AMPHIBIO-1; 3. Prądownica TURBO Magikador 500- 2; 4. Pilarka spalinowa do drewna 40 cm- 1; 5. Radiotelefon stacjonarny kompatybilny z posiadanym wyposażeniem(Motorola)- 1; 6. Radiotelefon nasobny kompatybilny z urządzeniami będącymi na wyposażeniu (Motorola)-10; 7. Sygnalizator bezruchu- 6; 8. Prostownik Booster- 1; 9. Latarka Vulcan EX LED lub równoważna- 15; 10. Kapok dla ratownika z napisem STRAŻ- 16; 11. Wodery- spodniobuty PROS SB 01 lub równoważne 20; 12. Narzędzie ratownicze hooligan- 4; 13. Tłumica gumowa ze stylem alum.- 12; 14. Wąż tłoczny W 75 ŁA- 15; 15. Wąż tłoczny W 52 ŁA- 15; 16. Wąż tłoczny W 110 ŁA- 10; 17. Ubranie specjalne bojowe Nomex SX3 lub równoważne- 28; 18. Ubranie koszarowe UK 3 RIB - STOP lub równoważne- 28; 19. Hełm Gallet SF lub równoważny- 28; 20. Pas strażacki bojowy- 28; 21. Kominiarka WUS-1K- 28; 22. Rękawice RB 90 D - 30; 23. Toporek strażacki z pokrowcem - 28; 24. Koszulki - 28; 25. Mundur MDP - 20kpl; 26. Buty gumowe OFFICER lub równoważne - 21; 27. Buty specjalne strażackie CYRUS lub równoważne- 28; 28. Aparat oddechowy nadciśnieniowy kompatybilny z posiadanym sprzętem (AUER)- 2; 29. Butla kompozytowa do aparatu oddechowego będącego na wyposażeniu (AUER)- 6; 30. Maska do aparatu nadciśnieniowego będącego na wyposażeniu (AUER)- 6; 31. Zapory wodne foliowe- 30; 32. Rozdzielacz grzybkowy 75 x 52- 2; 33. Stojak hydrantowy 2 x 75 - 2; 34. Środek pianotwórczy 3% Roteor M - 1000 l.; 35. Wąż ssawny W 75, 25 mb - 4; 36. Wąż ssawny PVP W 110, 5 mb - 10; 37. Zestaw PSP R1 z deską i kołnierzem -2; 38. Rozdzielacz 75 x 52 kulowy - 3; 39. Prądownica TURBOJET O 52- 4; 40. Sztormiak - 28; 41. Smok ssawny O 75 - 2; 42. Smok ssawny szlamowy O 110 -4; 43. Smok ssawny szlamowyO 110/45 -4; 44. Kurtyna wodna O 52 -4; 45. Stojak hydrantowy O 75 -2; 46. Klucz do hydrantu -4; 47. Klucz hydrantowy do głowicy -4; 48. Środek pianotwórczy -1000 l.; 49. Sorbent- 300 kg; 50. Wąż tłoczny W25- 5; 51. Zestaw do oznaczania miejsca wypadku- 2; 52. Drabina słupkowa- 2; 53. Topór strażacki - 3; 54. Mostek przejazdowy 52 x 75 x 110 -2; 55. Mostek przejazdowy 52 x 75 x 52- 4; 56. Pojemnik na maskę AUER lub równoważny - 6; 57. Pokrowiec na butlę AUER lub równoważny - 6; 58. Przełącznik - redukcja52/25 - 4; 59. Przełącznik 75/52 -10; 60. Przełącznik 110/75 - 8; 61. Pokrywka nasady O 25- 2; 62. Pas ratowniczy typu Węgorz -4; 63. Koło ratownicze Mars lub równoważne -4; 64. Rzutka ratownika - 4; 65. Myjka do węży - MW 75 - 2; 66. Zbiornik do wody PZ-12 - 2; 67. Flary diodowe PULSAR lub równoważne - 2; 68. Latarka szperacz LEDOWA lub równoważne - 2; 69. Kamizelka ratownicza uniwersalna - 4; 70. Kombinezon chroniący przed szerszeniami - 4; 71. Drabina aluminiowa teleskopowa - 2; 72. Sanie do ratownictwa lodowego -1; 73. Zapora przeciwpowodziowa dł. 10 m jednokomorowa, wys. 0,8 m z elementami zaczepowo połączeniowymi napełniana wodą i szybkozłączką strażacką O 75 -20; 74. Maszt oświetleniowy D-3 reflekt -2; 75. Motopompa TOHATSU VC 82 ASE M16/8 lub równoważna - 1; 76. Aparat oddechowy nadciśnieniowy kompatybilny ze sprzętem będącym na wyposażeniu (AUER)- 1; Warunki dostaw i obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca dołączy instrukcje obsługi w języku polskim dla wszystkich dostarczonych urządzeń. 2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do naprawy urządzenia w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wady. W momencie, kiedy termin ten miałby być przekroczony, Wykonawca musi wypożyczyć sprawne urządzenie na czas naprawy uszkodzonego sprzętu ratownictwa drogowego czy pozostałego wyposażenia technicznego. 3. Wszystkie elementy przedmiotu dostawy opisane w SIWZ dostarcza Wykonawca. 4. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i obciążeń prawami osób trzecich a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. 5. Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego przeszkolenia przedstawicieli OSP w Radomierzycach w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji oferowanego sprzętu, a także bezpłatnego świadczenia pomocy technicznej przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów z eksploatacją w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 6. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru Wykonawca przedstawi komplet dokumentów odbiorowych (atesty, certyfikaty). 7. Zakończenie dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45, ust. 2 - Prawo zamówień publicznych odstępuje się od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Wymagane: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Wymagane: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Wymagane: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Wymagane: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Wymagane: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz oferowanego sprzętu; 3. Informacja jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość wprowadzenia zmian umowy przy zachowaniu ceny umowy, w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmian organizacyjnych stron np.: zmiana reprezentacji, adresu siedziby Firmy; 2. zmiana terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dot. np. braku przygotowania, przekazania miejsca realizacji, dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.; 3. wydłużenia terminu gwarancji, w przypadku przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę; 4. poprawy jakości lun innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania , zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; 5. zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gmina.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (Biuro Obsługi Klienta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rąblów
- Dostawa pozostałego sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 41/D
- Zakup wraz z dostawą pojazdu UTV z napędem 4x4 oraz agregatem gaśniczym - II postępowanie
- Dostawa masek nadciśnieniowych powietrznych dla KM PSP w Lublinie
- Dostawa i zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Milówce
- Zakup wyposażenia do nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego jednostki OSP Obryte
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.