Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Stargard Szczeciński: Usługi wywozu drewna z lasu dla Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 348958 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim , ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771832, faks 091 5772899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy .gov.pl/web /zs_stargard
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu drewna z lasu dla Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim w 2016 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług wywozu wielkowymiarowego z lasu do składnic drewna Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim. Wspólny Słownik zamówień CPV: 60100000-9.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, tj. do 30 % wartości zamówienia podstawowego , liczonych odrębnie dla każdego z pakietów, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; w tym zakresie Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną usługę, w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie / dokonał usługi wywozu drewna na kwotę min. 50 000 zł PLN.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportowym z zamontowanym żurawiem przystosowanym do wywozu drewna w dłużycach. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje ilością środków transportowych niezbędną do wykonania zamówienia, przyjmując, że do przewozu masy 3 500 m3 drewna wymagany jest co najmniej jeden środek transportowy, np. w przypadku złożenia ofert częściowych na 3 pakiety, w których łączna masa drewna do przewozu wynosi 12.000 m3 wykonawca powinien wykazać, że dysponuje co najmniej czterema środkami transportowymi spełniającymi wymagania opisane powyżej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej stanowiącej przedmiot zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000 zł na każdy pakiet, przy czym nie mniejszą niż łączna wartość sum ubezpieczeń dla pakietów, na które składana jest oferta np. przy składaniu oferty na 5 pakietów suma ubezpieczenia winna wynosić minimum 25 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/zs_stargard
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/zs_stargard.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2016 godzina 10:00, miejsce: nie dotyczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Usługa wywozu drewna z lasu Nadleśnictwa Choszczno i Drawno do SD w Ognicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług wywozu drewna wielkowymiarowego z lasu do składnicy w Ognicy w ilości 3500 m3.Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz i rozładunek na składnicy drewna na mygły na placu składnicy lub do wagonu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. termin płatności - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Usługa wywozu drewna z lasu nadleśnictwa Dobrzany do SD w Ognicy w 2016 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu drewna z lasu do składnicy drewna w Ognicy. Usługa dotyczy wywozu drewna wielkowymiarowego - W. Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz i rozładunek na składnicy drewna na mygły na placu składnicy lub do wagonu. Ilość drewna -500 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. temin płatności - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Usługa wywozu drewna z lasu Nadleśnictwa Nowogard do składnicy drewna w Rokicie w 2016 r w ilości 600 m3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług wywozu drewna wielkowymiarowego z lasu do składnicy w Rokicie. Usługa dotyczy wywozu drewna wielkowymiarowego- W. Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz i rozładunek na składnicy drewna na mygły lub do wagonu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. termin płatności - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Usługa wywozu drewna z lasu Nadleśnictwa Gryfice-3400 m3 i Resko-1300 m3 do Składnicy Drewna Lasów Państwowych w Gryficach w 2016 roku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług wywozu drewna wielkowymiarowego z lasu do składnicy drewna w Gryficach. Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie ,przewóz i rozładunek na składnicy drewna na mygły lub do wagonu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. termin płatności - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Usługa wywozu drewna z lasu Nadleśnictwa Łobez -3800 m3 do składnicy drewna w Runowie Pomorskim w 2016 roku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług wywozu drewna wielkowymiarowego z lasu do składnicy w Runowie Pomorskim.Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie,rozładunek na placu składnicy na mygły lub do wagonu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. termin płatności - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Usługa wywozu drewna z lasu Nadleśnictwa Nowogard -600 m3 i Nadleśnictwa Resko-1000 m3 do składnicy w Runowie Pomorskim w 2016 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług wywozu drewna wielkowymiarowego z lasu do składnicy drewna w Runowie Pomorskim. Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz i rozładunek na składnicy drewna na mygły na placu składnicy lub do wagonu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. termin płatności - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Usługa wywozu drewna z lasu Nadleśnictwa Międzyzdroje- 1500 m3 do Składnicy Drewna Lasów Państwowych w Rokicie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług wywozu drewna wielkowymiarowego z lasu do składnicy w Rokicie. Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie ,przewóz i rozładunek na składnicy drewna na mygły na placu lub do wagonu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. termin płatności - 2.00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci i uczniów do szkół w gminie Magnuszew w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu"
- Zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla rodzin zastępczych, osób przebywających i opuszczających pieczę zastępczą oraz usamodzielnionych z pieczy zastępczej z warsztatami terapeutycznym
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem do remontów dróg gminnych i dojazdowych na terenie Gminy Janów w 2025 roku
- Transport (tam i z powrotem) uczestników projektu "Europejskie ścieżki kultury 1,2,3... Francja" i ich opiekunów wraz z bagażem do Francji.
- Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Czarna Białostocka w 2025 roku
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych do klas integracyjnych i 3 dzieci do oddziału przedszkolnego w SP nr 6 im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych, ul Wyrska 4 wraz z opieką nad nimi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.