Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Białystok: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 348541 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w asortymencie i szacunkowych ilościach jak w załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowy formularz cenowy. 2. Wskazanie przez Zamawiającego przykładowych znaków towarowych artykułów biurowych w niektórych pozycjach szczegółowego formularza cenowego oznacza, że Wykonawca może zaproponować artykuł równoważny w stosunku do artykułów, które wskazał Zamawiający w szczegółowym formularzu cenowym. W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że zaproponowany przez niego produkt posiada cechy jakościowe i użytkowe nie gorsze niż produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu próbki oferowanych zamienników wraz ze szczegółowym opisem oferowanego towaru(charakterystyką). Niedostarczenie próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 uPzp. Próbki muszą być opisane tj. posiadać numer pozycji zgodny ze szczegółowym formularzem ofertowym. 3. Realizacja zamówienia przebiegać będzie sukcesywnie w miarę potrzeb na podstawie częściowych zamówień składanych przez zamawiającego. 4. Koszt i ryzyko dostawy przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zapewni takie opakowanie, jakie będzie konieczne dla zapobieżenia uszkodzeniu lub pogorszeniu jakości artykułów biurowych w czasie transportu do miejsca przeznaczenia wskazanego przez zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel sp.j., ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65038,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61164,55
Oferta z najniższą ceną: 61164,55 / Oferta z najwyższą ceną: 64769,18
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i papierniczych tj. produktów powszechnie dostępnych (pospolitych, masowych, łatwo dostępnych, gdzie występuje brak jakichkolwiek utrudnień w dostępie do tego typu produktów), o ustalonych standardach jakościowych (chodzi o średni standard tj. nie występuje potrzeba szczegółowego opisu podstawowych elementów przedmiotu zamówienia, gdyż są one znane przeciętnemu użytkownikowi). Produkty wymienione w załączniku nr 2 (szczegółowy formularz cenowy) wskazują na powtarzalny i typowy charakter rzeczy będących przedmiotem dostaw, odpowiadają one przeciętnym a nie specyficznym wymaganiom (normom). Wartość zamówienia została oszacowana na kwotę 65 038,15 zł netto a tym samym jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tj. wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193 000 euro dla dostaw). Zaproszenie do złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu zostało skierowane do 5 (pięciu) wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Usługi kastracji i znakowania zwierząt właścicielskich w ramach pilotażowych programów Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 681 Topczewo-Brańsk-Ciechanowiec w km 33+850-37+010.
- Zakup wraz z dostawą przetworników wilgotności i temperatury na potrzeby Wydziału Mechanicznego - ZK-DZP.262.66.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru kserograficznego dla Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji i Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w okresie 12 miesięcy
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
- Dostawa materiałów biurowych do Naczelnego Sądu Administracyjnego
- Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2025 r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych (tonery, tusze) oraz artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.