Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Stare Miasto: Dostawa materiałów pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, zabawek oraz książek (materiałów terapeutycznych) w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Przedszkole znane i lubiane
Numer ogłoszenia: 347932 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, zabawek oraz książek (materiałów terapeutycznych) w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Przedszkole znane i lubiane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, zabawek oraz książek (materiałów terapeutycznych) w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Przedszkole znane i lubiane. Przedmiot zamówienia stanowiący 4 zadania został opisany w załączniku Nr 2 do SIWZ 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Dostarczone materiały, pomoce dydaktyczne, sprzęt sportowy oraz zabawki winny być nowe, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Winny spełniać wymagania norm UE . Produkty które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. 3.Szczególne wymagania odnoszące się do zadania 1: Pomoce dydaktyczne zakupione w ramach tego zadania muszą być oparte na metodzie Glena Domana. Celem nauki czytania małych dzieci jest według Domana przede wszystkim rozwinięcie drogi wzrokowej oraz nauczenie mózgu odróżniania poszczególnych symboli graficznych oraz opanowanie czytania słów. Proces ten podzielony jest na kilka etapów. Wprowadza się kolejno wyrazy, zdania oraz strony specjalnie przygotowanych książeczek. Pomoce dydaktyczne musza stanowić spójną całość stanowiącą efektywny program nauczania dostosowany do możliwości percepcyjnych dzieci w wieku przedszkolnym. Oferent jest zobowiązany przedstawić pisemny opis potwierdzający zbieżność oferowanych pomocy dydaktycznych z metodą Glena Domana oraz prezentujący jednolity program nauczania realizowany w oparciu o oferowane pomoce dydaktyczne. Prezentowany program nauczania może być wzbogacony innymi metodami dydaktycznymi stosowanymi w pedagogice dostosowany do możliwości percepcyjnych dzieci w wieku przedszkolnym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.00.00-4, 37.52.00.00-9, 37.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba ( osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę (Załącznik Nr 2 do oferty) 2. Pełnomocnictwa dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej (Załącznik Nr 3 do oferty) 3. Parafowany projekt umowy (Załącznik Nr 4 do oferty)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-miasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Miasto
ul. Główna 16b
62-571 Stare Miasto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Przedszkole znane i lubiane.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych rozwijających naukę czytania i umiejętności językowe (oparte na metodzie Glenna Domana).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw indywidualny do nauki czytania - szt. 151. W skład zestawu wchodzą np: -10 kolorowych książeczek formatu A-5 stanowiących kolejne etapy nauki czytania, poszerzające zakres słów; - 60 formularzy formatu A-4 stymulujących procesy poznawcze dziecka; - 30 kartonowych formularzy z grami (memo, domino, literabble, bingo, czarny Piotruś) utrwalających poznane słownictwo; - kolorowa sztywna teczka na materiały. 2. Zestaw pomocy stanowiących uzupełnienie zestawu indywidualnego do nauki czytania - 7szt. W skład zestawu wchodzą np.: - 300 kartonowych tablic z wyrazami - 70 kolorowych tablic obrazujących omawiane zjawiska - 150 plastronów do zabawy wyrazami -100 tablic z literkami 3. Zestaw indywidualny do nauki języka angielskiego - szt.110. W skład zestawu wchodzą: - 7 książeczek A5 stanowiących kolejne etapy nauki języka - 30 arkuszy A4 tablic z wyrazami - 50 arkuszy A4 kart pracy - płyta CD do ćwiczeń w domu, utrwalająca poznane słownictwo poznane słownictwo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup książek i materiałów do terapii logopedycznej oraz zajęć z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Historyjki obrazkowo-zadaniowe z pytaniami Małgorzaty Barańskiej wyd. HARMONIA - 151szt 2. Język hop do góry Ewa Markowska, Krystyna Żmuda-Trzebiatowska, wyd. Seventh Se - 151szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup zabawek dla nowo utworzonych punktów przedszkolnych. (katalogi: Nowa szkoła i Moje Bambino ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Lalka mój dzidziuś mówi 6 szt. 2.Lalka śpiący bobas 4 szt. 3.Lalka - bobas duży 4 szt. 4.Wózek spacerowy 6 szt. 5.Wózek głęboki 2 szt. 6.Taca z naczyniami 2 szt. 7.Zestaw małych pojazdów 2 szt. 8.Śmieciarka 2 szt. 9. Betoniarka 2 szt. 10.Straż pożarna 2 szt. 11. Mały dźwig 2 szt. 12 .Kontener 2 szt. 13.. Wywrotka 4 szt. 14. Traktor 2 szt. 15. Garaż z drogą 2 szt. 16. Nakładanka - 3 figury 4 szt. 17. Puzzle drewniane - miś 4 szt. 18. Puzzle drewniane - kaczuszka 4 szt. 19. Puzzle drewniane - zajączek 4 szt. 20. Puzzle drewniane - żółwik 4 szt. 21.Piramidka - Klaun 2 szt 22.Piramidka - kot Filomen 2 szt. 23.Piramidka - składany zegar 2 szt.. 24. Nakładanki - Kwiatek 2 szt. 25. Nakładanki - Lokomotywa 2 szt. 26. Nakładanki - Domek 2 szt. 27. Nakładanki - Wiewiórka 2 szt. 28. Nakładanki - Żółw 2 szt. 29. Klocki safari 2 szt. 30. Klocki budowlane 4 szt. 31. Zestaw kontrolny PUS standard 10 szt. 32. Zabawy i ćwiczenia do PUS-a 12 szt. 33. Paleta - wyprawka przedszkolaka 4 szt. 34.Zestaw plansz tematycznych I - miasto, sklep, kuchnia 2 szt. 35 Zestaw plansz tematycznych II - zoo, łazienka, farma 2 szt. 36. Kuchnia babuni - kuchenka 2 szt. 37. Kuchnia babuni - zlewozmywak 2 szt. 38. Kuchnia babuni - pralka 2 szt. 39. Kuchnia babuni - pomocnik kuchenny 2 szt. 40. Zabawka Koszyk pełen warzyw 2 szt. 41. Zabawka - Pieczywo 2 szt. 42. Zabawka - wędliny i mięso 2 szt. 43.Zabawka - sery 2szt 44. Makatka - drzewo na cztery pory roku 2 szt. 45. Zestaw pacynek zwierzątek 2 szt. 46. Telefon 4 szt. 47. Magiczna kostka 4 szt. 48. Wesoła piramidka 4 szt. 49. Domek dla lalek 2 szt. 50. Zestaw lalek - wesoła rodzinka 2 szt. 51. Zestaw mebelki - sypialnia 2 szt. 52. Zestaw mebelki - łazienka 2 szt. 53. Zestaw mebelki - Kuchnia 2 szt. 54. Zestaw mebelki - salon 2 szt. 55.Wózek supermarket 2 szt. 56. Kasa 2 szt. 57. Waga 2 szt. 58.Zestaw klocków Technik 4 sz. 59. Labirynt Puzel 2 szt. 60. Klocki klik 4 szt. 61.Gra planszowa - gdzie jest żabka 4 szt. 62.Gra planszowa - zabawa w kolory 2 szt. 63. Puzzle - Czyje to dziecko 4 szt. 64. Ciuciubabka 4 szt. 65. Kuferek na skarby 2 szt. 66. Pojemnik na zabawki na kółkach - turkus 2 szt. 2 szt. 44. Makatka - drzewo na cztery pory roku 2 szt. 45. Zestaw pacynek zwierzątek 2 szt. 46. Telefon 4 szt. 47. Magiczna kostka 4 szt. 48. Wesoła piramidka 4 szt. 49. Domek dla lalek 2 szt. 50. Zestaw lalek - wesoła rodzinka 2 szt. 51. Zestaw mebelki - sypialnia 2 szt. 52. Zestaw mebelki - łazienka 2 szt. 53. Zestaw mebelki - Kuchnia 2 szt. 54. Zestaw mebelki - salon 2 szt. 55.Wózek supermarket 2 szt. 56. Kasa 2 szt. 57. Waga 2 szt. 58.Zestaw klocków Technik 4 sz. 59. Labirynt Puzel 2 szt. 60. Klocki klik 4 szt. 61.Gra planszowa - gdzie jest żabka 4 szt. 62.Gra planszowa - zabawa w kolory 2 szt. 63. Puzzle - Czyje to dziecko 4 szt. 64. Ciuciubabka 4 szt. 65. Kuferek na skarby 2 szt. 66. Pojemnik na zabawki na kółkach - turkus 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup artykułów i sprzętu sportowego do gimnastyki korekcyjnej (Sportime).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l. Materace gimnastyczne 150 cm x 100 cm x 4cm 7 szt. 2.Woreczki z bawełny wypełnione grochem do ćwiczeń koordynacji 120 g ok. 15x 10 cm 151 szt. 3.Pałki gimnastyczne z elastycznego tworzywa długość 80 cm, średnica 25mm 151 szt. 4.Szarfy do ćwiczeń dł. 120 cm 151 szt. 5. Kółko jeżyka do ćwiczeń gimnastycznych o średnicy zew. 17 cm 151 szt. 6. Piłka z wypustkami o średnicy 9 cm 151 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Zielona klasa - Powrót do Natury dla Szkoły Podstawowej w Różynach"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w Żłobku Miejskim nr 1 w Łukowie
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





