Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-21
Ogłoszenie nr 347805 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.
Sieradz: Usługi związane z ochroną przed bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta Sieradza
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, krajowy numer identyfikacyjny
73093433500000, ul.
plac Wojewódzki
1,
98200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 826 61 28, e-mail
, faks
43 822 30 05.
Adres strony internetowej (URL): www.sieradz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.umsieradz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.umsieradz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Adres:
Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z ochroną przed bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta Sieradza
Numer referencyjny: WOR-Z.271.52.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dożywotnie zapewnienie opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt dla 20 psów (w tym maksymalnie 7 psów dużych) z terenu gminy miasto Sieradz, w tym: a) zapewnienie właściwej opieki w miejscu docelowym poprzez: wyżywienie, nadzór weterynaryjny (odrobaczenie, szczepienie, leczenie, eutanazja i utylizacja zwłok), profilaktykę; b) zapewnienie boksów do przetrzymywania bezdomnych zwierząt w odpowiednich warunkach: - zabezpieczenie przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych, - odpowiednie oświetlenie, - oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nie przejawiających takiej cechy; c) posiadanie gabinetu weterynaryjnego; d) odebranie i transport na koszt własny psów z Przytuliska i hotelu dla zwierząt domowych "FUNNY PETS" z siedzibą w miejscowości Czartki 49b, gmina Sieradz do miejsca docelowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (przewóz powinien odbywać się za pomocą środków, narzędzi i pojazdów przystosowanych do transportu psów); e) umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzania kontroli prawidłowości realizacji zamówienia; f) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań i zestawień psów z terenu gminy miasto Sieradz przebywających w schronisku; g) prowadzenie działań adopcyjnych psów z terenu gminy miasto Sieradz (np. poprzez zamieszczanie zdjęć psów przeznaczonych do adopcji na stronie internetowej schroniska). Zamawiający uiści jednorazową opłatę za przejęcie opieki nad 20 psami po przewiezieniu ich z Przytuliska i hotelu dla zwierząt domowych "FUNNY PETS" z siedzibą miejscowości Czartki 49b, gmina Sieradz do miejsca docelowego. Wykonawca zobowiązany jest do opieki nad przejętymi psami do czasu zaadoptowania lub upadku ostatniego z przekazanych psów. Zamawiający zastrzega możliwość przetrzymywania w jednym boksie maksymalnie 5 psów. 2) dożywotnie zapewnienie opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt dla 20 psów z terenu gminy miasto Sieradz, w tym: a) zapewnienie właściwej opieki w miejscu docelowym poprzez: wyżywienie, nadzór weterynaryjny (odrobaczenie, szczepienie, leczenie, eutanazja i utylizacja zwłok), profilaktykę; b) zapewnienie boksów do przetrzymywania bezdomnych zwierząt w odpowiednich warunkach: - zabezpieczenie przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych, - odpowiednie oświetlenie, - oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nie przejawiających takiej cechy; c) posiadanie gabinetu weterynaryjnego; d) odebranie i transport na koszt własny psów z Przytuliska i hotelu dla zwierząt domowych "FUNNY PETS" z siedzibą w miejscowości Czartki 49b, gmina Sieradz do miejsca docelowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (przewóz powinien odbywać się za pomocą środków, narzędzi i pojazdów przystosowanych do transportu psów); e) umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzania kontroli prawidłowości realizacji zamówienia; f) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań i zestawień psów z terenu gminy miasto Sieradz przebywających w schronisku; g) prowadzenie działań adopcyjnych psów z terenu gminy miasto Sieradz (np. poprzez zamieszczanie zdjęć psów przeznaczonych do adopcji na stronie internetowej schroniska). Zamawiający uiści jednorazową opłatę za przejęcie opieki nad 20 psami po przewiezieniu ich z Przytuliska i hotelu dla zwierząt domowych "FUNNY PETS" z siedzibą miejscowości Czartki 49b, gmina Sieradz do miejsca docelowego. Wykonawca zobowiązany jest do opieki nad przejętymi psami do czasu zaadoptowania lub upadku ostatniego z przekazanych psów. Zamawiający zastrzega możliwość przetrzymywania w jednym boksie maksymalnie 5 psów. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późniejszymi zmianami): - opiekun zwierząt.
II.5) Główny kod CPV: 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 22/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe: Przez termin wykonania zamówienia należy rozumieć termin, w którym Wykonawca zobowiązany jest do odebrania i transportu psów z Przytuliska i hotelu dla zwierząt domowych "FUNNY PETS" z siedzibą w miejscowości Czartki 49b, gmina Sieradz do miejsca docelowego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz. 250 z późniejszymi zmianami) - bez względu na to, czy oferta składana jest w odniesieniu do jednej czy wszystkich części zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy jeden z nich wykaże się posiadaniem aktualnego zezwolenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: pojazdem przystosowanym do przewozu zwierząt 1szt., klatką do transportu zwierząt 1 szt. - bez względu na to, czy oferta składana jest w odniesieniu do jednej czy wszystkich części zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawcy łącznie wykażą się dysponowaniem wymaganymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeń technicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualnego zezwolenia na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz. 250 z późniejszymi zmianami),
b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych należy sporządzić wg załącznika nr 4.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
łączna cena ofertowa brutto | 60 |
warunki lokalowe | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ: - załącznik nr 2 dotyczy części nr 1 zamówienia, - załącznik nr 2a dotyczy części nr 2 zamówienia 2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego: 1) w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona. 6. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 7. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: dożywotnie zapewnienie opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt dla 20 psów (w tym maksymalnie 7 psów dużych) z terenu gminy miasto Sieradz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dożywotnie zapewnienie opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt dla 20 psów (w tym maksymalnie 7 psów dużych) z terenu gminy miasto Sieradz, w tym:
a) zapewnienie właściwej opieki w miejscu docelowym poprzez: wyżywienie, nadzór weterynaryjny (odrobaczenie, szczepienie, leczenie, eutanazja i utylizacja zwłok), profilaktykę;
b) zapewnienie boksów do przetrzymywania bezdomnych zwierząt w odpowiednich warunkach:
- zabezpieczenie przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych,
- odpowiednie oświetlenie,
- oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nie przejawiających takiej cechy;
c) posiadanie gabinetu weterynaryjnego;
d) odebranie i transport na koszt własny psów z Przytuliska i hotelu dla zwierząt domowych "FUNNY PETS" z siedzibą w miejscowości Czartki 49b, gmina Sieradz do miejsca docelowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (przewóz powinien odbywać się za pomocą środków, narzędzi i pojazdów przystosowanych do transportu psów);
e) umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzania kontroli prawidłowości realizacji zamówienia;
f) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań i zestawień psów z terenu gminy miasto Sieradz przebywających w schronisku;
g) prowadzenie działań adopcyjnych psów z terenu gminy miasto Sieradz (np. poprzez zamieszczanie zdjęć psów przeznaczonych do adopcji na stronie internetowej schroniska).
Zamawiający uiści jednorazową opłatę za przejęcie opieki nad 20 psami po przewiezieniu ich z Przytuliska i hotelu dla zwierząt domowych "FUNNY PETS" z siedzibą miejscowości Czartki 49b, gmina Sieradz do miejsca docelowego.
Wykonawca zobowiązany jest do opieki nad przejętymi psami do czasu zaadoptowania lub upadku ostatniego z przekazanych psów.
Zamawiający zastrzega możliwość przetrzymywania w jednym boksie maksymalnie 5 psów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85210000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
łączna cena ofertowa brutto | 60 |
warunki lokalowe | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: dożywotnie zapewnienie opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt dla 20 psów z terenu gminy miasto Sieradz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dożywotnie zapewnienie opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt dla 20 psów z terenu gminy miasto Sieradz, w tym:
a) zapewnienie właściwej opieki w miejscu docelowym poprzez: wyżywienie, nadzór weterynaryjny (odrobaczenie, szczepienie, leczenie, eutanazja i utylizacja zwłok), profilaktykę;
b) zapewnienie boksów do przetrzymywania bezdomnych zwierząt w odpowiednich warunkach:
- zabezpieczenie przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych,
- odpowiednie oświetlenie,
- oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nie przejawiających takiej cechy;
c) posiadanie gabinetu weterynaryjnego;
d) odebranie i transport na koszt własny psów z Przytuliska i hotelu dla zwierząt domowych "FUNNY PETS" z siedzibą
w miejscowości Czartki 49b, gmina Sieradz do miejsca docelowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (przewóz powinien odbywać się za pomocą środków, narzędzi i pojazdów przystosowanych do transportu psów);
e) umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzania kontroli prawidłowości realizacji zamówienia;
f) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań i zestawień psów z terenu gminy miasto Sieradz przebywających w schronisku;
g) prowadzenie działań adopcyjnych psów z terenu gminy miasto Sieradz (np. poprzez zamieszczanie zdjęć psów przeznaczonych do adopcji na stronie internetowej schroniska).
Zamawiający uiści jednorazową opłatę za przejęcie opieki nad 20 psami po przewiezieniu ich z Przytuliska i hotelu dla zwierząt domowych "FUNNY PETS" z siedzibą miejscowości Czartki 49b, gmina Sieradz do miejsca docelowego.
Wykonawca zobowiązany jest do opieki nad przejętymi psami do czasu zaadoptowania lub upadku ostatniego z przekazanych psów.
Zamawiający zastrzega możliwość przetrzymywania w jednym boksie maksymalnie 5 psów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85210000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
łączna cena ofertowa brutto | 60 |
warunki lokalowe | 40 |
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku zlokalizowanego w Sieradzu przy ul. POW 27
- Dostawa leków do programów terapeutycznych i świadczeń gwarantowanych
- Przebudowa odcinka kanału deszczowego przy ul. Łokietka w Sieradzu
- Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Sieradz"
- wykonanie usług (logopeda)w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Remont pomieszczeń budynku przy ul. Warneńczyka 1, z przeznaczeniem na składnicę akt Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.