Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-21
Krotoszyn: Rozbudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - II etap modernizacji Szpitala Powiatowego w Krotoszynie - dostawa sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 347248 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - II etap modernizacji Szpitala Powiatowego w Krotoszynie - dostawa sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w ilościach : Pakiet nr 1: a. Wózek do przewozu chorych - 3 sztuki b. Stół operacyjno-zabiegowy - 3 sztuka c. Stół zabiegowy - 1 sztuka Pakiet nr 2 : a. Lampa operacyjna jednokopułowa - 2 sztuki Pakiet nr 3: b. Lampa bakteriobójcza przepływowa - 1 sztuka c. Lampa bakteriobójcza ścienna palnikowa - 8 sztuk Pakiet nr 4: d. Łóżko szpitalne - 4 sztuki e. Łóżko szpitalne do intensywnej terapii - 2 sztuki f. Szafka przyłóżkowa - 5 sztuk Pakiet nr 5: a. Kardiomonitor - 1 sztuka Pakiet nr 6: a. Myjka do kaczek i basenów - 1 sztuka Pakiet nr 7: a. Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 14 sztuk Pakiet nr 8: a. Respirator transportowy - 2 sztuki b. Respirator stacjonarny - 2 sztuki Pakiet nr 9: a. Przyłóżkowy aparat rtg - 1 sztuka Pakiet nr 10: a. Aparat do ogrzewania pacjenta - 1 sztuka Pakiet nr 11 a. Aparat USG przenośny - 1 sztuka.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.60-1, 33.19.51.00-4, 33.19.21.20-9, 33.17.00.00-2, 33.19.21.30-2, 33.19.41.10-0, 33.19.22.30-3, 33.11.10.00-1, 33.11.22.00-0, 33.16.70.00-8, 33.19.10.00-5, 33.19.23.00-5, 33.15.83.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzjace , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. dokumenty dla każdego oferowanego wyrobu wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. 10.107.679) odpowiednio do klasy wyrobów. Ponadto: a. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. c. Załącznik nr 4 - formularz cenowy, d. Wypełnione i podpisane odpowiednio do składanych w ofercie pakietów załączniki: - Załącznik nr 5 - warunki gwarancji - pakiet nr 1 - Załącznik nr 6 - warunki gwarancji - pakiet nr 2 - Załącznik nr 7 - warunki gwarancji - pakiet nr 3 - Załącznik nr 8 - warunki gwarancji - pakiet nr 4 - Załącznik nr 9 - warunki gwarancji - pakiet nr 5 - Załącznik nr 10 - warunki gwarancji - pakiet nr 6 - Załącznik nr 11 - warunki gwarancji - pakiet nr 7 - Załącznik nr 12 - warunki gwarancji - pakiet nr 8 - Załącznik nr 13 - warunki gwarancji - pakiet nr 9 - Załącznik nr 14 - warunki gwarancji - pakiet nr 10 - Załącznik nr 15 - warunki gwarancji - pakiet nr 11 - Załącznik nr 16 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 1 - Załącznik nr 17 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 2 - Załącznik nr 18 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 3 - Załącznik nr 19 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 4 - Załącznik nr 20 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 5 - Załącznik nr 21 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 6 - Załącznik nr 22 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 7 - Załącznik nr 23 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 8 - Załącznik nr 24 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 9 - Załącznik nr 25 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 10 - Załącznik nr 26 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 11
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczności takie uważa się zmianę stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 11:00, miejsce: SPZOZ, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 2 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach działania 12.1 - Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Wózek do przewozu chorych - 3 sztuki b. Stół operacyjno-zabiegowy - 3 sztuka c. Stół zabiegowy - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3, 33.19.21.60-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna jednokopułowa - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Lampa bakteriobójcza przepływowa - 1 sztuka b. Lampa bakteriobójcza ścienna palnikowa - 8 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.83.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Łóżko szpitalne - 4 sztuki b. Łóżko szpitalne do intensywnej terapii - 2 sztuki c. Szafka przyłóżkowa - 5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.23.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5: Kardiomonitor - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka do kaczek i basenów - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 14 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Respirator transportowy - 2 sztuki b. Respirator stacjonarny - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłóżkowy aparat rtg - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do ogrzewania pacjenta - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat USG przenośny - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- APARATY DO ZNIECZULEŃ
- Zakup pomocy medycznych w tym: zestawy serwet bloku operacyjnego, pomoce dla oddziału intensywnej terapii, akcesoria do diatermii itp.
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.