eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostarczenie 300 000 elementów odblaskowych200 000 szt. opasek odblaskowych samozaciskowych, 50 000 szt. zawieszek odblaskowych miękkich, 50 000 szt. zawieszek odblaskowych twardych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 000 elementów odblaskowych tj.: 200 000 szt. opasek odblaskowych samozaciskowych; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych miękkich; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych twardych. Elementy odblaskowe muszą mieć udzieloną co najmniej 12-sto miesięczną gwarancję.
Numer ogłoszenia: 347173 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221916 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 000 elementów odblaskowych tj.: 200 000 szt. opasek odblaskowych samozaciskowych; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych miękkich; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych twardych. Elementy odblaskowe muszą mieć udzieloną co najmniej 12-sto miesięczną gwarancję..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 000 elementów odblaskowych tj.: 200 000 szt. opasek odblaskowych samozaciskowych; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych miękkich; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych twardych o parametrach określonych poniżej i dostarczenie ich we wskazanych ilościach do odbiorców -jednostek organizacyjnych Zamawiającego na terenie kraju - podanych w załączniku nr 2 do SIWZ, oraz ubezpieczenie na czas transportu do odbiorców. Elementy odblaskowe muszą mieć udzieloną co najmniej 12-sto miesięczną gwarancję. Opaska odblaskowa samozaciskowa:Na zewnątrz odblaskowe PCV, wewnątrz blaszka samozwijająca, flockowy spód. 1 Logo KRUS i hasło /Widoczny bardziej bezpieczny!/ - nadruk w kolorze zielonym.Wymiary - ok. 3cmx30cm - z tolerancją wymiaru +/- 3 centymetry. Pakowanie jednostkowe w woreczek foliowy. Opakowanie zbiorcze po 500 szt. Opaski w różnych wersjach kolorystycznych - Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona wyboru koloru oraz określi ilość sztuk każdego koloru w opakowaniu zbiorczym. Zawieszka odblaskowa miękka: Materiał - odblaskowe PCV. 1 Logo KRUS i hasło /Widoczny bardziej bezpieczny! - nadruk w kolorze zielonym na 2 stronach. Mocowanie - do zawieszenia na szyi (np. sznureczek, tasiemka, łańcuszek). Wymiary - ok. 7cmx7cm, średnica ok. 7cm. - z tolerancją wymiaru +/- 3 centymetry. Pakowanie jednostkowe w woreczek foliowy. Opakowanie zbiorcze po 500 szt. Zawieszki w różnych wersjach kolorystycznych i różnych kształtach - Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona wyboru koloru i kształtu zawieszek oraz określi ich ilości w opakowaniu zbiorczym. Zawieszka odblaskowa twarda: Materiał - tworzywo odblaskowe. 1 Logo KRUS i hasło /Widoczny bardziej bezpieczny!/ - nadruk w kolorze zielonym na 2 stronach. Wymiary - średnica ok. 80mm, grubość ok. 7mm - z tolerancją wymiaru +/- 3 mm. Mocowanie - do zawieszenia na szyi (np. sznureczek, tasiemka, łańcuszek). Pakowanie jednostkowe w woreczek. Opakowanie zbiorcze po 500 szt. Zawieszki w różnych wersjach kolorystycznych i różnych kształtach - Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona wyboru koloru i kształtu zawieszek oraz określi ich ilości w opakowaniu zbiorczym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.80 - Ochronne opaski na nadgarstki 35.12.16.00 - Zawieszki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 137000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MICHEL Studio Reklamowe, ul. Targowa 70/106, 03-734 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 137000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 137000.00 oferta z najwyższą ceną: 535500.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.