To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 000 elementów odblaskowych tj.: 200 000 szt. opasek odblaskowych samozaciskowych; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych miękkich; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych twardych.
Elementy odblaskowe muszą mieć udzieloną co najmniej 12-sto miesięczną gwarancję.
Numer ogłoszenia: 347173 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221916 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 000 elementów odblaskowych tj.: 200 000 szt. opasek odblaskowych samozaciskowych; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych miękkich; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych twardych. Elementy odblaskowe muszą mieć udzieloną co najmniej 12-sto miesięczną gwarancję..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 000 elementów odblaskowych tj.: 200 000 szt. opasek odblaskowych samozaciskowych; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych miękkich; 50 000 szt. zawieszek odblaskowych twardych o parametrach określonych poniżej i dostarczenie ich we wskazanych ilościach do odbiorców -jednostek organizacyjnych Zamawiającego na terenie kraju - podanych w załączniku nr 2 do SIWZ, oraz ubezpieczenie na czas transportu do odbiorców. Elementy odblaskowe muszą mieć udzieloną co najmniej 12-sto miesięczną gwarancję. Opaska odblaskowa samozaciskowa:Na zewnątrz odblaskowe PCV, wewnątrz blaszka samozwijająca, flockowy spód. 1 Logo KRUS i hasło /Widoczny bardziej bezpieczny!/ - nadruk w kolorze zielonym.Wymiary - ok. 3cmx30cm - z tolerancją wymiaru +/- 3 centymetry. Pakowanie jednostkowe w woreczek foliowy. Opakowanie zbiorcze po 500 szt. Opaski w różnych wersjach kolorystycznych - Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona wyboru koloru oraz określi ilość sztuk każdego koloru w opakowaniu zbiorczym. Zawieszka odblaskowa miękka: Materiał - odblaskowe PCV. 1 Logo KRUS i hasło /Widoczny bardziej bezpieczny! - nadruk w kolorze zielonym na 2 stronach. Mocowanie - do zawieszenia na szyi (np. sznureczek, tasiemka, łańcuszek). Wymiary - ok. 7cmx7cm, średnica ok. 7cm. - z tolerancją wymiaru +/- 3 centymetry. Pakowanie jednostkowe w woreczek foliowy. Opakowanie zbiorcze po 500 szt. Zawieszki w różnych wersjach kolorystycznych i różnych kształtach - Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona wyboru koloru i kształtu zawieszek oraz określi ich ilości w opakowaniu zbiorczym. Zawieszka odblaskowa twarda: Materiał - tworzywo odblaskowe. 1 Logo KRUS i hasło /Widoczny bardziej bezpieczny!/ - nadruk w kolorze zielonym na 2 stronach. Wymiary - średnica ok. 80mm, grubość ok. 7mm - z tolerancją wymiaru +/- 3 mm. Mocowanie - do zawieszenia na szyi (np. sznureczek, tasiemka, łańcuszek). Pakowanie jednostkowe w woreczek. Opakowanie zbiorcze po 500 szt. Zawieszki w różnych wersjach kolorystycznych i różnych kształtach - Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona wyboru koloru i kształtu zawieszek oraz określi ich ilości w opakowaniu zbiorczym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.80 - Ochronne opaski na nadgarstki 35.12.16.00 - Zawieszki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 137000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
- MICHEL Studio Reklamowe, ul. Targowa 70/106, 03-734 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 137000.00
- Oferta z najniższą ceną: 137000.00 oferta z najwyższą ceną: 535500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.