eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuliszkówUdzielenie Gminie i Miastu Tuliszków długoterminowego kredytu z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Tuliszków: Udzielenie Gminie i Miastu Tuliszków długoterminowego kredytu z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków
Numer ogłoszenia: 346904 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321578 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie, tel. 063 2793116, faks 063 2892105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie i Miastu Tuliszków długoterminowego kredytu z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu Gminie i Miastu Tuliszków długoterminowego kredytu z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków. 2. Zamówienie składa się z zamówienia podstawowego polegającego na udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 605 000,00 zł oraz prawa opcji polegającego na zwiększeniu wysokości kredytu do kwoty 705 000,00 zł. 3. Zgodnie z art 35 ust 4 ustawy Pzp. Zamawiający przy realizacji zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji. W terminie do 30.12.2015 r. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji, składając na tę okoliczność stosowne oświadczenie potwierdzające zamiar skorzystania z opcji. Wykonawca uruchomi transzę kredytu (w ramach opcji) w terminie 5 dni od daty otrzymania stosownego oświadczenia od Zamawiającego. 4. Warunki realizacji zamówienia: a) Kwota kredytu: 705 000,00 PLN (605 000,00 PLN - zamówieni podstawowe, 100 000,00 - prawo opcji) b) Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 25.11.2023 r. c) Karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 25.11.2016 r. d) Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała kwartalnie, w terminach i ratach określonych w istotnych postanowieniach umowy z karencją spłaty rat kapitałowych do dnia 25.11.2023 r. e) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych określonych w istotnych postanowieniach umowy. f) Zamawiający zachowuje prawo w każdym czasie do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części aktualnego zadłużenia bez dodatkowego wynagrodzenia, opłat i prowizji bądź innych kosztów na rzecz Banku z tego tytułu. O planowanym terminie spłaty Zamawiający informuje Bank, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem, podając datę i wysokość wcześniejszej spłaty. g) Dla obliczania odsetek od kredytu przyjmuje się, że rok kalendarzowy liczy 365 dni i kwartał rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych. h) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. i) Płatność zobowiązań z tytułu odsetek od kredytu - wg stopy WIBOR 1-miesięczny powiększonych ewentualnie o marżę banku, w okresach miesięcznych, od rzeczywistej wysokości zaciągniętego zobowiązania. j) Wysokość prowizji przygotowawczej zastosowanej przez bank nie może przekroczyć kwoty 2.500,00 zł.k) Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjąć termin podpisania umowy na dzień 15 grudnia 2015 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Koninie, ul. 3 Maja 68, 62-500 Konin, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162171,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95676,47

  • Oferta z najniższą ceną: 95676,47 / Oferta z najwyższą ceną: 95676,47

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.