Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Brynek: Remont drogi wewnątrzzakładowej Szkolnej w Nadleśnictwie Brynek
Numer ogłoszenia: 346888 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek , ul. Grabowa 3, 42-690 Brynek, woj. śląskie, tel. 032 2857491, faks 032 2857491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/brynek
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wewnątrzzakładowej Szkolnej w Nadleśnictwie Brynek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane w Nadleśnictwie Brynek to jest remont nawierzchni drogi na długości 5193 mb. Początek przebudowy przewidziano 2,00m od krawędzi drogi publicznej, a koniec w miejscu zakończenia obszaru leśnego. Zjazd z drogi publicznej pozostaje bez zmian. Przebudowa drogi leśnej polega na wykonaniu: Konstrukcji nawierzchni na drodze o szerokościach od 3,25m do 10,00m oraz wykonaniu poboczy ziemnych o szerokości 0,50m Konstrukcji nawierzchni na 15 mijankach,. Jezdnię na mijankach należy poszerzyć do 6,00m Odmuleniu obustronnych rowów odwadniających drogę Odmuleniu rowów prostopadłych do drogi wykonaniu przepustów, których lokalizację pokazano na rysunku Przepusty (zał. Nr 7 do SIWZ) Montażu trzech barier zabezpieczających przed wjazdem na tereny leśne osobom nieupoważnionym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20 000 zł słownie złotych: dwadzieścia tysięcy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaną wiedzą i doświadczeniem w zakresie wykonawstwa przedmiotu zamówienia polegającym na wykazaniu w ofercie robót budowlanych z ostatnich 5 lat w zakresie konserwacji i modernizacji dróg o wartości minimum 1,2 mln zł brutto. Zamawiający poprzez konserwację i modernizację dróg rozumie prace bezpośrednio związane z remontowaniem i modernizacją dróg, tj.: roboty przygotowawcze: - wytyczenie geodezyjne trasy i budowli, roboty ziemne: - mechaniczne i ręczne korytowanie - formowanie poboczy, skarp i rowów - czyszczenie i pogłębianie rowów przydrożnych - budowa i konserwacja przepustów pod drogami - wykonanie podbudowy i nawierzchni Do wartości robót nie wlicza się prac dodatkowych (np. wykonania kanalizacji, oświetlenia, elementów małej architektury czy przyłączy elektrycznych). W przypadku referencji zawierających prace dodatkowe, Wykonawca winien je wyłączyć, a na wykazie robót podać kwotę pomniejszoną o koszty robót niespełniających warunków opisanych przez Zamawiającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, dokument(-y) określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podst. art. 144 ust. PZP przewiduje, że zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu wykonania umowy: o czas niezbędny do zakończenia wykonywania umowy w sposób należyty, w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową (siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, w szczególności działanie żywiołów o skutku katastrofalnym w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia itp.) w przypadku wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających jej realizację w wyznaczonym terminie (opady powodujące podtopienia lub utrudniające prace maszynami bez uszkodzeń w istniejącej infrastrukturze itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/brynek/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3 Brynek, 42-690 Tworóg (pokój nr 11).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 08:45, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3 Brynek, 42-690 Tworóg (pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.10.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych utwardzonych w Morzyczynie i Zieleniewie
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1396R Wilkowyja - Malawa - Wola Rafałowska - Chmielnik w km od 9+602,56 do 9+742,56 w miejscowości Wola Rafałowska
- Utwardzenie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2026 roku.
- Remont przepustów drogowych na drogach leśnych Nadleśnictwa Kamienna Góra
- "LPD Modernizacja ul. Pątnowskiej oraz ul. Ofiar Ludobójstwa OUN UPA (od ul. Malinowej do ul. Wrocławskiej) ETAP I - Al. Ofiar Ludobójstwa OUN UPA".
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.