eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3), KC/AIDS/270-2/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Warszawa: Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3), KC/AIDS/270-2/2013
Numer ogłoszenia: 34650 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Centrum ds. AIDS , ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3317777, faks 022 3317776.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3), KC/AIDS/270-2/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje zlecenie zamówienia uzupełniającego o wartości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia brutto, tj. o wartości nie większej niż: 8 000,00 zł brutto - część nr 1, 2 000,00 zł brutto - część nr 2, 6 000,00 zł brutto - część nr 3. 2. Zlecenie zamówienia uzupełniającego zostanie dokonane na rzecz Wykonawcy, z którym została zawarta umowa w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia w zakresie tożsamym z wynikającym ze zobowiązania umownego, o którym mowa wyżej. 3. Zamówienie uzupełniające zostanie zlecone w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) dla części nr 1 - 1200 zł., b) dla części nr 2 - 300,00 zł., c) dla cześci nr 3 - 900,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca zobowiązany jest złożyć trzy oddzielne wadia ze wskazaniem, której części zamówienia dotyczą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a dokument bądź dokumenty potwierdzające jego wniesienie winny zostać dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr 90101010100177181391200000. 5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy usługi w zakresie druku ulotek, broszur, plakatów, publikacji książkowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości minimum 40 000,00 zł. brutto każda w przypadku składania oferty na część nr 1, minimum 10 000,00 zł. brutto każda w przypadku składania oferty na część nr 2, minimum 30 000,00 zł. brutto każda w przypadku składania oferty na część nr 3, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aids.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa-recepcja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 12:30, miejsce: ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa-recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korektą oraz drukiem i dystrybucją broszury.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. projekt broszury - 70

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie korekty oraz druk i dystrybucja broszury.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie korekty oraz druk i dystrybucja broszury.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.