To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-18
Warszawa: Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3)
Numer ogłoszenia: 106248 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34650 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Centrum ds. AIDS, ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3317777, faks 022 3317776.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania projektu graficznego wraz ze składem i łamaniem tekstu, korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 1), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 2), wykonania korekty oraz druku i dystrybucji broszury (część nr 3)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: KC/AIDS/270-2/2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POZYTYW - KALMUS I SKRĘTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POZYTYW - KALMUS I SKRĘTA SPÓŁKA JAWNA
- POZYTYW -Kalmus i skręta sp. jawna, Patrolowa 10 lok.1, 02-459 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9998,40
Oferta z najniższą ceną: 9998,40 / Oferta z najwyższą ceną: 25829,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: KC/AIDS/270-2/2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FABRYKA KAMUNIKACJI SPOŁECZNEJ Ireneusz Stankiweicz, Filtrowa 75 lok. 22, 02-032 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29640,00
Oferta z najniższą ceną: 29640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: KC/AIDS/270-2/2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRACOWNIA C&C Sp. z o.o., Kochanowskiego 12a/2, 01-864 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39999,96
Oferta z najniższą ceną: 39999,96 / Oferta z najwyższą ceną: 67179,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.