eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników i worków - ZP/PN-26/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-18

Ogłoszenie nr 346455 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.

Białystok: Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników i worków - ZP/PN-26/16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 29382900000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie  23, 15950   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 74 47 002, e-mail , faks 857 447 133.
Adres strony internetowej (URL): www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SP ZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.rckik.bialystok.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.rckik.bialystok.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferta wina być sporządzona na piśmie.
Adres:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, kod 15-950, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, pokój nr 201, II p. (Sekretariat).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników i worków - ZP/PN-26/16
Numer referencyjny: ZP/PN-26/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników i worków na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, jego Terenowych Oddziałów w Hajnówce, Suwałkach, Łomży, Bielsku Podlaskim oraz Punktu Pobrań w Sokółce. 2. Odbiór, transport i unieszkodliwianie dotyczy odpadów medycznych o następujących kodach: 2.1 kod 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03), 2.2 kod 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82, 2.3 kod 18 01 06 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne, 2.4 kod 18 01 09 - leki inne niż wymienione w grupie 18 01 08. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
Dodatkowe kody CPV:90400000-1, 90512000-9, 34928480-6, 18930000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 24


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie realizowane będzie w zakresie wszystkich Części od dnia 1 stycznia 2017 roku przez okres 24 miesięcy. 2. Odbiór i transport do miejsca utylizacji medycznych odpadów niebezpiecznych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem zawartym w pkt 4 SIWZ - dotyczy Części 1-6. 3. Dostawy pojemników (Część 7) i worków (Część 8) realizowane będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy jego transportem w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia nadania pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania e-mailem lub faksem.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada aktualną koncesję, zezwolenie, licencję na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami medycznymi o kodach stanowiących przedmiot zamówienia, odpowiednio w zakresie zbierania i transportu odpadów medycznych, a także unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub przepisami poprzedzającymi uchwalenie ww. ustawy - dotyczy Części 1-6.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualne zezwolenia/decyzje (właściwego terytorialnie organu) na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami medycznymi o kodach stanowiących przedmiot zamówienia, odpowiednio w zakresie zbierania i transportu odpadów medycznych, a także unieszkodliwiania odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach - dotyczy Części 1-6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 1.2 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 1.3 oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 1.4 pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy); 1.5 pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 1.6 oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza przesłanie przedmiotowego oświadczenia faksem lub drogą elektroniczną w terminie 3 dni pod warunkiem jednak, iż jego oryginał zostanie dostarczony do Zamawiającego niezwłocznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości: 1.1 dla Części 1: 2 940,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset czterdzieści złotych) 1.2 dla Części 2: 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści zł) 1.3 dla Części 3: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt zł) 1.4 dla Części 4: 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści zł) 1.5 dla Części 5: 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt zł) 1.6 dla Części 6: 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt zł) 1.7 dla Części 7: 1 206,20 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście sześć 20/100 zł) 1.8 dla Części 8: 261,52 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt jeden 52/100 zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem "Wadium w procedurze Nr ZP/PN-26/16 dot. Części ....". Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, zalecane jest dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 3.2 - 3.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą. 6. Zaleca się, aby Wykonawca podał w ofercie formę w jakiej zostało wniesione wadium oraz datę wniesienia wadium. 7. Zamawiający żądać będzie przed podpisaniem umowy/-ów w poszczególnych Częściach od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6a i Załączniku nr 6b do SIWZ. 2. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 1, mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za zgodą obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/11/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta winna być sporządzona na piśmie (ręcznie lub w postaci wydruku komputerowego), w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. Dopuszcza się używanie w ofercie oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz.U. z 2011 r., Nr 43, poz. 224 j.t.).
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. PODWYKONAWCY 2.1 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm (nazw) podwykonawców. 2.2 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 2.3 Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6a i Załącznik nr 6b do SIWZ. 3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia publicznego: 3.2.1 żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie zgodnie z pkt III.1.1); 3.2.2 oświadczenia, o których mowa w pkt III.3), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 3.2.3 zobowiązani są oni, na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty, o których mowa w pkt III.5.1), przy czym dokumenty te składa odpowiednio Wykonawca/-cy który/-rzy wykazuje/-ą spełnianie warunku, w zakresie opisanym w pkt III.1.1); 3.2.4 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. 3.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizację umowy. 3.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w ofercie podają adres do korespondencji i kontakt telefoniczny właściwy dla pełnomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 3.5 Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu umowę o wspólnej realizacji zamówienia (umowę spółki, konsorcjum), zawierającą co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych Stron, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Usługa odbioru i transportu z siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku do miejsca utylizacji odpadów i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odbioru i transportu z siedziby Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 do miejsca utylizacji odpadów i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 i 18 01 03 w ilości 58 000 kg, 18 01 06 w ilości 1 980 kg oraz 18 01 09 w ilości 20 kg. Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym. Odbiór odpadów odbywać się będzie z wyznaczonego miejsca (magazyn odpadów medycznych) trzy (3) razy w tygodniu, tj. w poniedziałki, środy i piątki, w obecności wyznaczonego pracownika Zamawiającego w godzinach 11:00 - 13:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6, 90400000-1, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ilość specjalistycznych pojazdów20
Czas realizacji odbioru odpadów poza harmonogramem20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Hajnówce do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Hajnówce, ul. Doc. Adama Dowgirda 7 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 2 000 kg. Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym. Odbiór odpadów odbywać się będzie dwa (2) razy w tygodniu, tj. wtorek i piątek, w godzinach 12:00 - 14:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6, 90400000-1, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Ilość specjalistycznych pojazdów20
Czas realizacji odbioru odpadów poza harmonogramem20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach, ul. Szpitalna 60 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 5 000 kg. Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym. Odbiór odpadów odbywać się będzie trzy (3) razy w tygodniu, tj. w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 13:00 - 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6, 90400000-1, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Ilość specjalistycznych pojazdów20
Czas realizacji odbioru odpadów poza harmonogramem20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łomży do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łomży, Al. J. Piłsudskiego 11 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 5 000 kg. Worki oraz pojemniki sztywne na odpady medyczne Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym. Odbiór odpadów odbywać się będzie codziennie, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 13.30-15.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6, 90400000-1, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Ilość specjalistycznych pojazdów20
Czas realizacji odbioru odpadów poza harmonogramem20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Sokółce do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 40 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 02 - w ilości 500 kg. Worki oraz pojemniki sztywne na odpady medyczne Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym. Odbiór odpadów odbywać się będzie dwa (2) razy w tygodniu, tj. w poniedziałki i piątki w godz. 11:00 - 13:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6, 90400000-1, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Ilość specjalistycznych pojazdów20
Czas realizacji odbioru odpadów poza harmonogramem20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bielsku Podlaskim do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bielsku Podlaskim, ul. Kleszczelowska 1c do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 1 500 kg. Worki oraz pojemniki sztywne na odpady medyczne Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym. Odbiór odpadów odbywać się będzie dwa (2) razy w tygodniu, tj. wtorek i piątek w godz. 12:00 - 14:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6, 90400000-1, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Ilość specjalistycznych pojazdów20
Czas realizacji odbioru odpadów poza harmonogramem20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Dostawa pojemników sztywnych na odpady medyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywna dostawa pojemników sztywnych na odpady medyczne w następujących ilościach: 1) pojemniki o pojemności 1 l - 3 500 sztuk 2) pojemniki o pojemności 2 l - 5 200 sztuk 3) pojemniki o pojemności 5 l - 2 000 sztuk 4) pojemniki o pojemności 10 l - 12 500 sztuk 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 4 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Pojemnik z wiekiem zamocowanym na stałe do pokrywy30
Termin dostawy10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Dostawa worków foliowych czerwonych i żółtych na odpady medyczne i chemiczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywna dostawa worków foliowych czerwonych i żółtych na odpady medyczne i chemiczne w następujących ilościach: 1) worek foliowy czerwony o objętości 35 l - 200 rolek 2) worek foliowy czerwony o objętości 60 l - 600 rolek 3) worek foliowy czerwony o objętości 120 l - 800 rolek 4) worek foliowy żółty o objętości 35 l - 40 rolek 5) worek foliowy żółty o objętości 60 l - 20 rolek 6) worek foliowe żółty o objętości 120 l - 20 rolek 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 4 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18930000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Grubość worków foliowych (w mikronach)25
Termin dostawy15
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.