Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Siedlce: Roboty remontowe instalacji sanitarnych w lokalach i terenach komunalnych będących w zarządzie Miasta Siedlce
Numer ogłoszenia: 34604 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe instalacji sanitarnych w lokalach i terenach komunalnych będących w zarządzie Miasta Siedlce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Przetarg ma na celu wyłonienie wykonawcy na wykonywanie w latach 2009 -2011r. robót remontowych instalacji sanitarnych. Wykonawca przeprowadzał będzie remonty w budynkach i lokalach stanowiących własność Miasta Siedlce. Remonty prowadzone będą w lokalach przygotowywanych pod zasiedlenie oraz już zamieszkałych zgodnie z n/w zakresem: -wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, -wymiana białego montażu, -wymiana, wykonywanie oraz remont instalacji centralnego ogrzewania, -wymiana przyłączy wodociągowych oraz usuwanie awarii sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej na terenach komunalnych będących w zarządzie Miasta, W ofercie należy podać wskaźniki do kosztorysowania na podstawie których wykonawca wyceni roboty w lokalach lub budynkach komunalnych, które będą wymagały remontu. Na wykonywanie robót sanitarnych w poszczególnych lokalach wykonawca otrzyma zlecenie, w którym określony będzie termin wykonania oraz wartość robót. Wartość robót określona będzie na podstawie przedstawionej i sprawdzonej kalkulacji szczegółowej. Kalkulację sporządza wykonawca na podstawie otrzymanego przez Zamawiającego przedmiaru robót i wskaźników kosztorysowych przedstawionych w ofercie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000,00 zł ( trzy tysiące złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na: Roboty remontowe instalacji sanitarnych w lokalach i terenach komunalnych będących w zarządzie Miasta Siedlce. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 7:45 do 15:45 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują osobą która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 60 0000 zł, obejmujące swym zakresem roboty remontowe instalacji sanitarnych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania tj. referencji, protokołu odbioru końcowego robót. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: a ) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 80 000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 60 000 zł. ważne w dniu otwarcia ofert. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. c) Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz potwierdzenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o dzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom sanitarnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł obejmujące swym zakresem roboty remontowe instalacji sanitarnych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania tj. referencji, protokołu odbioru końcowego robót. e) Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 80 000 zł , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 60.000 zł ważna w dniu otwarcia ofert. Dokumenty, o których mowa w powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - wysokość narzutu z tytułu zakupu i transportu materiału - 10
- 3 - warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 2,28 zł brutto + koszt przesyłki)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2026 rok z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa leków z podziałem na 2 zadania
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Lublin 2025-2028
- Przeglądy aparatów do diagnostyki obrazowej z wyposażeniem produkcji Siemens/GE w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II Sp. z o.o. w Siedlcach w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Roboty budowlane ujęte w trzech zadaniach związane z realizacją projektu FEMP.05.11-IZ.00-0409/24 pn.: "Utworzenie poradni urologicznej wraz z oddziałem jednodniowym leczenia chorób urologicznych.
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





