Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Łódź: BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW, PRODUKTÓW
ROPOPOCHODNYCH ORAZ PŁYNÓW TECHNICZNYCH
DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH
Numer ogłoszenia: 34599 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi, ul. Siewna 13a, 94-250 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6116660, 6339972, fax 042 6338389.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW, PRODUKTÓW ROPOPOCHODNYCH ORAZ PŁYNÓW TECHNICZNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup na stacjach paliwowych Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z wykorzystaniem kart flotowych lub kart stałego klienta lub innych kart chipowych; paliw, produktów ropopochodnych i płynów technicznych do samochodów służbowych w postaci: a/ benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 b/ oleju napędowego c/ LPG c/ olejów silnikowych d/ olejów smarowych i środków smarowych f/ płynu hamulcowego g/ płynu do spryskiwaczy 3. Sumaryczna ilość paliwa objętego postępowaniem dla samochodów służbowych wyniesie: - etylina bezołowiowa Eurosuper 95 - 62.400 l - olej napędowy -3.120 l - LPG - 6.240 l Niezależnie od tego - wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca umożliwi zakup paliw i olejów z przeznaczeniem dla użytkowanych urządzeń i sprzętu rolniczego takiego jak pilarki spalinowe, kosiarki w Delegaturze w Piotrkowie Trybunalskim i Delegaturze w Skierniewicach oraz ciągnik rolniczy, agregat prądotwórczy, pilarki w siedzibie WIORiN w Łodzi. Łączna ilość paliwa przewidzianego do zakupu w okresie dwóch lat na wskazane cele wyniesie: Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim - 200 l etyliny bezołowiowej Eurosuper 95 Delegatura w Skierniewicach - 140 l etyliny bezołowiowej Eurosuper 95 WIOR i N w Łodzi - 200 l etyliny bezołowiowej Eurosuper 95 oraz - 400 l oleju napędowego 5. Rozliczenia za zakupione artykuły na stacjach paliw następować będą nie częściej niż dwa razy w miesiącu na podstawie przedłożonej faktury oraz załączonej do tej faktury specyfikacji zawierającej datę dokonania zakupu artykułów objętych zamówieniem z uwzględnieniem godziny zakupu, stanu licznika pojazdu podczas tankowania oraz ilości zakupionych w danym dniu artykułów przez kierujących pojazdami służbowymi lub inne osoby dysponujące kartami na (okaziciela). Faktura winna być przesłana bezpośrednio do WIOR i N w Łodzi. Niezależnie od tego Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu specyfikację dokonanych zakupów w formie elektronicznej na adres poczty internetowej da-lodz@piorin.gov.pl 6. Podstawą do dokonywania zakupów powinna być karta chipowa identyfikująca pojazdy, które będą tankowane, lub karty wystawione na okaziciela dysponującego indywidualnym kodem. Wszystkie pojazdy, jednorazowo mogą być tankowane wyłącznie do pełna (pod korek) natomiast ilość tankowań w ciągu dnia nie może przekroczyć liczby dwóch. Tankowanie paliw na podstawie kart imiennych odbywać się będzie do kanistrów. 7.Karta powinna być przypisana wyłącznie do jednego pojazdu i posiadać dodatkowy numer identyfikacyjny uniemożliwiający zakup artykułów objętych postępowaniem przez osoby nieuprawnione. 8.Ilości przedmiotu zamówienia mogą na etapie realizacji umowy ulec zmianie w zakresie do - 30% ilości początkowej każdej pozycji asortymentowej. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. 9. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w systemie zakupu bezgotówkowego przedmiotu zamówienia pojazdy nowe nabyte przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia Wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: a) spełniający warunki art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówie publicznych. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 przywołanej powyżej ustawy. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę będzie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. 3. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywać będą członkowie komisji przetargowej zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na druku ZP - 17 stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (D. U. z 2007 r. nr 202 poz. 1463)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1. oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2. SIWZ 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy przedsiębiorców); Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień- (stan aktualny na dzień) przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający nie zaleganie Wykonawcy z płatnościami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu Wykonawcy z płatnościami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5 Oświadczenie oferenta, że uważa się związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - wg wzoru zał. nr 3. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr z 2004r. Nr 173 poz. 1807 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp). W pozostałych przypadkach pełnomocnictwo o ile jest stosowane. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VI 1,2,3,4,6 składa każdy Wykonawca oddzielnie. Niezależnie od tego do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy ją złożyli wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Wykonawca zamieszkały poza Terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a/ nie ogłoszono upadłości Wykonawcy ani nie zostało wszczęte postępowanie jego likwidacji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O ile w kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę Wykonawca , nie wydaje się w/w dokumentów - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w tym kraju - wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w punkcie VI.2,3,4. Oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione), z tą samą datą co data oferty. W przypadku złożenia kserokopii lub odpisów wymienionych dokumentów wymagane jest poświadczenie osoby uprawnionej za zgodność i okazanie oryginału KOMISJI PRZETARGOWEJ na jej wezwanie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone punkcie V.1 albo po wezwaniu nie uzupełnił w określonym czasie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy - Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy upust od wartości faktury za zakupione paliwa - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/lodz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi ul. siewna 13 a 94-250 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi ul. siewna 13 a 94-250 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW, PRODUKTÓW ROPOPOCHODNYCH ORAZ PŁYNÓW TECHNICZNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Za ofertę częściową Zamawiający uznaje sumaryczną ilość paliw do pojazdów i urządzeń spalinowych użytkowanych przez przynajmniej jedną komórkę organizacyjną Inspektoratu wymienioną w załaczniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowa wartość upustu od wartości faktury za zakupione produkty - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW, PRODUKTÓW ROPOPOCHODNYCH ORAZ PŁYNÓW TECHNICZNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Za ofertę częściową Zamawiający uznaje sumaryczną ilość paliw do pojazdów i urządzeń spalinowych użytkowanych przez każdą z komórek organizacyjnych Inspektoratu wymienioną w załączniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowa wartość upustu do wartości faktury za zakupione produkty - 20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 w formie tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.