Ogłoszenie z dnia 2006-06-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kędzierzyn-Koźle: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z karencją spłaty od 01.01.2007 r. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, do kontaktów: Wiesława Trelka Maja Makowiecka-Sroka, pl. Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4833116, e-mail: starostwo@powiat.kedzierzyn-kozle.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): WWW.POWIAT.KEDZIERZYN-KOZLE.PL Adres profilu nabywcy (URL): gospodarczy@powiat.kedzierzyn-kozle.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z karencją spłaty od 01.01.2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: a)Kredyt inwestycyjny złotowy z karencją spłaty od 01.01.2007 r. b)Kwota kredytu do 3 400 000,00 PLN. c)Okres kredytowania 4 lata. d)Spłata kapitału i odsetek w okresach miesięcznych. e)Oprocentowanie w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku (w celu ułatwienia porównania ofert w zakresie oprocentowania proszę podać stawkę WIBOR 1M na dzień 31.05.2006 r. i oddzielnie marżę banku). f)Podanie łącznej wysokości jednorazowej prowizji bankowej. g)Zabezpieczenie - weksel własny in blanco. 2. Wymogi a)Łączna wysokość opłat i prowizji od przyznanego kredytu nie może być wyższa niż 0,3 % kwoty kredytu. b)Marża banku nie może być wyższa niż 0,3 % p.a. i w okresie trwania umowy nie może być podwyższana. c)W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu, w tym z tytułu przedterminowej spłaty rat kredytu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Strona tytułowa - formularz oferty na druku Banku. - oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 44 ustawy p.z.p. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 i 24 - (druk nr 2) - odpis z właściwego rejestru - zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowej - zaświadczenie z US i ZUS - projekt umowy sporządzony i podpisany przez Wykonawcę - pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego (druk nr 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Przedmiot zamówienia: a)Kredyt inwestycyjny złotowy z karencją spłaty od 01.01.2007 r. b)Kwota kredytu do 3 400 000,00 PLN. c)Okres kredytowania 4 lata. d)Spłata kapitału i odsetek w okresach miesięcznych. e)Oprocentowanie w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku (w celu ułatwienia porównania ofert w zakresie oprocentowania proszę podać stawkę WIBOR 1M na dzień 31.05.2006 r. i oddzielnie marżę banku). f)Podanie łącznej wysokości jednorazowej prowizji bankowej. g)Zabezpieczenie - weksel własny in blanco. 2. Wymogi: a)Łączna wysokość opłat i prowizji od przyznanego kredytu nie może być wyższa niż 0,3 % kwoty kredytu. b)Marża banku nie może być wyższa niż 0,3 % p.a. i w okresie trwania umowy nie może być podwyższana. c)W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu, w tym z tytułu przedterminowej spłaty rat kredytu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Należy złożyć kompletną, pisemną ofertę obejmującą cały przedmiot wymieniony w niniejszej specyfikacji i opisany w załącznikach do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty, załączniki w miejscu i terminie wyznaczonym do składania ofert. 2. Oferta i załączniki muszą być prawidłowo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 3. O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 4. Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówie¬nia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z wykonawców. Zgodnie z art. 23 ust. 4 w/w ustawy, jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna wymienione warunki udziału w postępowaniu za spełnione na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych i opisanych w specyfikacji oraz złożonych przez wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Strona tytułowa - formularz oferty na druku Banku. - oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 44 ustawy p.z.p. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 i 24 - (druk nr 2) - odpis z właściwego rejestru - zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowej - zaświadczenie z US i ZUS - projekt umowy sporządzony i podpisany przez Wykonawcę - pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego (druk nr 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cms.netkoncept.com/php/strona.php3?cms=cms_powkk&lad=a&id_dzi=6&id_dok=486&id_men=7. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2006, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, parter sala nr 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Przeprowadzenie kursów zawodowych w roku szkolnym 2025/2026 i roku szkolnym 2026/2027 dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu w ramach Projektu pt. "Wsparcie .....
- Prace arborystyczne na terenach zieleni i w parkach zabytkowych będących własnością Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz na pomnikach przyrody w latach 2026 - 2027
- "Remont drogi powiatowej nr 1211 O Zwiastowice-Ucieszków na odcinku Karchów-Borzysławice"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026 roku
- Dostawa fortepianu koncertowego (1 szt.), dostawa pianin klasycznych (5 szt.), dostawa altówek uczniowskich (4 szt.), dostawa automatycznych systemów klimatycznych, wraz z dodatkowym wyposażeniem
- Budowa strefy rekreacyjno-sportowej z mini placem zabaw przy ul. Nowowiejskiej - etap I - B.O. - III POSTĘPOWANIE
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 500 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
- Udzielenie Gminie Bychawa kredytu w kwocie 1 500 000,00 zł
- Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty 1.700.000,00 złotych
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN - powtórzenie
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Sułów
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pokrycie planowanego deficytu roku 2025.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





