eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOrganizacja cyklu wyjazdów informacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM) w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-19

Warszawa: Organizacja cyklu wyjazdów informacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM) w roku 2010
Numer ogłoszenia: 34595 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych , ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 542 20 00, faks 0-22 698 31 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mazowia.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja cyklu wyjazdów informacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM) w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja cyklu wyjazdów informacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM) w roku 2010. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 193.000,00 Euro).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.21.00 - Usługi marketingu bezpośredniego 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. wymaganej w SIWZ, tj. 250.000,00 zł netto każda. Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zapewnią pojazd niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, tj. autobus odpowiedni do realizacji przedmiotu zamówienia (szczegółowe parametry zostały opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ); autobus musi posiadać ważne i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zapewnią zespół zapewniający zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wyszczególnionym zakresie o określonych poniżej kwalifikacjach i doświadczeniu, w skład którego wchodzą: 1. Kierownik projektu - co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu imprez plenerowych mających na celu promocję produktów/instytucji/programów unijnych/itp. 2. Kierowca - prawo jazdy kategorii D, co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu autobusu; 3. Osoby do obsługi technicznej - co najmniej 2 osoby; 4. Prelegenci - co najmniej 2 osoby, z których każda: a) posiada min. 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, seminariów, konferencji z zakresu funduszy strukturalnych; b) brała udział w co najmniej trzech projektach o charakterze szkoleniowym, m.in. z zakresu zagadnień finansowych oraz aspektów kontroli w projektach współfinansowanych ze środków UE lub/i rozliczania finansowego projektów unijnych. Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. w zakresie zmiany terminu realizacji całości przedmiotu zamówienia. Termin realizacji może zostać wydłużony w stosunku do terminu przewidzianego w SIWZ. Warunkami wydłużenia terminu są okoliczności wymienione w pkt 4 - 7. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. w zakresie ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Warunkiem zmiany ceny za realizację zamówienia jest jej obniżenie w stosunku do ceny podanej w ofercie Wykonawcy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. w zakresie zmiany osób uczestniczących w projekcie po stronie Wykonawcy w zakresie wymienionym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku zmiany, pracownik musi mieć odpowiednie kwalifikacje oraz dysponować doświadczaniem nie niższym niż wymagano w § 5 ust. 1 pkt 3 lit. a) SIWZ. Warunkiem zmiany jest nieprzewidziana, uzasadniona niedyspozycyjność pracownika wykonującego czynności opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację całego przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. w zakresie zmiany pojazdu, który będzie wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wymienionym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku zmiany, pojazd musi posiadać wyposażenie nie gorsze niż wymagano w § 5 ust. 1 pkt 3 lit. b) SIWZ. Warunkiem zmiany jest nieprzewidziany, uzasadniony brak możliwości skorzystania z pojazdu. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację całego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. w zakresie miejsc, w których będą odbywały się imprezy lokalne. Warunkiem zmiany jest nieprzewidziany brak możliwości przeprowadzenia imprez lokalnych w miejscach przewidzianym w harmonogramie, umotywowana decyzja jednostki samorządu terytorialnego, na którą nie ma wpływu Zamawiający. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację całego przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. w zakresie Harmonogramu realizacji projektu. Warunkami zmiany harmonogramu realizacji projektu są: a) zmiana miejsca organizowanego wyjazdu wynikająca z pkt 4. b) decyzje zarządu lub członków zarządu Woj. Mazowieckiego mające wpływ na harmonogram. 7. Opisane zmiany muszą być pisemnie zaakceptowane przez Zamawiającego i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mazowia.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, Piętro II, pokój 240.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, Parter, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.