eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przetarg nieograniczony na zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 310 sztuk dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Katowice: przetarg nieograniczony na zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 310 sztuk dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 345830 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326476 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 310 sztuk dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 310 sztuk dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. Wykaz zamawianych artykułów żywnościowych stanowi - Załącznik Nr 2 do SIWZ Każdy artykuł żywnościowy wymieniony w Załączniku nr 2 do SIWZ musi zawierać: 1. wyraźną datę przydatności do spożycia 2. czytelną etykietę z informacją o produkcie. UWAGA! 1. Cena brutto obejmuje koszty oferowanych artykułów żywnościowych, w tym koszt transportu, rozładunku z wniesieniem, koszty opakowania i inne. 2. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe pogrupowane i zapakowane w torbę z mocnej folii dopuszczoną przez przepisy do kontaktu z żywnością, z kolorowym nadrukiem nawiązującym do Świąt Bożego Narodzenia, z mocnym uchwytem umożliwiającym ręczne przenoszenie zapakowanych artykułów. 3.1. Wykonawca ma obowiązek zaproponować artykuły żywnościowe z minimum 3 miesięcznym terminem przydatności do spożycia licząc od daty realizacji zamówienia - dot. pozycji od 1 do 7 Załącznika nr 2 do SIWZ. 3.2. Wykonawca ma obowiązek zaproponować artykuły żywnościowe z minimum 20 dniowym terminem przydatności do spożycia licząc od daty realizacji zamówienia - dot. pozycji od 8 do 10 Załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Produkty NIE MOGĄ BYĆ CZEKOLADOPODOBNE I NIE MOGĄ ZAWIERAĆ ALKOHOLU. 5. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność ceny brutto przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych paczek o 10 szt. w trakcie obowiązywania umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą nieodpłatny i bezzwrotny wzór paczki wg wykazu zamawianych artykułów żywnościowych stanowiący - Załącznik Nr 2 do SIWZ, zapakowane w torbę z mocnej folii dopuszczonej przez przepisy do kontaktu z żywnością, z kolorowym nadrukiem nawiązującym do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrzoną w mocny uchwyt umożliwiający ręczne przenoszenie zapakowanych artykułów a) Wzór paczki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26 do dnia 08.12.2015r. do godz. 10:00, celem oceny jakości produktu i estetyki opakowania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj.: produkty inne o równoważnych walorach jakościowych. Miejsce realizacji dostaw - Dyrekcja Szpitala - Katowice ul. Raciborska 26 Termin realizacji zamówienia: na dzień 17.12.2015 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00 - Paczki żywnościowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa DUET Urszula Musiał, ul. Szpitalna 89, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17589,40

  • Oferta z najniższą ceną: 17589,40 / Oferta z najwyższą ceną: 17589,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.