eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzindostawa olejów i smarów oraz materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-12

Świebodzin: dostawa olejów i smarów oraz materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 34543 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin , ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 3823434, faks 68 3823435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa olejów i smarów oraz materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa olejów i smarów oraz materiałów eksploatacyjnych w ilościach określonych w formularzu ofertowym. 2 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia - wymagania realizacji i finansowania zadania: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczył następujące dokumenty: - Aprobaty i specyfikacje VOLVO - minimum VDS - 3 dla olejów silnikowych API.CI-4; SAE 15W/40. - Aprobaty i specyfikacje - MB 228.5 dla oleju półsyntetycznego do silników diesla API CF -CI 4 SAE; 10W/40. - Karta Charakterystyki preparatu - produktu (dla każdego produktu) b) Zamawiający będzie składał 3-dniowe zamówienia z wyprzedzeniem 1-dniowym. W zamówieniu każdorazowo będą określane pojemności opakowań zamawianych towarów zgodnie z ofertą przetargową. c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionych produktów w określonych opakowaniach, fabrycznie pakowanych d) Redukcja ilości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 40 % w stosunku do wartości objętej przetargiem, nie powoduje zmian cen jednostkowych i nie może stanowić podstaw do roszczeń stron z tego tytułu. e) Każdorazowy termin dostawy będzie uzgadniany z Zamawiającym, dostawy powinny być realizowane co najmniej dwa razy w tygodniu w zależności od potrze Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przyjęcia opakowań, w których był dostarczony towar, w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego. g) Opakowania będą do odbioru z magazynu Zamawiającego - OTL Świebodzin przy dostawie towaru. h) Termin płatności za dostawę - 21 dni od daty wystawienia faktury. i) Strony ustalają, że czas na załatwienie reklamacji z tytułu stwierdzonych wad przy odbiorze towaru oraz jego jakości w trakcie eksploatacji wynosi 14 dni, liczonych od terminu zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu produktów akcyzowych w procedurze jej zawieszenia. Zamawiający do składanych zamówień załączy każdorazowo stosowne oświadczenie, że zakupione w wyniku przetargu oleje (hydrauliczne, przekładniowe i maszynowe) zostaną zużyte na własne potrzeby czyli: przeznaczone do wykorzystania do celów innych niż napędowe i opałowe jako dodatki lub domieszki do paliw silnikowych, albo do produkcji paliw silnikowych, olejów opałowych lub domieszek do paliw silnikowych lub olejów smarowych do silników.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 39.83.15.00 - Samochodowe środki czyszczące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunku, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia zrealizował dostawę olejów i smarów na kwotę co najmniej 100 000,00 zł netto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określa wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Poznańska 10 66-200 Świebodzin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Poznańska 10 66-200 Świebodzin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.