Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Katowice: Budowa ekranów akustycznych wzdłuż drogi krajowej nr 1 na odcinku w Sosnowcu przy ul. Zagaje
Numer ogłoszenia: 345408 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-016 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ekranów akustycznych wzdłuż drogi krajowej nr 1 na odcinku w Sosnowcu przy ul. Zagaje.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa ekranów akustycznych wzdłuż drogi krajowej nr 1 odcinek w Sosnowcu przy ul. Zagaje od mostu nad rzeką Biała Przemsza do okolic posesji nr 37. Planowane przedsięwzięcie obejmuje budowę jednego odcinka ekranów akustycznych zlokalizowanego po stronie zachodniej drogi, o łącznej długości 491,75 mb i wysokości do 7,50 powyżej istniejącego terenu, z czego ostatni metr wysokości ekranu będzie zagięty pod kątem 45o w stronę jezdni. Ekrany składają się z: belek podwalinowych, panelu akustycznego typu Zielona ściana, panelu z przeźroczystych płyt ze szkła akrylowego oraz konstrukcji nośnej w postaci słupów stalowych posadowionych na palach fundamentowych. Powierzchnia zabudowy ekranów wynosi ok. 151,8 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25.000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100 gr).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Wymagania określone ww. pkt. 1 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać przychód za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 2.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na funkcję wskazaną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; 2) minimalna liczba osób: 1; 3) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na ww. funkcję, jako kierownik budowy zrealizowała co najmniej 2 zamówienia obejmujące budowę lub przebudowę ekranów akustycznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 2.3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania obejmujące budowę ekranów akustycznych o wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków udziału w postępowaniu oparta będzie na ocenie: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres, jak w zdaniu poprzednim - potwierdzające spełnienie warunku Potencjał ekonomiczno - finansowy. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza zamieszczonego w SIWZ (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku Potencjał kadrowy. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) zgodną z treścią Formularza zamieszczonego w SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku Doświadczenie. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Katowice, Rejon Wysoki Brzeg, ul. Mysłowicka 1, pok. 17. Zamawiający przekazuje SIWZ w wersji papierowej na pisemny wniosek. Opłata za SIWZ:300 PLN(trzysta zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 09:45, miejsce: GDDKiA O/Katowice, Rejon Wysoki Brzeg, ul. Mysłowicka 1, w sekretariacie, pokój nr 17,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie istniejącego oraz wykonywanie i utrzymanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenach będących w administrowaniu ZTP
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Przebudowa ul. Szymanowskiego w Bartoszycach etap 1
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- "Modernizacja bieżni przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie" w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej "Mazowsze dla sportu" - edycja 2025.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania: Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Płaskowickiej i Lanciego oraz drogi dla rowerów (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





