To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Zawiercie: Zakup, dostawa i instalacja zestawów komputerowych, urządzeń biurowych, oprogramowania i mebli dla placówek prowadzonych przez Powiat Zawierciański.
Numer ogłoszenia: 345159 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296555 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i instalacja zestawów komputerowych, urządzeń biurowych, oprogramowania i mebli dla placówek prowadzonych przez Powiat Zawierciański..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż szaf, stolików komputerowych, krzeseł obrotowych i biurka ; - szafa aktowa 2-drzwiowa 4szt - krzesła obrotowe 16szt - stolik komputerowy 16szt -biurko nauczycielskie 1szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 27068.65 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Zakup, dostawa i montaż szaf, stolików komputerowych, krzeseł obrotowych i biurka
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURO MEBLE, Małgorzata Masłoń, ul.Hallera 62/12, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8480
- Oferta z najniższą ceną: 8480 oferta z najwyższą ceną: 9240
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w IV kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa dwóch sztuk zasilaczy awaryjnych UPS dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.271.18.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach biurowych KWP Rzeszów oraz w Komendach Miejskich i Powiatowych garnizonu podkarpackiego.
- Dostawa sprzętu cateringowo - gastronomicznego dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego PCK w podziale na siedem zadań.
- Dostawa mebli biurowych z montażem do PZDW oraz jednostek terenowych w 2025 roku
- "Modernizacja i rozbudowa budynku magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach"
- ZP.261.14.2025 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.