eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeczenica › Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, świadczenie usług serwisowych, organizacja i przeprowadzenie szkolenia w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - INTERNET dla mieszkańców Gminy Rzeczenica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Rzeczenica: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, świadczenie usług serwisowych, organizacja i przeprowadzenie szkolenia w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - INTERNET dla mieszkańców Gminy Rzeczenica
Numer ogłoszenia: 344932 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301142 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczenica, ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica, woj. , tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, świadczenie usług serwisowych, organizacja i przeprowadzenie szkolenia w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - INTERNET dla mieszkańców Gminy Rzeczenica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowe-go: komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem 25 szt. - typ I, komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem 51 szt. - typ II, komputer przenośny wraz z oprogramowaniem 105 szt. - typ I, komputer przenośny wraz z oprogramowaniem 15 szt. - typ II, drukarka 2 szt. - typ I, drukarka 9 szt. - typ II, serwis sprzętu komputerowego, szkolenie. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogra-mowanie) i załączyć do oferty. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z SIWZ, konkretyzacji przed-miotu oferty przez wskazanie nazw konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warun-ków Zamówienia (SIWZ). Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w OPZ w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań. 4. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opa-kowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu - elnclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andra Sp. z o.o., ul. Pryzmaty 6/8, 02-226 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 608200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 701537,88

  • Oferta z najniższą ceną: 701537,88 / Oferta z najwyższą ceną: 701537,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.