eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej z oddziałami i integracyjnymi im. J. Korczaka w Rudzie Bugaj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Aleksandrów Łódzki: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej z oddziałami i integracyjnymi im. J. Korczaka w Rudzie Bugaj
Numer ogłoszenia: 344888 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177081 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej z oddziałami i integracyjnymi im. J. Korczaka w Rudzie Bugaj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnej w następujących ilościach i asortymencie: a) Przenośny komputer dla ucznia - notebook - 20 szt., b) Przenośny komputer dla nauczyciela - 10 szt., c) Tablet dla ucznia- 16 szt., d) Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów lub tabletów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 2 szt., e) Tablicę interaktywną z systemem mocowania - 2 szt., f) Projektor multimedialny standardowy wraz z uchwytem sufitowym - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Podane wielkości sztuk urządzeń o których mowa w niniejszym ust. 1 lit. a) - c) są wielkościami minimalnymi. Zamawiający w ramach posiadanych środków zastrzega sobie możliwość ewentualnego zwiększenia ilości zamówienia w określonego w ust. 1 lit. a) do c) , która jednak nie będzie wyższa niż 4 sztuki sprzętu w każdej z tych pozycji. 2. Cały dostarczony sprzęt o którym mowa w ust. 1 musi: - posiadać deklarację CE, - być wyprodukowany w 2012r., fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - spełniać wszystkie wymogi zawarte w siwz. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie sprzętu o którym mowa w ust. 1 do siedziby szkoły podstawowej im. Janusza Korczaka w Rudzie Bugaj. 4. Wykonawca ma obowiązek przeszkolenia przyszłych użytkowników z obsługi dostarczonego sprzętu w terminie 30 dni od instalacji i uruchomienia urządzeń 6. Numer CPV dotyczący przedmiotu zmówienia: 30213100-6 - komputery przenośne, 32322000-6 - urządzenia multimedialne, 38652100-1 projektory, 39134000-0 - meble komputerowe, 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 39.13.40.00 - Meble komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99138,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96773,40 / Oferta z najwyższą ceną: 149780,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.