Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Krosno: Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów - SZJ ISO 9001:2008, znak sprawy: 2/ISO/2009
Numer ogłoszenia: 34482 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacka Izba Gospodarcza , ul. Lewakowskiego 14, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 0-13 43 695 90, faks 0-13 43 234 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pigkrosno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pigkrosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu gospodarczego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów - SZJ ISO 9001:2008, znak sprawy: 2/ISO/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów o tematyce Systemy Zarządzania Jakością ISO 9001:2008. Wykonawca zapewni uczestnikom: kompleksowe wyżywienie, noclegi, materiały szkoleniowe, transport z/do centrum miast (dworce PKS, PKP) w których będą zorganizowane szkolenia i warsztaty do/z ośrodków szkoleniowych, wydanie certyfikatów/zaświadczeń. Zakres tematyczny szkoleń: Podstawy SZJ ISO, Auditor wewnętrzny SZJ ISO, Doskonalenie umiejętności Auditora wewnętrznego SZJ ISO, Pełnomocnik ds. SZJ ISO, Doskonalenie Pełnomocnika ds. SZJ ISO, Menedżer jakości oraz warsztaty Dokumentowanie SZJ ISO. Miejsce realizacji zamówienia: województwo podkarpackie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy mogą przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający w szczególności wymaga od Wykonawców : - trenerzy prowadzący warsztaty i szkolenia spełniać muszą następujące wymagania szczegółowe: minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z tematyki realizowanej na poszczególnych szkoleniach/warsztatach, wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełniali kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 10 września 2002 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Wykształcenie wyższe kierunkowe należy interpretować jako ukończone 5-letnie studia wyższe lub studia podyplomowe np. z zakresu zarządzania lub ukończone studia wyższe + udokumentowana zakończona edukacja w zakresie SZJ ISO, pozwalająca na przeprowadzenie szkoleń/warsztatów z tematyki opisanej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - wykonanie minimum 3 zamówień - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem, iż wartość jednej z tych usług (1 cyklu szkoleń) jest nie mniejsza niż 250 000,00 zł, zaś przedmiot minimum trzech usług (cyklu szkoleń) był zbliżony tematycznie do przedmiotu zamówienia - tj. systemy zarządzania jakością. c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. Ocena spełnienia tych warunków odbywa się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze wskazaniem, która część przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. b) Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ ). e) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. d) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg wzoru stanowiącego załącznik do załącznika nr 3 do SIWZ - patrz załącznik nr 3 do SIWZ strona 2). f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (szczegółowe wymagania - patrz pkt. 5 lit. b) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane (np. referencje) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie c) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie, do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania, oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. i) Oświadczenie wykonawcy o ilości certyfikatów wydanych dotychczas w zakresie szkoleń będących przedmiotem zamówienia (łącznie) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: oświadczenie o którym mowa w pkt. b) i pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. h) muszą być złożone w formie oryginału..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ilość certyfikatów wydanych dotychczas przez wykonawcę w zakresie będącym przedmiotem zamówienia - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pigkrosno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacka Izba Gospodarcza, 38-400 Krosno, ul. Lewakowskiego 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacka Izba Gospodarcza, 38-400 Krosno, ul. Lewakowskiego 14 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. Certyfikowane szkolenia z Systemów Zarządzania Jakością drogą rozwoju kapitału intelektualnego podkarpackich przedsiębiorstw współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany przez Podkarpacką Izbę Gospodarczą w Krośnie, na podstawie Umowy nr UDA-POKL.08.01.01-18-308/08-00 zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie w ramach Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2413R Jedlicze - Długie - Żarnowiec polegająca na budowie chodnika w m. Jedlicze"
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie".
- Ochrona imprezy KARPACKIE KLIMATY 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1966R Korczyna - Kombornia - Jabłonica Polska polegająca na budowie chodnika/utwardzonego pobocza w m. Korczyna - ul. Pigonia
- Modernizacja dwóch sal gimnastycznych: przy Zespole Szkół Mechanicznych oraz przy Zespole Szkół Elektrycznych i Ogólnokształcących w Krośnie
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1992R Kobylany - Wietrzno polegająca na budowie ciągu pieszego w m. Kobylany"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Usługi wsparcia - 3 zadania, poradnictwo psychologiczne, wsparcie psychoterapeutyczne oraz psychoedukacja dla uczestników/ uczestniczek projektu "Wspieramy i usamodzielniamy"
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
- Kompleksowa organizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu wystąpień publicznych (z podziałem na 3 części)
- Organizacja warsztatów wyjazdowych w ramach projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA" - drugie postępowanie
- Przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWŚ, bezp. zaangażowanych we wdrażanie FEŚ 2021-2027, pn. Nadużycia i nieprawidłowości finansowe w projektach unijnych w perspektywie 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.