Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Jastrzębie Zdrój: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach EFS.
Numer ogłoszenia: 344778 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. , tel. (032) 471 75 77, faks (032) 471 75 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach EFS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.3.Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie: 1.3.1.Konsultacje indywidualne z psychologiem Liczba uczestników: 66 osób Liczba godzin na 1 uczestnika: 3 godziny: a) Budowanie motywacji do zmiany swojej sytuacji życiowej b) indywidualna diagnoza; c) pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów; d) zwiększenie wiary we własne siły w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym; e) podniesienie samooceny i uświadomienie możliwości samorealizacji i zwiększenie motywacji do dalszego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i interpersonalnych; f) zmiana postawy z biernej na czynną. 1.3.2. Konsultacje indywidualne z zakresu doradztwa zawodowego Liczba uczestników: 66 osób Liczba godzin na 1 uczestnika: 3 godziny W czasie spotkań uczestnik powinien poznać swój potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Doradca zawodowy wraz z uczestnikiem stworzy indywidualny plan działania wyznaczy cele w zakresie: kształcenia, kursów, nowych umiejętności, określi mocne i słabe strony. 1.3.3. Przygotowanie i przeprowadzenie treningu podstawowych kompetencji i umiejętności społecznych; Liczba uczestników: 66 osób w 6 grupach od 10 do 12 osób maksymalnie. Liczba godzin na 1 grupę: 36 godzin Zakres tematyczny obejmuje: a) budowę poczucia własnej wartości, b) rozpoznawanie swoich mocnych i słabych stron, c) wyznaczanie i osiąganie celów osobistych, d) budowanie stabilnej samooceny, budowanie motywacji, e) uwarunkowania procesu decyzyjnego, a podejmowanie trafnych decyzji, f) wychodzenie z błędnego koła wyuczonej bezradności i sposoby obrony przed nią; g) komunikacja interpersonalna: komunikacja (podstawowe informacje, cechy dobrej komunikacji, zakłócenia), h) poprawa kontaktów interpersonalnych ( nawiązywanie dobrego kontaktu z drugim człowiekiem), i) komunikacja w miejscu pracy, konflikt (definicja i zasady rozwiązywania); j) trening radzenia sobie ze stresem: rodzaje stresu i jego przyczyny, indywidualne czynniki wywołujące stres, reagowanie w sytuacjach stresowych, zarządzanie emocjami, k) techniki relaksacyjne; l) asertywność: pozytywne myślenie o sobie - zwiększenie pewności siebie i wiary we własne siły, wyrażanie swojego zdania, potrzeb i uczuć, radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką, asertywność w życiu i pracy zawodowej - ćwiczenia; 1.3.4. Przygotowanie i przeprowadzenie bloków tematycznych z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych. Liczba uczestników: 66 osób Zastrzega się że w zajęciach od I do VI liczba uczestników może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu I. Trening zarządzania budżetem domowym, planowania czasu 40 godzin. Jedna grupa licząca 10 uczestników. W swym zakresie powinien obejmować: a) Pojęcie budżetu i jego zastosowanie b) Obecny przepływ gotówki a cele finansowe c) Metody tworzenia budżetu i jego przystosowanie do skali gospodarstwa domowego, d) Dlaczego warto kontrolować wydatki, e) jak rozsądnie wydawać pieniądze, f) sposoby i możliwości oszczędzania, g) nagłe wydatki, h) zasady racjonalnego pożyczania, i) tworzenie planu finansowego, j) Efektywne wykorzystanie czasu, k) Definiowanie celów i analizowanie priorytetów, l) Zasady zarządzania sobą i innymi w czasie, m) Techniki planowania i organizacji własnego czasu i miejsca pracy, n) Jak zyskać więcej czasu, o) Podstawowe techniki planowania w zakresie planu dnia i podziału obowiązków, p) Załatwianie spraw urzędowych. II. Trening z zakresu profilaktyki zdrowotnej 40 godzin. Liczba uczestników: 2 grupy po 9 osób. a) Zasady prawidłowego odżywiania b) zasady higieny, c) zdrowy styl życia, d) zapobieganie chorobom e) Kształtowanie nawyków higienicznych, f) Dbałość o higienę i estetykę przygotowywania i podawania posiłków, g) Dbałość o czystość i porządek w swoim otoczeniu, h) Wpływ ruchu na zdrowie i) Co jest dla mnie zdrowe i bezpieczne j) Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. III. Trening umiejętności wychowawczych 40 godzin. Jedna grupa licząca 9 uczestników. W swym zakresie powinien obejmować: a) diagnozę samego siebie jako rodzica, b) budowanie samooceny i motywacji do roli rodzica, c) normy, zasady i wymagania w wychowaniu, d) uczucia jak je rozpoznawać i wyrażać, e) problemy i potrzeby dzieci w różnym wieku (rozwiązywanie konfliktów) f) nawiązywanie pozytywnych relacji dziecko- rodzic, g) edukacja i wybory życiowe człowieka h) poważne trudności i zagrożenia w różnym wieku (m. in. agresja, uzależnienia, przestępczość, subkultury). IV. Trening z zakresu profilaktyki uzależnień 40 godzin. Jedna grupa licząca 7 uczestników. a) Nauka diagnozowania zespołu uzależnienia b) Poznanie psychologicznych mechanizmów uzależnienia, c) Dlaczego sięgam po alkohol/ narkotyki, d) Co to jest uzależnienie, e) Od czego można się uzależnić i co o tym decyduje f) Wpływ alkoholu i narkotyków na organizm, g) Zjawisko utraty kontroli - autodiagnoza h) Konsekwencje uzależnienia i) Czy umiem powiedzieć - nie. V. Szkolenia z zakresu podstaw obsługi komputera i internetu - 40 godzin Liczba uczestników: 2 grupy liczące po 11 uczestników. a) Praca w podstawowych programach operacyjnych (MS Word, MS Excel) b) Internet - podstawy obsługi przeglądarki internetowej. 1.3.5.Warsztaty z doradcą zawodowym; a) określenie potencjału zawodowego, b) wykorzystanie swoich mocnych stron, c) osiąganie założonych celów, cele życiowe - określenie ważności; d) nabycie wiedzy o rynku pracy: definicja rynku pracy, e) wymiana doświadczeń związanych z indywidualnym działaniem na rynku pracy, f) jawny i ukryty rynek pracy sprawne poruszanie się na rynku pracy; g) metody i technika poszukiwania pracy: nauka metod poszukiwania pracy, rozwój rynku pracy - zawody przeszłości i przyszłości; h) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą; i) poszukiwanie pracy z wykorzystaniem Internetu, prasy. Liczba uczestników: 66 osób w 6 grupach od 10 do 12 osób maksymalnie. Liczba godzin na 1 grupę: 18 godzin 1.3.6. Doradztwo prawne (Prawa i uprawnienia służące przywróceniu samodzielności życiowej i powrotu lub wejścia na rynek pracy) - przepisy prawa związane z problematyką zatrudnienia i bezrobocia, pomocy społecznej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, kodeksu cywilnego. Liczba uczestników: 66 osób w 6 grupach od 10 do 12 osób maksymalnie. Liczba godzin na 1 grupę: 12 godzin 1.3.7.Trening autoprezentacji z poprawą wizerunku; a) autoprezentacja; pierwsze wrażenie, b) przygotowanie wystąpień, c) poprawa wizerunku - zajęcia z wizażystą- stylistą; ćwiczenia praktyczne z kamerą (przygotowanie krótkiej prezentacji swoich kwalifikacji i umiejętności). Materiał filmowy z przeprowadzonych ćwiczeń, winien zawierać nagranie efektów poszczególnych etapów treningu co najmniej 10 uczestników. W/w materiał winien zostać nagrany i przekazany na nośniku CD Zamawiającemu. Liczba uczestników: 66 osób w 6 grupach od 10 do 12 osób maksymalnie. Liczba godzin na 1 grupę: 30 godzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 309672.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt O KROK DO PRZODU współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Podziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 309672.00
- Oferta z najniższą ceną: 309672.00 oferta z najwyższą ceną: 309672.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- Doposażenie pracowni technik pojazdów samochodowych w ramach KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształcenia zawodowego (...)
- Zakup sprzętu oraz umundurowania dla strażaków z OSP z Jastrzębia-Zdroju w ramach projektu pn.: Razem przeciw żywiołom
- Zakup kontenerów sanitarnych w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jastrzębiu-Zdroju obejmująca sprzedaż i usługi dystrybucji."
- Zakup kontenerów sanitarnych i mieszkalnych
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla SGPR Jastrzębie-Zdrój do zabezpieczenia techimetru i stanowiska ciesielskiego
więcej: przetargi JASTRZĘBIE ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM"
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH I PROWADZĄCYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkol. z zakresu przedsiębiorczości z elementami symulacji biz. i gier edukacyjnych z wyżywieniem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" real. przez PWK OHP-etap 1b
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





