eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie zastępcze naprawy systemu odbojowego na nabrzeżu Bazy Zwalczania Zanieczyszczeń w Świnoujściu należącej do Morskiej Słuzby Poszukiwania i Ratownictwa w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Gdynia: Wykonanie zastępcze naprawy systemu odbojowego na nabrzeżu Bazy Zwalczania Zanieczyszczeń w Świnoujściu należącej do Morskiej Słuzby Poszukiwania i Ratownictwa w Gdyni
Numer ogłoszenia: 344534 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zastępcze naprawy systemu odbojowego na nabrzeżu Bazy Zwalczania Zanieczyszczeń w Świnoujściu należącej do Morskiej Słuzby Poszukiwania i Ratownictwa w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zastępcze polegające na naprawie systemu odbojowego na nabrzeżu Bazy Zwalczania Zanieczyszczeń w Świnoujściu należącej do Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa w Gdyni. W ramach zamówienia należy wykonać: 1) Nabrzeże nr 12 - 1 szt. odbojnic do wymiany i 6 szt. do naprawy 2) Nabrzeże nr 11 - 3 szt. odbojnic do wymiany i 33 szt. do naprawy 3) Nabrzeże nr 10 - 1 szt. odbojnic do wymiany i 25 szt. do naprawy W zakresie prowadzonych prac należy wykonać następujące roboty: 1) zdemontowanie istniejącego systemu odbojowego - listwy (sekcjami); 2) naprawa i wymiana uszkodzonych elementów kotwiących na oczepie (należy zastosować kotwy chemiczne z gwintem ocynkowanym); 3) uzupełnienie istniejącego systemu kotwiącego o dwa dodatkowe punkty (pośrednie); 4) wykonanie w listwach odbojowych dodatkowych otworów na kotwy pośrednie; 5) montaż listew odbojowych na 5 kotwach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.15.00 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie żadnych warunków

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nabrzeża portowego do obsługi i postojów jednostek pływających.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie żadnych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami, posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe - uprawnienia oraz doświadczenie - niezbędne do wykonywania zamówienia, którym powierzą kluczowe stanowiska: Kierownik budowy posiadający następujące kwalifikacje i doświadczenie: - co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami hydrotechnicznymi wydane na podstawie obowiązujących w RP przepisów prawa lub równoważne pozwalające na kierowanie robotami hydrotechnicznymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie żadnych warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w następujących okolicznościach: a) wystąpienia okoliczności stanowiących siłę wyższą, b) zmiana terminu wykonania Umowy na skutek wystąpienia niesprzyjających warunków uniemożliwiający prowadzenie robót - za niesprzyjające warunki uznaje się w szczególności: - wysoki stan wody, - niska temperatura, powyższe warunki uprawniają Wykonawcę do przedłużenia terminu wykonania Umowy pod warunkiem, że utrzymują się przez okres dłuższy niż 5 dni. Termin wykonania Umowy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia, nie dłużej jednak niż o okres trwania przeszkody. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia o charakterze wyjątkowym, które nie są spowodowane przez żadną ze stron i nie mogły być przewidywane w chwili zawierania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-inwest.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO-INWEST S.A. - Pełnomocnik zamawiającego ul. Lucjana Szenwalda 20 71-281 Szczecin Telefon/fax: 91 46 23 100 , 91 46 23 235 Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku: 7:00 - 15:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:00, miejsce: EKO-INWEST S.A., ul. Lucjana Szenwalda 20, 71-281 Szczecin, pok. nr 01- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.