To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-16
Żagań: Dokończenie inwestycji polegającej na Modernizacji stacji uzdatniania wody w Żaganiu.
Numer ogłoszenia: 34450 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6685 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chrobrego 44, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 368 18 40, faks 68 377 39 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie inwestycji polegającej na Modernizacji stacji uzdatniania wody w Żaganiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na dokończeniu inwestycji Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu 1.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: -Modernizacja technologii uzdatniania wody wg następującego schematu: studnie głębinowe, otwarty układ napowietrzania z zastosowaniem aeratorów kaskadowych, jednostopniowa filtracja ciśnieniowa (5 filtrów ciśnieniowych o średnicy 3m, z zaworami hydraulicznymi i wypukłą dennicą), zbiornik wody uzdatnionej, pompownia sieciowa. -Budowa budynku dozowni węglanu sodu wraz z urządzeniami i instalacją technologiczną. -Budowa zbiornika wody czystej o pojemności V = 1000 m3. -Instalacja monitoringu oraz sterowania Stacją Uzdatniania Wody w Żaganiu. -Roboty remontowo - budowlane związane z przeprowadzeniem remontu kompleksu budynków Stacji Uzdatniania Wody wraz z przeprowadzeniem robót związanych z zagospodarowaniem terenu. -Dostawa i montaż automatycznej paczkowarki do wody. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ: 2.1.Projekt budowlany i projekty wykonawcze - w załączeniu. 2.2. Przedmiary robót (w załączeniu), na podstawie, których należy opracować kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną stanowiący załącznik do oferty. Brak jakiejkolwiek pozycji w kosztorysie nie zwalnia Wykonawcy z konieczności jej wykonania, jeżeli wynika ona z projektu budowlanego lub wykonawczego. 2.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w załączeniu 3. Ogólne wymagania dotyczące robót: -Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zakresu robót objętego Kontraktem zgodnie z Ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami oraz postanowieniami Kontraktu. -Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość prowadzenia robót oraz za ich zgodność z umową, za ich zgodność z Dokumentacją Projektową, wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projektem organizacji robót oraz poleceniami Inżyniera. -Przed przystąpieniem do Robót Wykonawca przedstawi Inżynierowi do akceptacji Harmonogram Robót i Projekt Organizacji Robót uwzględniający wszystkie warunki, w jakich powinny być wykonywane roboty budowlane. -Przy podejmowaniu decyzji Inżynier uwzględnia wyniki badań materiałów i jakości robót, dopuszczalne niedokładności normalnie występujące przy produkcji i przy badaniach materiałów, doświadczenia z przeszłości, wyniki badań naukowych oraz inne czynniki wpływające na rozważaną kwestię. - Polecenia Inżyniera będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania robót. Wszelkie skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca. -Wykonawca powinien zapewnić obecność na Terenie Budowy odpowiedniej liczby wykwalifikowanych inżynierów, robotników i innego niezbędnego personelu, odpowiednich maszyn i urządzeń, narzędzi i oprzyrządowania niezbędnego do wdrożenia projektu. -Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów Robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej lub przekazanymi na piśmie przez Inżyniera. -Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wytyczeniu i wyznaczaniu Robót zostaną, jeśli wymagać tego będzie Inżynier, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. -Sprawdzenie wytyczenia Robót lub wyznaczenia wysokości przez Inżyniera nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za ich dokładność. -Decyzje Inżyniera dotyczące akceptacji lub odrzucenia Materiałów i elementów Robót będą oparte na wymaganiach sformułowanych w Kontrakcie, zatwierdzonych Dokumentach Wykonawcy, a także w normach i wytycznych. Przy podejmowaniu decyzji Inżynier uwzględni wyniki badań Materiałów i robót, rozrzuty normalnie występujące przy produkcji i przy badaniach Materiałów, doświadczenia z przeszłości, wyniki badań naukowych oraz inne czynniki wpływające na rozważaną kwestię. -Wykonawca ograniczy prowadzenie swoich działań do Terenu Budowy i do wszelkich dodatkowych obszarów, jakie mogą być uzyskane przez Wykonawcę i uzgodnione z Inżynierem, jako obszary robocze. -Prace geodezyjne powinny być wykonane zgodnie z instrukcjami i wytycznymi technicznymi obowiązujące na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263, poz. 1572). - Wykonawca powinien przeprowadzić obliczenia i pomiary geodezyjne niezbędne do szczegółowego wytyczenia robót. -Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. -Wykonawca powinien sprawdzić czy rzędne terenu określone w dokumentacji projektowej są zgodne z rzeczywistymi rzędnymi terenu. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że rzeczywiste rzędne terenu istotnie różnią się od rzędnych określonych w dokumentacji projektowej, to powinien powiadomić o tym Inżyniera. Ukształtowanie terenu w takim rejonie nie powinno być zmieniane przed podjęciem odpowiedniej decyzji przez Inżyniera. -Wszystkie roboty, które bazują na pomiarach Wykonawcy, nie mogą być rozpoczęte przed zaakceptowaniem wyników pomiarów przez Inżyniera. -Punkty główne trasy i punkty pośrednie osi trasy muszą być zaopatrzone w oznaczenia określające w sposób wyraźny i jednoznaczny charakterystykę i położenie tych punktów. Forma i wzór tych oznaczeń powinny być zaakceptowane przez Inżyniera. - Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczeń w czasie trwania robót. -Wszystkie prace pomiarowe konieczne dla prawidłowej realizacji robót należą do obowiązków Wykonawcy. -Kolejność realizacji zadania przedstawia się następująco: 4.1.Roboty przygotowawcze -Teren Budowy wygrodzić, przygotować zaplecze i oznakować zgodnie z wymogami BHP. -Sporządzić harmonogram na podstawie ogólnych wytycznych z dokumentacji wyłączeń i przełączeń niewyłączonej z eksploatacji instalacji. -W modernizowanym obiekcie wyznaczyć drogi i miejsca gdzie może przebywać obsługa eksploatująca obiekt. 4.2.Roboty zasadnicze do sukcesywnej realizacji Roboty będą wykonywane etapami obejmującymi określony zakres robót, które stanowią samodzielną całość. Ponieważ wszystkie roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie wszelkie wyłączenia, bądź inne czynności związane z ingerencją Wykonawcy w pracę obiektu muszą być uzgodnione z użytkownikiem obiektu. 4.3. Informacje dodatkowe. 4.3.1. Zamawiający wymaga, by proponowany w ofercie kompletny filtr ciśnieniowy był urządzeniem sprawdzonym, pracującym na innych zrealizowanych obiektach (sektor komunalny - wodociągi miejskie) przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy - liczone od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzeń pracujących na wskazanym obiekcie. 4.3.2.Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny urządzeń musi zostać załączony do oferty w załączniku nr 8 Wykaz urządzeń kluczowych do siwz. 4.3.3.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane jedynie przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 4.3.4.Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadnie współfinansowane jest ze środków Funduszu Spójności w ramach Działania 1.1 gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracji powyżej 15 tys. RLM, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Firm: Lider: MOLEWSKI Sp. z o.o., Partner: MOLEWSKI S.A., ul. Płocka 164, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6810276,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6135185,02
Oferta z najniższą ceną: 6135185,02 / Oferta z najwyższą ceną: 8290200,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Opracowanie dok. kosztorysowo - projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami, zad pn."Odbudowa drogi powiatowej nr 3906F (ul. Młynarska w Szprotawie)wraz z odbudową obiektu mostoweg..."
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1077F w zakresie budowy nowych izbic wraz z odbudową drogi dojazdowej do mostu
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w Myśliborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
- Remont pomieszczeń w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy al. Dygasińskiego 15
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.