eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W CZĘŚCIACHCZĘŚĆ I - USŁUGI POCZTOWE I KURIERSKIE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r. CZĘŚĆ II - USŁUGI POCZTOWE NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 344480 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Piotrków Trybunalski: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W CZĘŚCIACH: CZĘŚĆ I - USŁUGI POCZTOWE I KURIERSKIE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r. CZĘŚĆ II - USŁUGI POCZTOWE NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. ul. Pasaż Rudowskiego  10, 97300   Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail , faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.bip.piotrkow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.bip.piotrkom.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:

Adres:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W CZĘŚCIACH: CZĘŚĆ I - USŁUGI POCZTOWE I KURIERSKIE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r. CZĘŚĆ II - USŁUGI POCZTOWE NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r.
Numer referencyjny: SPZ.271.38.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W CZĘŚCIACH: CZĘŚĆ I - USŁUGI POCZTOWE I KURIERSKIE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych, które będą realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1)ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 1113 z późn. zm.) oraz przepisów wydanych na podstawie tej ustawy, 2)ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 613 z późń. zm.), 3)ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm.), 4)ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późń. zm.), 5)międzynarodowymi przepisami pocztowymi wiążącymi Rzeczpospolitą Polską, 6)innymi aktami prawnymi regulującymi przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie zadań właściwych dla doręczycieli pocztowych (listonoszy) - pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do składania oświadczeń, których celem będzie potwierdzenie przeznaczenia do doręczania przesyłek pocztowych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, każdorazowo na żądanie Zamawiającego. Oświadczenia te Wykonawcy będą składać pod groźbą odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. CZĘŚĆ II - USŁUGI POCZTOWE NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych, które będą realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1)ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1113 z późn. zm.) oraz przepisów wydanych na podstawie tej ustawy, 2)ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 613 z późń. zm.), 3)ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm.), 4)ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późń. zm.), 5)innymi aktami prawnymi regulującymi przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie zadań właściwych dla doręczycieli pocztowych (listonoszy) - pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do składania oświadczeń, których celem będzie potwierdzenie przeznaczenia do doręczania przesyłek pocztowych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, każdorazowo na żądanie Zamawiającego. Oświadczenia te Wykonawcy będą składać pod groźbą odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 i 9 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dla CZĘŚCI I i II zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, w wysokości nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2019


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: CZĘŚĆ I i II Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli posiada i przedłoży aktualny wpis do Rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), na podstawie którego operator pocztowy uprawniony jest do wykonywania działalności pocztowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: CZĘŚĆ I 1)wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi świadczenia usług pocztowych zgodnych z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, tj. usług pocztowych w tym kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych) o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda, bądź jedno na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto - wg Załącznika nr 5. 2)załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie. (dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 3) a.zapewni Zamawiającemu bezpłatną usługę śledzenia przesyłek online, informacji o statusie przesyłki, a także wszystkich istotnych informacji dotyczących procesu doręczania przesyłki, w tym daty pierwszej próby doręczenia, daty awizowania, daty doręczenia, daty odbioru, daty zwrotu do nadawcy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o udostępnianiu takiej usługi wraz z podaniem adresu strony internetowej, na której jest dostępna. Zamawiający dokonując oceny oferty zweryfikuje zadeklarowaną funkcjonalność przedmiotowej usługi. b.zapewni placówki pocztowe, które doręczają adresatom przesyłki pocztowe - zlokalizowane w gminie adresata lub gminie sąsiedniej - czynne przynajmniej 5 dni w tygodniu, przez co najmniej 8 godzin w ciągu dnia, umożliwiające obsługę osób niepełnosprawnych ruchowo, w tym na wózkach inwalidzkich oraz klientów z dziećmi w wózkach. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie. - Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt. a. i b. stanowi Załącznik nr 6. CZĘŚĆ II 1)wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi świadczenia usług pocztowych zgodnych z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, tj. usługi pocztowe na terenie miasta o liczbie co najmniej 50 tys. mieszkańców, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych, o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda bądź jedno na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto - wg Załącznika nr 5. 2)załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, (dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3) a.zapewni Zamawiającemu bezpłatną usługę śledzenia przesyłek online, informacji o statusie przesyłki, a także wszystkich istotnych informacji dotyczących procesu doręczania przesyłki, w tym daty pierwszej próby doręczenia, daty awizowania, daty doręczenia, daty odbioru, daty zwrotu do nadawcy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o udostępnianiu takiej usługi wraz z podaniem adresu strony internetowej, na której jest dostępna. Zamawiający dokonując oceny oferty zweryfikuje zadeklarowaną funkcjonalność przedmiotowej usługi. b.zapewni placówkę pocztową zlokalizowaną na terenie Piotrkowa Trybunalskiego, która spełnia następujące warunki: 1)usytuowana jest w centrum lub śródmieściu Piotrkowa Trybunalskiego, w budynku, z łatwym dostępem dla osób niepełnosprawnych ruchowo (m.in. na wózkach inwalidzkich) oraz dla klientów z dziećmi w wózkach, 2)usytuowana jest w pobliżu przystanku komunikacji miejskiej i ogólnodostępnego parkingu, 3)zapewnia wydawanie przesyłek awizowanych: - co najmniej przez 8 godzin dziennie w dni robocze, - w godzinach popołudniowych nie krócej niż do godz. 18.00, - w co najmniej jeden dzień roboczy do godz. 19.00, - w soboty przez co najmniej 4 godziny. - Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt. a. i b. stanowi Załącznik nr 7.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Aktualne zaświadczenie właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub osoba ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1(CZĘŚĆ I i II) Aktualny wpis do Rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.) na podstawie którego operator pocztowy uprawniony jest do wykonywania działalności pocztowej. 2.(CZĘŚĆ I ) Wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi świadczenia usług pocztowych zgodnych z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, tj. usług pocztowych w tym kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych)o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, bądź jedno na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto - wg Załącznika nr 5. 3.(CZĘŚĆ II) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi świadczenia usług pocztowych zgodnych z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, tj. usługi pocztowe na terenie miasta o liczbie co najmniej 50 tys. mieszkańców, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych, o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda bądź jedno na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto - wg Załącznika nr 5. 4.Załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, (dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 5.Potencjał techniczny dla CZĘŚCI I oświadczenie o: a.zapewnieniu Zamawiającemu bezpłatnej usługi śledzenia przesyłek online, informacji o statusie przesyłki, a także wszystkich istotnych informacji dotyczących procesu doręczania przesyłki, w tym daty pierwszej próby doręczenia, daty awizowania, daty doręczenia, daty odbioru, daty zwrotu do nadawcy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o udostępnianiu takiej usługi wraz z podaniem adresu strony internetowej, na której jest dostępna. b.zapewnieniu placówki pocztowe, które doręczają adresatom przesyłki pocztowe zlokalizowane w gminie adresata lub gminie sąsiedniej - czynne przynajmniej 5 dni w tygodniu, przez co najmniej 8 godzin w ciągu dnia, umożliwiające obsługę osób niepełnosprawnych ruchowo, w tym na wózkach inwalidzkich oraz klientów z dziećmi w wózkach. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia w tym zakresie. - wg Załącznika nr 6 (dla pkt a. i b.). 6.Potencjał techniczny dla CZĘŚCI II oświadczenie o: a.zapewnieniu Zamawiającemu bezpłatnej usługi śledzenia przesyłek online, informacji o statusie przesyłki, a także wszystkich istotnych informacji dotyczących procesu doręczania przesyłki, w tym daty pierwszej próby doręczenia, daty awizowania, daty doręczenia, daty odbioru, daty zwrotu do nadawcy. b.posiadaniu placówki pocztowej zlokalizowanej na terenie Piotrkowa Trybunalskiego, która spełnia następujące warunki: 1)usytuowana jest w centrum lub śródmieściu Piotrkowa Trybunalskiego, w budynku, z łatwym dostępem dla osób niepełnosprawnych ruchowo(m.in. na wózkach inwalidzkich) oraz dla klientów z dziećmi w wózkach, 2)usytuowana jest w pobliżu przystanku komunikacji miejskiej i ogólnodostępnego parkingu, 3)zapewnia wydawanie przesyłek awizowanych: - co najmniej przez 8 godzin dziennie w dni robocze, - w godzinach popołudniowych nie krócej niż do godz. 18.00, - w co najmniej jeden dzień roboczy do godz. 19.00, - w soboty przez co najmniej 4 godziny. - wg Załącznika nr 7 (dla pkt a. i b.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1(CZĘŚĆ I i II) Aktualny wpis do Rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.) na podstawie którego operator pocztowy uprawniony jest do wykonywania działalności pocztowej. 2.(CZĘŚĆ I ) Wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi świadczenia usług pocztowych zgodnych z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, tj. usług pocztowych w tym kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych)o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, bądź jedno na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto - wg Załącznika nr 5. 3.(CZĘŚĆ II) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi świadczenia usług pocztowych zgodnych z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, tj. usługi pocztowe na terenie miasta o liczbie co najmniej 50 tys. mieszkańców, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych, o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda bądź jedno na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto - wg Załącznika nr 5. 4.Załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, (dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 5.Potencjał techniczny dla CZĘŚCI I oświadczenie o: a.zapewnieniu Zamawiającemu bezpłatnej usługi śledzenia przesyłek online, informacji o statusie przesyłki, a także wszystkich istotnych informacji dotyczących procesu doręczania przesyłki, w tym daty pierwszej próby doręczenia, daty awizowania, daty doręczenia, daty odbioru, daty zwrotu do nadawcy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o udostępnianiu takiej usługi wraz z podaniem adresu strony internetowej, na której jest dostępna. b.zapewnieniu placówki pocztowe, które doręczają adresatom przesyłki pocztowe zlokalizowane w gminie adresata lub gminie sąsiedniej - czynne przynajmniej 5 dni w tygodniu, przez co najmniej 8 godzin w ciągu dnia, umożliwiające obsługę osób niepełnosprawnych ruchowo, w tym na wózkach inwalidzkich oraz klientów z dziećmi w wózkach. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia w tym zakresie. - wg Załącznika nr 6 (dla pkt a. i b.). 6.Potencjał techniczny dla CZĘŚCI II oświadczenie o: a.zapewnieniu Zamawiającemu bezpłatnej usługi śledzenia przesyłek online, informacji o statusie przesyłki, a także wszystkich istotnych informacji dotyczących procesu doręczania przesyłki, w tym daty pierwszej próby doręczenia, daty awizowania, daty doręczenia, daty odbioru, daty zwrotu do nadawcy. b.posiadaniu placówki pocztowej zlokalizowanej na terenie Piotrkowa Trybunalskiego, która spełnia następujące warunki: 1)usytuowana jest w centrum lub śródmieściu Piotrkowa Trybunalskiego, w budynku, z łatwym dostępem dla osób niepełnosprawnych ruchowo(m.in. na wózkach inwalidzkich) oraz dla klientów z dziećmi w wózkach, 2)usytuowana jest w pobliżu przystanku komunikacji miejskiej i ogólnodostępnego parkingu, 3)zapewnia wydawanie przesyłek awizowanych: - co najmniej przez 8 godzin dziennie w dni robocze, - w godzinach popołudniowych nie krócej niż do godz. 18.00, - w co najmniej jeden dzień roboczy do godz. 19.00, - w soboty przez co najmniej 4 godziny. - wg Załącznika nr 7 (dla pkt a. i b.).

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony ustalają, że zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: 1) zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wyłącznie w przypadku zmian: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,. 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I - USŁUGI POCZTOWE I KURIERSKIE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych, które będą realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1) ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 1113 z późn. zm.) oraz przepisów wydanych na podstawie tej ustawy, 2) ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 613 z późń. zm.), 3) ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm.), 4) ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późń. zm.), 5) międzynarodowymi przepisami pocztowymi wiążącymi Rzeczpospolitą Polską, 6) innymi aktami prawnymi regulującymi przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie zadań właściwych dla doręczycieli pocztowych (listonoszy) - pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do składania oświadczeń, których celem będzie potwierdzenie przeznaczenia do doręczania przesyłek pocztowych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, każdorazowo na żądanie Zamawiającego. Oświadczenia te Wykonawcy będą składać pod groźbą odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 61400000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II - USŁUGI POCZTOWE NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD 01.01.2017 r. DO 31.12.2019 r. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, ewentualnych zwrotów oraz usług komplementarnych, które będą realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1) ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1113 z późn. zm.) oraz przepisów wydanych na podstawie tej ustawy, 2) ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 613 z późń. zm.), 3) ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm.), 4) ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późń. zm.), 5) innymi aktami prawnymi regulującymi przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie zadań właściwych dla doręczycieli pocztowych (listonoszy) - pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do składania oświadczeń, których celem będzie potwierdzenie przeznaczenia do doręczania przesyłek pocztowych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, każdorazowo na żądanie Zamawiającego. Oświadczenia te Wykonawcy będą składać pod groźbą odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64100000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.