Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Krapkowice: Budowa szybu windy w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Krapkowicach
Numer ogłoszenia: 344408 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy , os. XXX-Lecia 23, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 0 77 46 64 799, faks 0 77 46 64 799.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu windy w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Krapkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na dostawie i montażu platformy do transportu osób o minimalnych parametrach technicznych : udźwig - 400 kg/ 4 osoby; prędkość - nie mniejsza niż 0,15 m/s; wysokość podnoszenia - 4000 mm; platforma o wymiarach - 1000x1500 mm /szerokość x głębokość/ wyposażona w listwy przeciwzakleszczeniowe zatrzymujące platformę w przypadku zakleszczenia przedmiotu między platformą a ścianami szybu; napęd śrubowy. Szyb wymaga zakotwiczenia do bocznej ściany budynku. Ponadto należy wykonać zasilanie elektryczne dźwigu oraz instalację oświetlenia rejonu przy wejściach do windy i pomieszczeniach komunikacji powstałych w związku z zabudową windy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych /STWiOR/ stanowiące załączniki do SIWZ. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej nazw własnych producenta, należy je traktować jako przykładowe. Wykonawca może zaproponować przedmiot innego pochodzenia niż wskazany w dokumentacji przetargowej pod warunkiem zachowania parametrów technicznych opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. UWAGA! Zakres robót nie obejmuje wykonania zadaszenia nad tarasem przewidzianego w dokumentacji projektowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy winni spełniać warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1-3 ustawy - Pzp, tj. winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa niżej, wg. formuły: spełnia/nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie i montażu dźwigu/ platformy, o wartości robót brutto nie mniejszej niż 100 tys. każda. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty, obejmujące zakres jak wyżej, zostały wykonana należycie. 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej oraz specjalności elektrycznej potwierdzonych stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - po 1 osobie. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy
Os.XXX-lecia 23
47-303 Krapkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 15:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy Os.XXX-lecia 23 47-303 Krapkowice gabinet Dyrektora na I piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach wraz z usługą odbioru i złomowania tablic
- Dostawa odczynników, szybkich testów jakościowych, zestawów do badań parazytologicznych oraz dzierżawa sprzętu do badań immunologii transfuzjologicznej dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Zakup cysterny do transportu wody pitnej 5 m3
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





