To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Warszawa: Zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Promowanie i wdrażanie programów udoskonalania i ujednolicania technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej
Numer ogłoszenia: 344402 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274106 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji, Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947521, faks 022 6947015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Promowanie i wdrażanie programów udoskonalania i ujednolicania technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Promowanie i wdrażanie programów udoskonalania i ujednolicania technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków pochodzących z projektu pn. Promowanie i wdrażanie programów udoskonalania i ujednolicania technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 w ramach projektu UDA-POKL.05.01.01-00-006/09-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Promowanie i wdrażanie programów udoskonalania i ujednolicania technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej Cz. 1 dostawa materiałów biurowych, skoroszytów, zszywaczy, teczek,papieru ksero, dziurkaczy..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza PAPIRUS Robert Kuleta, ul. Ułańska 5, 99-400 Łowicz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6231,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3720,93
Oferta z najniższą ceną: 3720,93 / Oferta z najwyższą ceną: 5598,89
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Promowanie i wdrażanie programów udoskonalania i ujednolicania technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej Cz. 2 obejmuje dostawę niszczarek, tonerów, pendrivów, kalulatorów..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "HOSSA" J.DYBOWSKA, W.GABIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "HOSSA" J.DYBOWSKA, W.GABIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
- P.H.U. HOSSA sj. J. Dybowska, W. Gabińska, ul. Ciołka 35 paw. 51, 01-445 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9355,37
Oferta z najniższą ceną: 5788,36 / Oferta z najwyższą ceną: 9749,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych w zakresie automatyki - diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki na terenie ZZ Opole
- Przebudowa części parterowej budynku ZPOSM I i II stopnia nr 3 im. G. Bacewicz w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania - II postępowanie
- Szkolenie w obszarze działalności kontrolnej, dotyczącej ochrony wód przed zanieczyszczeniami powodowanymi przez azotany pochodzenia rolniczego
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
- Wynajem pojazdu do przewozu studentów wraz z kierowcą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Artykuły biurowe - powtórka 2
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
- Dostawa materiałów biurowych w podziale na dziewięć części
- Dostawa sprzętu elektronicznego do SP nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie.
- Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.