Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Międzyrzecz: Dostawa artykułów spożywczych, pieczywa i wyrobów cukierniczych, jaj oraz mrożonek
Numer ogłoszenia: 343717 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych, pieczywa i wyrobów cukierniczych, jaj oraz mrożonek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 1. Budyń bez cukru - różne smaki -70 kg 2. Bułka tarta -500 kg 3. Sok Bobo - Fruit ( bez cukru ) -60 L 4. Cukier -2000 kg 5 Cukier waniliowy -5 kg 6. Chrzan -30 kg 7. Buljon drobiowy -100 kg 8. Cukier puder -3 kg 9. Czosnek mielony -8 kg 10 Fasolka konserwowa -50 kg 11. Fasola sucha -30 kg 12. Groszek zielony konserwowy -50 kg 13. Groch suchy - łuskany -30 kg 14. Herbata z mięty -3 kg 15. Kisiel bez cukru - różne smaki -150 kg 16 Kakao bez cukru -30 kg 17. Kukurydza konserwowa -40 kg 18.Kasza jęczmienna - drobna -400 kg 19. Kawa zbożowa -360 kg 20. Kleik ryżowy 0p.a 180 g -400 op. 21. Kwasek cytrynowy -10 kg 22.Kasza manna -400 kg 23. Ryż -600 kg 24.Kasza manna błyskawiczna -50 kg 25.Kasza manna z owocami -3 kg 26.Ketchup -10 kg 27.Krem czekoladowy -30 kg 28.Liść laurowy -6 kg 29.Makaron - różne gatunki -1000 kg 30.Margaryna zwykła -80 kg 31.Margaryna roślinna zwykła ( kubek ) a 500 g -800 kg 32.Miód naturalny -40 kg 33.Mąka pszenna -1200 kg 34.Majeranek -12 kg 35.Sól jodowana spożywcza -900 kg 36.Sok pomidorowy -36 L 37.Musztarda ( saperska lub stołowa ) -15 kg 38. Ocet 10% -150 L 39. Pieprz mielony naturalny -15 kg 40. Pieprz ziołowy -10 kg 41. Papryka mielona ( ostra i słodka ) -13 kg 42. Ziele angielskie -5 kg 43. Marmolada, wieloowocowa -360 kg 44. Ciasta kruche - bez czekolady -200 kg 45. Pierniki z lukrem -20 kg 46. Koncentrat pomidorowy -300 kg 47. Pieczywo chrupkie ( ryżowe ) -5 kg 48. Mąka kukurydziana -1 kg 49. Olej -700 L 50. Magi - przyprawa w płynie -100 L 51. Przyprawa uniwersalna do zup, drobiu mięsa (typu Degusta lub Jarzynka ) -150 kg 52. Syropy owocowe -300 L 53. Herbata zwykła granulowana -96 kg 54. Mąka ziemniaczana -100 kg 55. Galaretki owocowe -5 kg 56. Paprykarz -200 kg 57.Paluszki solone -50 kg 58.Paluszki sezamowe -20 kg 59.Płatki owsiane -150 kg 60.Aromaty do ciast -30 szt. 61.Proszek do pieczenia -30 szt. 62.Rodzynki -2 kg 63.Orzechy włoskie -2 kg 64.Migdały -2 kg 65.Wiórki kokosowe -1 kg 66.Sos pieczeniowy ciemny -20 kg 67. Sos pomidorowy -20 kg 68.Sos grzybowy 15 kg 69. Sos myśliwski - 15 kg 70. Sos boloński - 20 kg 71. Bebiko 1 op. A 350 g - 400 op 72 Bebiko 2 - 600 op 73. Nan 1 - 700 op 74. Nan 2 - 700 op 75.Kakao rozpuszczalne z cukrem - 2 kg 76 Herbata typu Lipton pakowana po 50 saszetek 2 kg 77.. Kawa rozpuszczalna - 1 kg 78. Kawa naturalna mielona 1 kg 79. Śmietanka do kawy 10 szt a 10 g 25 op. Pakiet nr 2 Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu pieczywa i wypieków cukierniczych w następującym asortymencie i ilościach ( rocznie ) 1. Chleb mieszany 1 kg - 9000 kg 2. Chleb pszenny 0,5 kg - 2500 kg 3.Chleb razowy 0,8 kg . - 3700 kg 4. Bułki wrocławskie (0,60 g) - 4200 szt. 5. Drożdżówki ( 0,50 g ) - 2100 szt. 6. Ciasto drożdżowe z owocem - 40 kg 7. Rogala maślane 0,05 kg - 1900 szt. Pakiet nr 3 Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu jaj w ilościach ( rocznie ) Jaja świeże klasy M - 32400 szt. Pakiet nr 4 Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu mrożonek (filety rybne,warzywa i owoce) Kalafior mrożony - luzem - 400 kg Szpinak mrożony luzem - 500 kg Mieszanka warzywna luzem - 500 kg Filety rybne,mintaj - 20 kg Filety rybne makrela - 20 kg Kostka rybna z panierką - 600 kg Kostka rybna bez panierki - 600 kg Płaty śledziowe solone - 100 kg Marchew mrożona-kostka luzem - 500 kg Mieszanka kompotowa luzem - 300 kg Włoszczyzna luzem - 150 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.83.10.00 - Cukier 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.33.14.64 - Puszkowana cała fasola 15.33.14.62 - Groch puszkowany 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj udokumentują: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty załącznik nr 8 - oświadczenie Oferenta , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji 3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz
Pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu ul. Konstytucji 3 Maja 35 66 - 300 Międzyrzecz Sekretariat Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 1. Budyń bez cukru - różne smaki -70 kg 2. Bułka tarta -500 kg 3. Sok Bobo - Fruit ( bez cukru ) -60 L 4. Cukier -2000 kg 5 Cukier waniliowy -5 kg 6. Chrzan -30 kg 7. Buljon drobiowy -100 kg 8. Cukier puder -3 kg 9. Czosnek mielony -8 kg 10 Fasolka konserwowa -50 kg 11. Fasola sucha -30 kg 12. Groszek zielony konserwowy -50 kg 13. Groch suchy - łuskany -30 kg 14. Herbata z mięty -3 kg 15. Kisiel bez cukru - różne smaki -150 kg 16 Kakao bez cukru -30 kg 17. Kukurydza konserwowa -40 kg 18.Kasza jęczmienna - drobna -400 kg 19. Kawa zbożowa -360 kg 20. Kleik ryżowy 0p.a 180 g -400 op. 21. Kwasek cytrynowy -10 kg 22.Kasza manna -400 kg 23. Ryż -600 kg 24.Kasza manna błyskawiczna -50 kg 25.Kasza manna z owocami -3 kg 26.Ketchup -10 kg 27.Krem czekoladowy -30 kg 28.Liść laurowy -6 kg 29.Makaron - różne gatunki -1000 kg 30.Margaryna zwykła -80 kg 31.Margaryna roślinna zwykła ( kubek ) a 500 g -800 kg 32.Miód naturalny -40 kg 33.Mąka pszenna -1200 kg 34.Majeranek -12 kg 35.Sól jodowana spożywcza -900 kg 36.Sok pomidorowy -36 L 37.Musztarda ( saperska lub stołowa ) -15 kg 38. Ocet 10% -150 L 39. Pieprz mielony naturalny -15 kg 40. Pieprz ziołowy -10 kg 41. Papryka mielona ( ostra i słodka ) -13 kg 42. Ziele angielskie -5 kg 43. Marmolada, wieloowocowa -360 kg 44. Ciasta kruche - bez czekolady -200 kg 45. Pierniki z lukrem -20 kg 46. Koncentrat pomidorowy -300 kg 47. Pieczywo chrupkie ( ryżowe ) -5 kg 48. Mąka kukurydziana -1 kg 49. Olej -700 L 50. Magi - przyprawa w płynie -100 L 51. Przyprawa uniwersalna do zup, drobiu mięsa (typu Degusta lub Jarzynka ) -150 kg 52. Syropy owocowe -300 L 53. Herbata zwykła granulowana -96 kg 54. Mąka ziemniaczana -100 kg 55. Galaretki owocowe -5 kg 56. Paprykarz -200 kg 57.Paluszki solone -50 kg 58.Paluszki sezamowe -20 kg 59.Płatki owsiane -150 kg 60.Aromaty do ciast -30 szt. 61.Proszek do pieczenia -30 szt. 62.Rodzynki -2 kg 63.Orzechy włoskie -2 kg 64.Migdały -2 kg 65.Wiórki kokosowe -1 kg 66.Sos pieczeniowy ciemny -20 kg 67. Sos pomidorowy -20 kg 68.Sos grzybowy 15 kg 69. Sos myśliwski - 15 kg 70. Sos boloński - 20 kg 71. Bebiko 1 op. A 350 g - 400 op 72 Bebiko 2 - 600 op 73. Nan 1 - 700 op 74. Nan 2 - 700 op 75.Kakao rozpuszczalne z cukrem - 2 kg 76 Herbata typu Lipton pakowana po 50 saszetek 2 kg 77.. Kawa rozpuszczalna - 1 kg 78. Kawa naturalna mielona 1 kg 79. Śmietanka do kawy 10 szt a 10 g 25 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.10.00-4, 15.83.10.00-2, 15.83.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chleb mieszany 1 kg - 9000 kg 2. Chleb pszenny 0,5 kg - 2500 kg 3.Chleb razowy 0,8 kg . - 3700 kg 4. Bułki wrocławskie (0,60 g) - 4200 szt. 5. Drożdżówki ( 0,50 g ) - 2100 szt. 6. Ciasto drożdżowe z owocem - 40 kg 7. Rogala maślane 0,05 kg - 1900 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.84.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja świeże klasy M - 32400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalafior mrożony - luzem - 400 kg Szpinak mrożony luzem - 500 kg Mieszanka warzywna luzem - 500 kg Filety rybne,mintaj - 20 kg Filety rybne makrela - 20 kg Kostka rybna z panierką - 600 kg Kostka rybna bez panierki - 600 kg Płaty śledziowe solone - 100 kg Marchew mrożona-kostka luzem - 500 kg Mieszanka kompotowa luzem - 300 kg Włoszczyzna luzem - 150 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8, 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.