Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-01-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Poznań: usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wielkopolska Spółka Gazownictwa sp. z o.o., do kontaktów: Tomasz Ring, ul. Grobla 15, 61-859 Poznań, tel. 061 8545350, fax 061 8523923, e-mail: sekretariat@wsgaz.pl, www.wsgaz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wielkopolska Spółka Gazownictwa sp. z o.o., Tomasz Ring, ul. Grobla 15, 61-859 Poznań, tel. 061 8545783, fax 061 8545556, e-mail: tomasz.ring@wsgaz.pl, www.wsgaz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wielkopolska Spółka Gazownictwa sp. z o.o., Tomasz Ring, ul. Grobla 15, 61-859 Poznań, tel. 061 8545783, fax 061 8545556, e-mail: tomasz.ring@wsgaz.pl, www.wsgaz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wielkopolska Spółka Gazownictwa sp. z o.o., Tomasz Ring, ul. Grobla 15, 61-859 Poznań, tel. 061 8545783, fax 061 8545556, e-mail: tomasz.ring@wsgaz.pl, www.wsgaz.pl.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 2.1 Usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje: 2.1.1. Rozliczanie a) odczyty urządzeń służących do pomiaru ilości pobieranego przez odbiorcę gazu (liczniki gazu typu: miechowe, turbinowe, rotorowe) Na usługę odczytu wskazań liczników gazowych składają się następujące czynności: - sprawdzenie zgodności danych odbiorcy oraz danych licznika ze stanem rzeczywistym, - sprawdzenie prawidłowości działania licznika, - sprawdzenie prawidłowości stanu oplombowania licznika, - dokonanie odczytu wskazań licznika i ich zapisu na nośniku magnetycznym (dyskietce "psion"), - dokonanie na formularzu zlecenia OT zapisu ewentualnych usterek lub braków w zakresie stanu technicznego licznika gazu. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie na podstawie wystawionych przez Zleceniodawcę zleceń b) specjalne odczyty liczników gazu dokonane poza harmonogramem, - czynności jak wyżej, realizowane na odrębne zlecenie zamawiającego, c) centralne drukowanie faktur, - drukowanie rachunków na stacjonarnej, przemysłowej drukarce laserowej w siedzibie Wykonawcy na poddruku według wzoru przekazanego przez Zamawiającego, - zakopertowanie wydrukowanych rachunków na automatycznej kopertownicy w koperty, których wzór przekaże Zamawiający, - drukowanie odbywa się z pliku przekazanego przez Zamawiającego, wygenerowanego na podstawie doręczonych przez Wykonawcę wskazań liczników gazowych, d) wystawianie i drukowanie faktur na drukarce nośnej na odrębne zlecenie Zamawiającego. - wydrukowanie faktury na drukarce nośnej, na podstawie odczytanego stanu licznika gazu (współpracującej z psionem), oraz jej doręczenie do rąk własnych odbiorcy albo do rąk pełnoletniego domownika za czytelnym pokwitowaniem na kontrolnej liście odbiorców, - doręczenie następuje bezpośrednio po dokonaniu odczytu, e) doręczanie faktur odbiorcy, - doręczanie jak wyżej, faktur wydrukowanych stacjonarnie i zakopertowanych przez Wykonawcę, f) inkasowanie bieżących należności od odbiorców. - pobieranie od odbiorców, w uzasadnionych przypadkach, bieżących opłat za gaz, za potwierdzeniem dokumentem KP. 2.1.2. Windykacja a) doręczanie dłużnikom wezwań do zapłaty za pisemnym potwierdzeniem odbioru, - przyjęcie dokumentów od Zamawiającego (zbiorcza lista wezwań, dwa egzemplarze wezwań dla każdego dłużnika), - sprawdzenie prawidłowości wezwań do zapłaty w zakresie danych osobowych odbiorcy, - doręczenie wezwania do zapłaty osobie, której dane widnieją w nagłówku Wezwania (odbiorcy) za pokwitowaniem, - zwrot dokumentów do Zamawiającego, b) wstrzymywanie dostawy gazu poprzez zamknięcie i zaplombowanie kurka głównego, - zamknięcie i zaplombowanie kurka głównego przed licznikiem gazu na pisemne zlecenie Zamawiającego potwierdzone kontaktem telefonicznym z przedstawicielami Zamawiającego, bezpośrednio przed samym wstrzymaniem dopływu gazu, c) wznawianie dostawy gazu, na zlecenie Zamawiającego zgodnie z procedurami obowiązującym w WSG sp. z o.o. d) inkasowanie od dłużników zaległych należności, - kasowanie zaległych należności na podstawie wezwania do zapłaty realizowane w trakcie doręczania wezwań do zapłaty, za potwierdzeniem odbioru gotówki dokumentem KP e) ujawnianie nielegalnego poboru gazu, - w przypadku stwierdzenia nielegalnego poboru gazu Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego (pracownika sekcji windykacji lub pracownika BOK oraz Pogotowie Gazowe-(992) - sporządzanie dokumentacji poprzez spisanie stosownego protokołu i udokumentowanie wykonaniem zdjęć, f) kontrola wpłat, - w przypadku uregulowania przez klienta zaległej należności widniejącej na wezwaniu do zapłaty i okazaniu dowodu wpłaty Wykonawcy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu informację o uregulowanej należności, - należy podać kwotę, miejsce oraz czas uregulowania długu. 2.1.3. Obsługa klienta a) aktualizacja danych handlowych (adresowych) odbiorców, - sprawdzenie danych odbiorcy (adresu zainstalowania gazomierza, nazwiska, numeru PESEL, adresu korespondencyjnego itp.), - zapisanie tych danych na liście lub nośniku magnetycznym b) aktualizacja danych technicznych instalacji, - spisanie oraz przekazanie odbiorcy danych o urządzeniach gazowych zainstalowanych u odbiorców, c) wypełnianie, doręczanie i odbiór Umów sprzedaży paliwa gazowego, - sprawdzenie danych lub wypełnienie właściwymi danymi Odbiorcy, Umowy sprzedaży paliwa gazowego, - wręczenie jednego egzemplarza Umowy odbiorcy, - przekazanie jednego podpisanego egzemplarza Zamawiającemu, d) doradztwo w zakresie obsługi odbiorców. - przekazywanie odbiorcy ustnej informacji na temat procedur sprzedaży, obsługi klienta, przyłączania odbiorców do sieci dystrybucyjnej, rozliczania itp., na życzenie zamawiającego, 2.1.4. Marketing a) drukowanie informacji dla odbiorcy na odwrocie faktur, - drukowanie informacji przeznaczonej dla odbiorców, przekazanych przez Zamawiającego na drukarce przemysłowej w siedzibie Wykonawcy na rewersie faktur, b) drukowanie informacji jak wyżej dla odbiorców na osobnych drukach, c) doręczanie informacji z fakturą, - zakopertowanie wraz z fakturą kartki z dodatkową informacją i doręczenie jej odbiorcy, d) doręczanie osobnej informacji, - zakopertowanie na kopertownicy jak wyżej dodatkowej informacji i doręczenie na adres Odbiorcy, - dostarczanie nie zakopertowanej informacji, e) przeprowadzanie badań ankietowych, - przeprowadzenie wywiadu z odbiorcą wraz z wypełnieniem formularza ankietowego otrzymanego od Zamawiającego, - zwrot wypełnionego formularza Zamawiającemu. 2.1.5. Eksploatacja a) tworzenie i aktualizacja ewidencji układów pomiarowych, - zapisanie informacji na odpowiednim nośniku wskazanym przez Zamawiającego (dane techniczne i inwentarzowe liczników gazu), - przekazanie informacji Zamawiającemu, b) kontrola układów pomiarowych (na osobne zlecenie), - sprawdzenie prawidłowości działania liczników gazu (sprawdzenie plomb itd.), - przekazanie informacji Zamawiającemu, c) kontrola instalacji (na osobne zlecenie) - kontrola szczelności instalacji gazowej, - kontrola ogólnego stanu technicznego instalacji, - przekazanie informacji Zamawiającemu. 2.2. Obszary, na jakich świadczone będą usługi: Miasto Poznań oraz miejscowości zasilane z poznańskich Rozdzielni Gazu; Obszar działania Biur Obsługi Klienta: - Gniezno - Środa Wlkp - Śrem - Nowy Tomyśl - Grodzisk Wlkp - Oborniki c) Miasto Leszno wraz z obszarem działania Biur Obsługi Klienta: - Rawicz - Gostyń - Kościan - Wschowa d) Miasto Piła wraz z obszarem działania Biur Obsługi Klienta: - Chodzież - Wągrowiec - Czarnków - Wałcz a) ZADANIE NR 1 - W ZAKRESIE OKREŚLONYM W PKT. 2.1. NA OBSZARZE, O KTÓRYM MOWA W PKT. 2.2 A) NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA, b) ZADANIE NR 2 - W ZAKRESIE OKREŚLONYM W PKT. 2.1. NA OBSZARZE, O KTÓRYM MOWA W PKT. 2.2 B) NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA, c) ZADANIE NR 3 - W ZAKRESIE OKREŚLONYM W PKT. 2.1. NA OBSZARZE, O KTÓRYM MOWA W PKT. 2.2 C) NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA, d) ZADANIE NR 4 - W ZAKRESIE OKREŚLONYM W PKT. 2.1. NA OBSZARZE, O KTÓRYM MOWA W PKT. 2.2 D) NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wielkopolska Spółka Gazownictwa Sp.z o.o. - O/ZG Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.50.00.00 - Odczyty liczników Kod CPV wg słownika 2008: 65.50.00.00 - Odczyty liczników 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje - rozliczanie, windykacja, obsługa klienta, marketing, eksploatacja. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium. Wysokość wadium oraz zasady jego wniesienia zostaną określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z Postępowania, Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach, Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli powszechnie obowiązujące przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. Jeżeli z przedstawionego odpisu z rejestru nie wynika w sposób jednoznaczny umocowanie osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające to uprawnienie (np. pełnomocnictwo). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, opiewającej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: - w odniesieniu do Zadania nr 1 - 300.000,00 zł, - w odniesieniu do Zadania nr 2 - 300.000,00 zł, - w odniesieniu do Zadania nr 3 - 150.000,00 zł. - w odniesieniu do Zadania nr 4 - 150.000,00 zł. sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których średnia arytmetyczna przychodów netto ze sprzedaży towarów, produktów i operacji finansowych z ostatnich trzech lat obrotowych (lub z okresu krótszego, jeżeli okres prowadzonej przez nich działalności jest krótszy niż 3 lata) wynosi przynajmniej: 1) 4.000.000 PLN w odniesieniu do zadania nr 1, 2) 4.000.000 PLN w odniesieniu do zadania nr 2, 3) 3.000.000 PLN w odniesieniu do zadania nr 3, 4) 900.000 PLN w odniesieniu do zadania nr 4. Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się zdolnością kredytową lub posiadanymi środkami finansowymi w zakresie wskazanym wyżej w wysokości min.: 1) 1.000.000 zł (słownie: milion złotych) - w odniesieniu do zadania nr 1, 2) 1.000.000 zł (słownie: milion złotych) - w odniesieniu do zadania nr 2, 3) 250.000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) - w odniesieniu do zadania nr 3, 4) 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) - w odniesieniu do zadania nr 4. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy - w tym okresie; każdy z wykonawców powinien wykazać, że wykonał na podstawie jednej lub kilku umów, zamówienia o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze, tzn. zawarł z innymi podmiotami umowy obejmujące: a1) centralny wydruk faktur w ilościach co najmniej: 1) 300 000 - w odniesieniu do zadania nr 1, 2) 300 000 - w odniesieniu do zadania nr 2, 3) 200 000 - w odniesieniu do zadania nr 3, 4) 200 000 - w odniesieniu do zadania nr 4, oraz a2) odczytywanie wskazań liczników takich jak: woda, gaz lub energia elektryczna w ilościach co najmniej: 1) 1.000.000 rocznie - w odniesieniu do zadania nr 1, 2) 250.000 rocznie - w odniesieniu do zadania nr 2, 3) 250.000 rocznie - w odniesieniu do zadania nr 3, 4) 200.000 rocznie - w odniesieniu do zadania nr 4, b) Wykaz referencji wystawionych przez Zleceniodawców - stron umów, o których mowa w pkt. a) powyżej, na rzecz Wykonawcy, potwierdzających należyte wykonanie tych umów; c) Wykazu osób, które będą wykonywać Zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje (świadectwo kwalifikacyjne "E") do wykonywania zamówienia. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się zatrudnieniem , (posiadających świadectwo kwalifikacyjne, zgodnie z Dz.U. Nr 59,poz.337 w zakresie eksploatacji instalacji gazowych lub układów kontrolno pomiarowych, z których minimum 2 osoby posiadają uprawnienia dozoru) osób , na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej w ilości przynajmniej: 1) 25 pracowników - w odniesieniu do zadania nr 1, 2) 20 pracowników - w odniesieniu do zadania nr 2, 3) 20 pracowników - w odniesieniu do zadania nr 3, 4) 20 pracowników - w odniesieniu do zadania nr 4. d) Dokumentacji techniczno - ruchowej wystawionej przez producenta urządzenia lub urządzeń, opisującej parametry techniczne, możliwości i sumaryczną wydajność nie mniejszą niż: 1) 80 000 wydruków i 50 000 zakopertowań miesięcznie w odniesieniu do zadania nr 1, 2) 60 000 wydruków i 20 000 zakopertowań miesięcznie w odniesieniu do zadania nr 2, 3) 30 000 wydruków i 15 000 zakopertowań miesięcznie w odniesieniu do zadania nr 3, 4) 30 000 wydruków i 15 000 zakopertowań miesięcznie w odniesieniu do zadania nr 4. e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące sposobu zabezpieczeń centrum wydruku i kopertowania, będzie się znajdowało na terenie Zleceniodawcy. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 6. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - Odczyt w grupach taryfowych W1-W4, Z1-Z4, S1-S4, wydruk, zakopertowanie i dostarczenie zakopertowanej faktury do odbiorcy. Podkryterium obejmuje cenę za 1 szt. - (80 pkt.). 2. Cena - Tworzenie i aktualizacja ewidencji układów pomiarowych. Podkryterium obejmuje cenę za 1 szt. - (10 pkt.) 3. Cena - Wypełnianie, doręczanie i odbiór Umów sprzedaży paliwa gazowego, do odbiorcy z grup taryfowych W1-W4, Z1-Z4, S1-S4, dodatkowego wezwania do zapłaty. Podkryterium obejmuje cenę za 1 szt. (7 pkt.) 4. Cena - koszt wydruku, zakopertowania i dostarczenia do odbiorcy wezwań. Podkryterium obejmuje cenę za 1 szt. (3 pkt.) Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZPZ.07-723-1/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.02.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału: 16.02.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 20.02.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.03.2006, godzina 10:00, Wielkopolska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o., ul. Grobla 15, 61-859 Poznań, sala 205 (II piętro).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 2008 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje - rozliczanie,windykacja,obsługa klienta, marketing, eksploatacja dla Miasta Poznań oraz miejscowości zasilanych z poznańskich Rozdzielni Gazu;. 3) Zakres lub wartość: Usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje - rozliczanie, windykacja, obsługa klienta, marketing, eksploatacja dla Miasta Poznań oraz miejscowości zasilanych z poznańskich Rozdzielni Gazu; 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje - rozliczanie,windykacja,obsługa klienta, marketing,eksploatacja dla Obszaru działania Biur Obsługi Klienta: Gniezno, Środa Wlkp., Śrem, Nowy Tomyśl, Grodzisk Wlkp., Oborniki. 3) Zakres lub wartość: Usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje - rozliczanie,windykacja,obsługa klienta, marketing,eksploatacja dla Obszaru działania Biur Obsługi Klienta: Gniezno, Środa Wlkp., Śrem, Nowy Tomyśl, Grodzisk Wlkp., Oborniki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje - rozliczanie,windykacja,obsługa klienta, marketing,eksploatacja dla Miasta Leszno wraz z obszarem działania Biur Obsługi Klienta: Rawicz, Gostyń, Kościan, Wschowa. 3) Zakres lub wartość: Usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje - rozliczanie,windykacja,obsługa klienta, marketing,eksploatacja dla Miasta Leszno wraz z obszarem działania Biur Obsługi Klienta: Rawicz, Gostyń, Kościan, Wschowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje -rozliczanie, windykacja, obsługa klienta, marketing, eksploatacja dla Miasta Piła wraz z obszarem działania Biur Obsługi Klienta: Chodzież, Wągrowiec, Czarnków, Wałcz. 3) Zakres lub wartość: Usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. (Zakład Gazowniczy w Poznaniu), zakwalifikowanych do grup taryfowych W1, W2, W3, W4, S1, S2, S3, S4, Z1, Z2, Z3, Z4. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich) obejmuje - rozliczanie,windykacja,obsługa klienta, marketing,eksploatacja dla Miasta Piła wraz z obszarem działania Biur Obsługi Klienta: Chodzież, Wągrowiec, Czarnków, Wałcz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego świeżego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonywanie usług związanych ze specjalistycznymi badaniami z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacje oraz zabiegi okulistyczne
- Remont drogi powiatowej nr 2458P w m. Dobieżyn ul. Jarzębinowa
- Dostawa sprzętu do wysokoprzepływowej terapii tlenem, zestawy do punkcji i zestawy do tracheotomii
- Akcesoria do monitorowania nerwu błędnego, monitorowania ciśnienia i rzutu serca, kaniule i układy do wysokoprzepływowej terapii tlenem, spike do butelek
- Dostawa narzędzi do krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu dla Pracowni Angiografii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.