To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343398 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Mikołów: Usługi prowadzenia przez trenera zajęć funkcjonalno - siłowych w Placówce Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo- Specjalistycznej w Mikołowie przy ulicy Konstytucji 3 Maja 38 dla uczestników projektu "Postaw na lepsze jutro" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Postaw na lepsze jutro"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342296 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
345536200000, ul.
ul. Kolejowa
2,
43190
Mikołów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 242 666, faks
323 242 694, e-mail
pieczarka-swadzba@mops.mikolow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mops.mikolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi prowadzenia przez trenera zajęć funkcjonalno - siłowych w Placówce Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo- Specjalistycznej w Mikołowie przy ulicy Konstytucji 3 Maja 38 dla uczestników projektu "Postaw na lepsze jutro" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WR-6/2016/MOPS
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi prowadzenia przez trenera zajęć funkcjonalno - siłowych w Placówce Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo- Specjalistycznej w Mikołowie przy ulicy Konstytucji 3 Maja 38dla uczestników projektu "Postaw na lepsze jutro" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych. 1. Zajęcia funkcjonalno siłowe winny opierać się na ćwiczeniach, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni, treningu ogólnorozwojowym. Trening winien skupić się na naśladowaniu ruchów wykonywanych przez nas w życiu codziennym. W trakcie realizacji zajęć należy zadbać o różnorodność ruchów. Trening winien: - wzmocnić całe ciało (mięśni głębokich), - pomóc w utrzymaniu prawidłowej postawy kręgosłupa, - zapobiegać występowaniu bólów kręgosłupa, - wpłynąć na poprawę działania układu krążenia oraz wzrost wydolności organizmu, korygować wady postawy, - zwiększyć stabilność stawów, - zwiększyć wytrzymałość siłową. Podstawą treningu winna być funkcjonalność ruchu, czyli możliwość wykorzystania w życiu codziennym. 2. Zakończenie treningu ćwiczeniami schładzającymi, 3. Zajęcia funkcjonalno - siłowe będą odbywać się szacunkowo w wymiarze czasowym: 1 godziny zegarowej jeden raz w tygodniu. Łączna przewidywana ilość zajęć w trakcie trwania umowy: 82 godziny. 4. Usługa wykonywana będzie w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo - Specjalistycznej w Mikołowie przy ulicy Konstytucji 3 Maja 38 w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: -stworzenie planu treningowego opartego na wielopłaszczyznowości ćwiczeń oraz funkcjonalności, czyli użyteczności w ruchu życia codziennego, - Plan treningowy winien być dostosowany do możliwości organizmu, - Prowadzenie dokumentacji w zakresie realizacji przedmiotu umowy tj. planu zajęć, - Wprowadzanie okresowych zmian do planu treningu, - Przygotowywanie po zakończonym wsparciu protokołu odbioru wykonywanej usługi i po zakończonym miesięcznym zrealizowaniu umowy, 6. Wykonawca po miesięcznym wykonaniu usługi przedstawi Zamawiającemu: - miesięczny konspekt pracy trenera, - fakturę/rachunek za wykonaną usługę, - protokół odbioru wykonanej usługi. 7. Wykonawca po zrealizowaniu całościowym usługi przedstawi Zamawiającemu: - listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, jeżeli takie będą, - ankiety oceniające usługę przed i po wsparciu (stworzenie ankiet należy do Wykonawcy), - kopie zaświadczeń/certyfikatów wydanych uczestnikom, - kopię prowadzonej dokumentacji ze wsparcia przez wykonawcę tj. listy obecności, plany treningowe. 8. Wykonawca niezwłocznie poinformuje koordynatora projektu Panią Aleksandrę Stolarską lub pracowników placówki wsparcia dziennego pracujących z grupą uczestników o wszelkich utrudnieniach w realizacji umowy. Informacje można przekazać osobiści lub drogą internetową na adres aleksandra.stolarska@mops.mikolow.eu. 9. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie dokumenty opatrzyć obowiązującymi logotypami w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
37440000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4920 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z olnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup agregatów prądotwórczych
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Zakup i dostawa stacji uzdatniania wody na przyczepie dwuosiowej
- Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami na Centrum Przesiadkowym w Mikołowie - projekt i wykonanie
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Zakup i dostawa paczkowarki wody pitnej
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.