eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa farb, wyrobów malarskich, materiałów technicznych, kosmetycznych, konserwacyjnych i chemicznych materiałów czyszczących do sprzętu czołgowo-samochodowego oraz środków do broni, hełmów i sprzętu optycznego - sprawa nr 77/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Grudziądz: Dostawa farb, wyrobów malarskich, materiałów technicznych, kosmetycznych, konserwacyjnych i chemicznych materiałów czyszczących do sprzętu czołgowo-samochodowego oraz środków do broni, hełmów i sprzętu optycznego - sprawa nr 77/2013
Numer ogłoszenia: 343398 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa farb, wyrobów malarskich, materiałów technicznych, kosmetycznych, konserwacyjnych i chemicznych materiałów czyszczących do sprzętu czołgowo-samochodowego oraz środków do broni, hełmów i sprzętu optycznego - sprawa nr 77/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw farb, wyrobów malarskich, materiałów technicznych, kosmetycznych, konserwacyjnych i chemicznych materiałów czyszczących do sprzętu czołgowo-samochodowego oraz środków do broni, hełmów i sprzętu optycznego, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami oraz w asortymencie, ilościach i do magazynów określonych w Załączniku Nr 1,2,3,4,5,6 do SIWZ. ZADANIE NR 1 dostawa chemii do broni, hełmów i sprzętu optycznego ZADANIE NR 2 dostawa farb i wyrobów malarskich do sprzętu czołgowo-samochodowego ZADANIE NR 3 dostawa farb kamuflażowych ZADANIE NR 4 dostawa kosmetyków i materiałów konserwacyjnych, chemicznych, czyszczących, czynniki do klimatyzacji do sprzętu służby czołgowo samochodowej ZADANIE NR 5 dostawa materiałów technicznych do sprzętu służby czołgowo samochodowej Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie niższych od opisywanych w Załączniku nr 1,2,3,4,5,6 do SIWZ (podstawa prawna: art. 30 ust 4 ustawy) w zakresie wyrobów, określonych lub wskazujących na markę Producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, jest obowiązany wykazać (w treści Załącznika nr 7,8,9,10,11 do SIWZ), że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego np. w formie karty katalogowej lub opisu podstawowych parametrów - właściwości zaoferowanych produktów (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy). Brak wskazania w treści Załącznika nr 7,8,9,10,11 do SIWZ) w kolumnie PRODUKT RÓWNOWAŻNY - TAK / NIE, iż Wykonawca dla konkretnej pozycji asortymentowej oferuje produkt równoważny skutkować będzie uznaniem, iż jest to produkt oryginalny jak określił go Zamawiający. Powyższe dokumenty wymagane są na potwierdzenie że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1,2,3,4,5,6 SIWZ (Podstawa: § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr poz. 231). Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany w IV kwartale 2012 lub w roku 2013, znajdować się w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych oraz posiadać min. 12 m-cy (zadania nr 1) i min. 18 miesięcy (zadanie nr 2-5 dla pozycji których dotyczy) okresu przydatności użytkowania liczony od daty protokolarnego przyjęcia produktów do magazynu. Zastosowanie produktów chemicznych i podobnych będących przedmiotem zamówienia powinno spełniać wymagania bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania oraz powinno zapewniać odpowiednie warunki zdrowotne i warunki ochrony środowiska. Produkty chemiczne i podobne będące przedmiotem zamówienia powinny być dopuszczone do obrotu stosowania w oparciu o obowiązującą ustawę z dnia 11 stycznia 2001 r. o zmianie ustawy o substancjach i preparatach chemicznych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 142, poz. 1187, z późn. zm) - o ile dotyczy danego produktu. Wykonawca winien działać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca będzie zobowiązany odebrać od Zamawiającego opakowania po produktach chemicznych i podobnych - środkach niebezpiecznych we własnym zakresie i na swój koszt, w ilości nie wyższej niż dostarczył do Zamawiającego - podstawa ustawa o odpadach z dnia 14.12.2012 r. Dz.U. poz. Nr 21. Odbiór opakowań przez Wykonawcę po przedmiocie zamówienia nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego lub za pomocą faksu na siedem dni przed wymaganą przez Zamawiającego datą odbioru opakowań, w czterech turach w okresie 24 miesięcy - licząc od kolejnego miesiąca po przyjęciu dostawy (Podstawa: art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych, Dz.U. z 2001 r., Nr 63, poz. 638). Celem realizacji obowiązku, o którym mowa w Rozdziale III ust. 9 SIWZ Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie (lub np. z udziałem podwykonawcy) transport, czasowe magazynowanie lub przekazanie do unieszkodliwienia lub utylizacji odebranych od Zamawiającego opakowań po produktach chemicznych i podobnych - środkach niebezpiecznych. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 12 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 44.81.00.00-1, 44.81.21.00-6, 44.81.22.10-0, 44.83.12.00-6, 14.81.00.00-2, 39.22.42.10-3, 39.51.26.00-0, 44.83.20.00-1, 44.51.10.00-5, 44.42.42.00-0, 34.30.00.00-0, 24.96.30.00-2, 24.96.10.00-8, 39.83.15.00-1, 09.21.10.00-1, 24.90.00.00-3, 39.80.00.00-0, 44.61.10.00-6, 37.41.31.60-5, 34.32.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy - zadanie nr 1;Formularz ofertowy - zadanie nr 2;Formularz ofertowy - zadanie nr 3;Formularz ofertowy - zadanie nr 4 (w tym: Wzór naklejki termin następnego badania technicznego);Formularz ofertowy - zadanie nr 5;Wykaz informacji o produkcie - zadanie nr 1;Wykaz informacji o produkcie - zadanie nr 2;Wykaz informacji o produkcie - zadanie nr 3; Wykaz informacji o produkcie - zadanie nr 4;Wykaz informacji o produkcie - zadanie nr 5;Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu;Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej;Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy;Informacja o Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres przewidywanych istotnych zmian oraz warunki tych zmian: zmiany nie mogą powodować negatywnych skutków finansowych, jakościowych ani organizacyjnych dla Zamawiającego 1) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen i jakości nie gorszej niż wymagania wskazane w umowie; 3) terminu realizacji, w przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających przyjęcie dostawy w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ nie powstałych z winy Zamawiającego z zastrzeżeniem, że zmiana terminu nie może przekroczyć dnia 29.11.2013 r. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 11:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz(pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA:Dostawa farb, wyrobów malarskich, materiałów technicznych, kosmetycznych, konserwacyjnych i chemicznych materiałów czyszczących do sprzętu czołgowo-samochodowego oraz środków do broni, hełmów i sprzętu optycznego (spr. Nr 77/2013) nie otwierać do dnia 10.09.2013 r. do godziny 12.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa chemii do broni, hełmów i sprzętu optycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chemii do broni, hełmów i sprzętu optycznego Mr McKenic Preparat dezynfekcyjny 300 ml szt 3, Mr McKenic 9 w 1 olej technologiczny 400 ml szt 5, Mr McKenic 5 w 1 pianka czyszcząca 300 ml szt 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa farb i wyrobów malarskich do sprzętu czołgowo-samochodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i wyrobów malarskich do sprzętu czołgowo-samochodowego m.in. Pędzel kaloryferowy 50mm szt. 50, Pędzel kaloryferowy 63mm szt. 50, Pędzel okrągły 25mm szt. 100, Pędzel okrągły 35mm szt. 90, Pędzel okrągły 40mm szt. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.81.21.00-6, 44.81.22.10-0, 44.83.12.00-6, 14.81.00.00-2, 39.22.42.10-3, 39.51.26.00-0, 44.83.20.00-1, 44.51.10.00-5, 44.42.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa farb kamuflażowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb kamuflażowych Farba kamuflażowa brąz mat poliuretanowa P475 specjalna 8027 zgodnie z NO-80A200/2011 i certyfikatem WITI w opakowaniu 5 litrowym l (litr) 105,Farba kamuflażowa khaki zielona mat poliuretanowa P475 specjalna 6031 zgodnie z NO-80A200/2011 i certyfikatem WITI w opakowaniu 20 litrowym l (litr) 165, Farba kamuflażowa czarny mat poliuretanowa P475 specjalna 9021 zgodnie z NO-80A200/2011 i certyfikatem WITI w opakowaniu 5 litrowym l (litr) 95,Rozcieńczalnik GXS 64575 w opakowaniu 5-litrowym l (litr) 165, Utwardzacz P-210-1015 w opakowaniu 5 litrowym l (litr) 65,Podkład P580-2105 w opakowaniu 17,5 litrowym l (litr) 87,5,Rozcieńczalnik GXS 61818 w opakowaniu 5-litrowym l (litr) 30, Utwardzacz GXM 80023 w opakowaniu 3-litrowym l (litr) 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kosmetyków i materiałów konserwacyjnych, chemicznych, czyszczących, czynniki do klimatyzacji do sprzętu służby czołgowo samochodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kosmetyków i materiałów konserwacyjnych, chemicznych, czyszczących, czynniki do klimatyzacji do sprzętu służby czołgowo samochodowej m.in. CX-80 (lub równoważny) spray do pasków klinowych w opakowaniu od 380-420 ml szt. 20, Płyn konserwująco naprawczy CX-80 (równoważny) w pojemniku od 190-210 ml szt. 125, Czynnik chłodniczy do stacji klimatyzacji ROBINAIR R134a-12kg, wraz z kaucją za opakowanie szt. 3, Elektrosol S-PM (lub równoważny) preparat do konserwacji zacisków akumulatora (o pojemności 140-160 gram) szt. 50, Gąbka uniwersalna ircha szt. 270, Ściereczka Ircha Naturalna 16 Dm2 (KJ 0627) szt. 46.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 24.96.30.00-2, 24.93.10.00-8, 39.83.15.00-1, 09.21.10.00-1, 24.90.00.00-3, 39.80.00.00-0, 39.81.13.00-3, 38.41.10.00-9, 38.43.70.00-7, 44.61.10.00-6, 38.41.00.00-2, 24.91.00.00-6, 24.00.00.00-4, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów technicznych do sprzętu służby czołgowo samochodowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów technicznych do sprzętu służby czołgowo samochodowej m.in. Frez ręczny fi 6 (Równoważny 510-2240 TIP-TOPOL) szt. 1, Sonda do kołków Minicombi (Równoważna 511-1808 TIP-TOPOL) szt. 3, Sonda do sznurów (Równoważny SEALFIX 510-1818 TIP-TOPOL) szt. 1, Gumowy wentyl TR 413 szt. 200, Gumowy wentyl TR 414 szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.31.60-5, 44.51.10.00-5, 34.32.40.00-4, 34.32.41.00-5, 14.62.20.00-7, 34.30.00.00-0, 42.66.00.00-0, 44.31.65.00-3, 44.32.24.00-7, 44.31.64.00-2, 44.53.16.00-7, 44.53.21.00-9, 34.31.25.00-2, 14.71.20.00-5, 19.00.00.00-6, 44.53.22.00-0, 44.11.22.00-0, 44.66.20.00-4, 44.53.14.00-5, 44.42.42.00-0, 44.53.15.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.